Yvonne Geplaatst 13 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2013 Goedemorgen frummers. Koffie loopt door en thee staat te trekken. Tis nog hartstikke donker, maar geen sneeuw of regen geloof ik. Ook geen stormgeluiden hier. Eerst maar eens een bakje koffie halen..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rip Queenie Geplaatst 13 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2013 Goeiemorgen Yvonne en andere vroegelingen, Dank je voor de warme drankjes. Zelf ben ik geen goede gastvrouw is wel gebleken.. Allée, vlug wat pillen en koffie achterover werken. warme kleren aan en op 't fietsje de kou in om weer een dienstje te werken. Yvonne, ik hoop dat het ook hier niet sneeuwt, hagelt, stormt oid..... Groetjes, Queenie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 februari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 februari 2013 Nou, maar de bedoeling was goed Queenie, en das wat telt, volgende keer gaat het vast lukken toch? ik hoop ook voor je dat je zonder nattigheid en stormvlagen je werk zult bereiken, fijne dag hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 13 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2013 goede morgen frummels. lekker koffie . eerst eens douchen en dan kijk ik wel wat voor weer het is. kunt er ja toch niets aan veranderen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 februari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 februari 2013 Morgu Igor, klopt helemaal hoor, we hebben het er maar mee te doen Zo, ik ga ook de douche opzoeken.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 13 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2013 goeienmorgen dagpact snoepje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 13 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2013 Goeiemorgen allemaal. Was al om half vier wakker, maar gelukkig toch nog ingeslapen. 'k Ben nu wel goed uitgeslapen denk ik. Eerst maar koffie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 13 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2013 moggeuh gefröbelde, nou ff wat bij jullie snel drinken en me nest weer in, toch nie helemaal uitgerust en vandaag lekker die luxe :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 13 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2013 Ja maar dan kan je lekker vantevoren bepalen, koud buiten die wollen gebreide en zonnetje dat niemanddalletje aantrekken na het douchen toch ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 13 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2013 Nou Igor je MOK emmer staat te glimmelen hoor, ja nog nie in ut ochtend zonnetje, maar komt wel hoor. Heb wel voor jullie vers eitje gekookt staan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 13 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2013 lekker diesel thanx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 13 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2013 Aha, ontbijt, fijn. Ik schuif aan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 13 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2013 1 eitje maar hoor Jen, meer heb ik ook nie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 13 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2013 Is genoeg Diesel, heerlijk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 13 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2013 Goedemorgen... Schaamrood op de kaken, maar hier ben ik weer... Ontbijt, koffie, betere dag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandra Geplaatst 13 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2013 Goedemorgen allemaal, Gezellig ontbijt. Ik neem maar koffie. DAGPACT Snoepie Sandra Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 13 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2013 alle 3 dan maar ? koffie om mee te beginnen ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 13 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2013 jongens het is droog, niet glad maar KKKkkkkkkoud Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 13 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2013 Komaan Madeleine, ertegen aan weer! Ik ben weg mensen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandra Geplaatst 13 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2013 Goed van je Madeleine. En nu volhouden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 13 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2013 Ik ga mijn best doen. Mijn bui van gisteren was onbehoorlijk. :$ Ik had het mezelf kunnen voorspellen, maar deed het niet. Nu maar de scherven opruimen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 13 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2013 Weer opstaan en doorgaan Madeleine! Je kan het! Goede morgen btw Gisteren vernomen dat degene die in de kliniek zat waarom ik er in januari niet in mocht eruit is gezet omdat hij gewoon elk weekend bleef drinken. Heb gelijk mijn verwijzer aangeschreven dat er dan nu wel plaats voor mij moet zijn, want ik ben er klaar voor ( nog steeds ) en wil niet nog een maand wachten. Duimen jullie voor me vandaag? Ik hoop vanmiddag het antwoord te krijgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 13 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2013 Moguh,... zo eerst maar ff een bakkie koffie, dankuwel vonneke idd igor, steenkoud! DAGPACT Snoepie Sandra Dune Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 13 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2013 DAGPACT Snoepie Sandra Dune Mark Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 13 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2013 @Madeleine nieuwe dag, nieuwe ronde... jij kan het weer maken een keuze die we elke dag opnieuwe weer hebben, mooi toch? knopje om meissie.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden