kunsie Geplaatst 24 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2013 Originally posted by: GunnIk ben in een niet-te-genieten bui. Laat me maar. Misschien kom ik straks nog even om de hoek kijken. 'Truste' wensen. Doei.quote> Komt wel weer goed hoor schatje:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2013 sRosa ik vind broccoli ook heerlijk maar dan wel met een lekkere kaassaus erbij, ja en dat zal je man dan ook wel ongezond vinden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2013 Originally posted by: hottentottensoldatenBen op aanraden van een collega foremer overgestapt op weggooi zakdoekjes,maar die helpen ook niet,en ik moet ze zelf weer oprapen.quote> Ja Hot en anders krijg je een bon aan je zieke kontje. Das nog veul ergerder hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Harjet Geplaatst 24 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2013 Gunn ik heb oprecht met je te doen.... Maar na 2 sixpacks achter de kiezen wordt het er morgen echt niet leuker op.. Wat zou jou leven leuk maken? Sterkte! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 24 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2013 Popie Travel here! HTS beter die zakdoeken oprapen dan jezelf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 24 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2013 Die PB's bij mij, geen doorkomen aanB) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 24 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2013 Verse knoflook eten HTS, is het zo over. En ruik je ook gelijk lekker:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 24 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2013 Originally posted by: hottentottensoldatenTravel, ik ben niet meer op te rapen,zit 50 kg snot in mijn hoofd.quote> Weer terug van het eten: worteltjes en vissticks (favoriet van manlief).@ HTS dan ben je ook nog topzwaar!Bind een elastiekje aan je zakdoek, helpt bij het terughalen!Beterschap hoor!@ Rosa: ik moet Youp nog bekijken, heb het opgenomen. Ik ben benieuwd!@Gunn: geef jezelf een schop onder het onderste deel van je rug! Niet blijven hangen in die sombere bui! Maak een lekker soepje; dat gaat er bij jou meestal wel in. Je bent al zo goed bezig! Morgen ben je weer trots op jezelf dat je het droog gehouden hebt.@ Travel: dan moet je maar niet zo'n popiejopie zijn. Een heleboel pb'tjes! Wel beantwoorden hè!Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 24 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2013 Ah, de Travel monologen dan maar?? Status nu, toppie. Ben alleen wel te lui om eten te koken dus ik schuif er lekker toastjes met kruidenkaas in. Pak ik straks nog wel een gezond tomaatje en een glas vruchtensap. En ik had nog wel ossenhaaspuntjes met stroganoffsaus, risotto en salade op het programma staan. Maar dat kan morgen ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 24 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2013 Ik dacht Najib opgenomen te hebben, staat er 10 minuten TV-kantine op. Gruwel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 24 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2013 Originally posted by: TravelAh, de Travel monologen dan maar??.quote> Toch niet zo popie dan zeker? Wat zijn ossehaaspuntjes???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 24 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2013 Mupke, helemaal niet popie - daarom juist:D Ossenhaaspuntjes zijn kleine stukjes ossenhaas. Uit den diepvries, ik dacht dat ga ik eens proberen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 24 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2013 @ Travel: ja klopt! Het programma begon later. Heb je nu het einde er wel opstaan? Ik ga weer even wat anders doen. Waar blijft die Truitje nou toch! Ik mis haar!!!!!!! Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 24 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2013 Originally posted by: TravelMupke, helemaal niet popie - daarom juist:DOssenhaaspuntjes zijn kleine stukjes ossenhaas.Uit den diepvries, ik dacht dat ga ik eens proberen.quote> Is het een kant en klare diepvriesmaaltijd? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 24 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2013 Nee Lytse, het wordt programma gemist maar dat geeft niet. Mijn KPN kastje heeft af en toe kuren, ik zal ze van de week ns bellen. Heb wel de film Caramel er op staan en die ga ik zo eens kijken. Fijne avond allemaal en sterkte voor degenen die dat nodig hebben. Groetjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 24 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2013 Goedenavond! Waarom is mijn buurvrouw hyperactief? Ze is dik in de zeventig, komt sinds dit jaar heel moeilijk onze trappengang nog op en toch is ze de enige die onze portiek sneeuwschept en voorziet van zout. Toen haar buurman, man van mijn leeftijd, ging verhuizen (hij hielp haar altijd), heb ik mij voorgenomen om haar nu in het vervolg te helpen. Maar kan er verdorie niet tegen lopen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 24 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2013 goedenavond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Harjet Geplaatst 24 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2013 Agnieta ik heb even geen woorden lijkt mij vreselijk! En ondanks dat toch droog blijven wat ben jij sterk! Liefs Harjet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 24 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2013 jep, nieuwe look Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 24 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2013 Goeienavond Goeienavond Irunalone Dan komt mijn dochter met een vriendin Was ik wandelen op de hondsrug Overnachten in nivon-huis Belt mijn dochter weer Verhaal kwijt over skiënde vriendin In Oostenrijk, die bot door knie zag komen Moeder die haar whiskey geeft en daarna anderhalf uur onder het mes Minimaal 5 uur per dag gelopen Door de bossen met hooghlanders Moet je niet naar oostenrijk gaan Was wel gezellig Alles met z'n allen Nu weer hier Culture shock De 18 jarige, agressieve buur Maar die snapt me wel en weet , ik hem Delen. Samen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 24 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2013 delen is mooi, Marjo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 24 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2013 Dank Johan, ik ben klaar met strijden, ik ben wie ik ben. Geen millitair pakkie meer voor mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 24 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2013 Tsja, delen...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 24 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2013 bovendien ga ik binnenkort een korte studie doen, vandaar t clipboard. hoe gaat het met jou, vandaag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 24 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2013 maar wel een gevoel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden