Lytse Geplaatst 20 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2013 Mensen dit is weer mijn eerste dag helemaal op en nu heb ik het echt gehad, dus ik ga ook, droog, naar bed! Welterusten en slaap lekker. Voor iedereen morgen weer een nieuwe dag en nieuwe kansen. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 20 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2013 Trusten Lytse, Slaap lekker:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 20 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2013 Originally posted by: MadeleineIk bedoel het woord eenzaam als aleenzaam. Ik heb bijvoorbeeld nooit het idee iets goed te kunnen doen. Een vriend slaat me en misbruikt me en het enige wat mijn vader weet te zeggen is:"Als je zo doorgaat, houd je niemand over". Well, ok. Welke kant moet ik op?Jen, Nice. Versta er alleen niets van. quote> Lieve Madeleine,Je moet niets. Probeer je eigen weg te gaan en leer van de mensen op het forumJe bent nog jong en kan nog kiezen voor een goed leven.Als je liever kiest voor een minder goed leven, so be it.Maar je bent het zeker waard om een goed leven te hebben.Ik vind je een schatje en ben altijd blij om iets van je te horen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcelK1970 Geplaatst 20 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2013 Originally posted by: jopieen in het bubblebad met jetstream geweestdat vond ik ietjse minder.quote> Geeft zo'n opgeblazen gevoel als je verkeerd gaat zitten he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 20 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2013 goedenavond mensen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 20 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2013 Hoi ira, gaat het goed met je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 20 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2013 Dag irunake. Het gaat beter met je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 20 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2013 Ik wil iedereen bedanken voor de lieve woorden, nadat ik vervallen was in oud gedrag. De wonden helen, en ik weet weer dat dit niet de oplossing is. Ik ben weer helder en zoek naar een nieuw doel. En die gaat er komen. Een mooi doel om naar toe te werken en de komende jaren mee bezig te zijn. Een doel dat mij van de drank af houdt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 20 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2013 hoe gaat t met jullie dames? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 20 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2013 Ik moet weer een beetje balans vinden. 'k Lijk wel manisch. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 20 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2013 ben je druk? Vol plannen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 20 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2013 Druk op een onsamenhangende manier. Rusteloos. Slapeloos. Van de hak op de tak. Onjens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 20 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2013 Met mij gaat het vrij goed Ira, Mijn doel is juist om van de drank af te blijven. Dat is mijn enige doel, de rest komt vanzelf:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 20 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2013 Kun je jezelf kaderen in verschillende delen? Om het overzicht te krijgen/ houden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 20 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2013 Knap Kuns! Mooi doel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 20 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2013 Kaderen in verschillende delen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcelK1970 Geplaatst 20 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2013 Originally posted by: JenDruk op een onsamenhangende manier. Rusteloos. Slapeloos. Van de hak op de tak. Onjens.quote> Een avondje ruig poepen kon wel eens helpen?(sorry, een grapje, ken niet ik weet het) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 21 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2013 Dank je Ira, maar niks knaps aan, het is een strijd die ik nog lang niet heb gewonnen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 21 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2013 Hahaha celle. Overigens: de meeste Vlamingen gebruiken dat woord niet, het is erg vulgair. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcelK1970 Geplaatst 21 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2013 Ben dan ook geen vlaming:P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 21 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2013 @Kuns: Je hebt gekozen om er mee te dealen, das al een pluim waard! @ Jen: Omdat je met veel dingen tegelijk bezig bent, verdelen in belangrijk en minder belangrijk, een mens kan niet alles tegelijk weet je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 21 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2013 Dit Kunsie gaat naar bed en wenst jullie een heerlijke nacht toe. Tot morgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 21 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2013 lekker slapen, Joanne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 21 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2013 Ik laat voorlopig maar stromen, tot ik tot rust kom. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcelK1970 Geplaatst 21 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2013 Ik gaat ook slapie doen. Moet me een ding van het hart toch, heb nog eens teruggelezen zoals dat hoort. Vooral degene die niet schromen om een avond ruzie te schoppen op het forum reageren als door een wesp gestoken op de vrolijke boel van gisteren. En even over earde en zijn binnenkomen, hij gooit er een bericht in, er wordt tot 4 keer toe op rij op gereageerd en earde laat zichzelf daarna niet meer horen, wat moet je doen dan, nog een bericht of tien er tegen aan gooien? B... ships. Voor de rest, truste! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden