Jootje Geplaatst 24 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2013 Wat had je te eten Gunn? Ben nieuwsgierig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2013 En nou Gunn? Kun je dan niet een snee brood maken met gebakken ei of zoiets? Je zal toch moeten eten anders word je om de haverklap ziek. Bouw je geen weerstand meer op en das juist met dit weer zo belangrijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2013 O en Gunn, ken je Knytt underground? Mooie game met veel puzzels maar 2 D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 24 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2013 Kunsie hoe vond je Youp? Ik heb gisteren met een half oog gekeken tussen de bitterballen door. Ik vond hem niet zo goed, allemaal gemeenplaatsen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 24 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2013 Merkwaardig. De buienradar geeft al de hele middag aan dat het hier net droog is, of dan toch zeker binnen vijf minuten droog wordt. Het sneeuw echter maar door. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 24 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2013 Originally posted by: hottentottensoldatenNou,dan wens ik iedereen het allerbeste in wat het ook is wat je bereiken wilt.En niet te vergeten mijzelf:,, Van harte beterschap Hot,dat je maar snel je zakdoek weg kan gooien.quote> Hottentottensoldaat, nog nooit van wegwerpzakdoekjes gehoord? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 24 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2013 Ik had bruine bonen met spekjes en ui met aardappelpuree en bietjes. @Bolletje, Neen, die game ken ik niet. En om heel eerijk te zijn, m'n hoofd staat er ook niet na. Ben gewoon chagrijnig en depri. Laat me maar in m'n schamele karkas gaarkoken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 24 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2013 Dylan, je hebt natte sneeuw, dus misschien ook droge sneeuw? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 24 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2013 Gunn, wij hebben hier weer broccoli, zoals elke zondag. Bah. Mijn man doet zaterdag altijd de boodschappen en hij denkt dat broccoli gezond is, vandaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 24 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2013 Ik zou een moord doen (bij wijze van spreken) voor bruine bonen, spekjes, aardappelpuree, ui en desnoods ook bietjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 24 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2013 haha Rosa. Broccoli is ook wel gezond maar er zijn zoveel andere gezonde dingen om te eten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 24 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2013 Originally posted by: rosa45Ik zou een moord doen (bij wijze van spreken) voor bruine bonen, spekjes, aardappelpuree, ui en desnoods ook bietjes.quote> IK begrijp Gunn wel dat ie het weg heeft gegooid.Niet te eten, bruine bonen en bietjes?????Gatver!!!!!!!!!!! En dat op de dag des Heere. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 24 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2013 Het is hier nu gestopt met zachtjes sneeuwen. Het lijkt wel een zware sneeuwstorm. Gelukkig hoef ik er niet meer uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 24 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2013 drie op een rij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 24 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2013 Ja Jootje, ik weet het. Maar het schijnt dat broccoli heel veel vitamine C bevat. En als mijn man eenmaal iets in zijn hoofd heeft. Ik en mijn kinderen moeten daar allemaal onder lijden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 24 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2013 Originally posted by: rosa45Gunn, wij hebben hier weer broccoli, zoals elke zondag. Bah.Mijn man doet zaterdag altijd de boodschappen en hij denkt dat broccoli gezond is, vandaar.quote> Dan zeg je tegen hem dat ie helemaal gelijk heeft, maar dat nergens beschreven staat dat gezond eten perse op zondag moet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 24 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2013 Originally posted by: rosa45Kunsie hoe vond je Youp? Ik heb gisteren met een half oog gekeken tussen de bitterballen door.Ik vond hem niet zo goed, allemaal gemeenplaatsen.quote> Ik weet niet goed wat je bedoeld met gemeenplaatsen.Ik ben al jaren een Youp fan en als hij mij aan het lachen kan maken vind ik het prima. Ik voel me nooit persoonlijk aangesproken door cabaret en vind het een goeie uiting van onvrede in de maatschappij. En als je dat kan door middel van humor, ben ik allang blij. Verder ben ik miss niet kritisch genoeg en laat het lekker over me heen komen:DIk ga nu verder kijken. Ondertussen lees ik mee op het forum.Want niets mag mij ontgaan;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 24 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2013 Mupke, heb ik al zo vaak gezegd maar het dringt niet tot hem door. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 24 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2013 Originally posted by: SowhatHahahaha,Ik geloof dat jullie me echt niet mogen,zodra ik schrijf valt het stil,heel erg stilquote> Hu? We zijn al een pagina verder sinds jouw vorige bericht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 24 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2013 @Rosa45, Onder andere omstandigheden had ik 't wel opgegeten. Broccoli vind best lekker, maar als ik 't nu had gemaakt had ik 't ook niet weggekregen. M'n gemoed speelt parten. God, een sixpackje of twee zou er nu wel ingaan! Vloeibaar brood, dus voedzaam. Wat houdt me tegen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 24 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2013 Originally posted by: rosa45Mupke, heb ik al zo vaak gezegd maar het dringt niet tot hem door.quote> Er zijn ergere dingen dan broccoli op zondag.Bruine bonen met ui en bietjes en puree bijvoorbeeld. :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 24 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2013 Sorry Sowhat ik had je niet gelezen. Ik mag je wel! (maar dat doet er waarshijnlijk niet toe, aangezien ik niet tot de popiejopies behoor) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 24 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2013 Originally posted by: SowhatJaaaaaaaaaaa,dat zie ik nu ook,mijn computer doet sinds gisteren heel erg raarquote> Je vergeet iets Sowhat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 24 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2013 Originally posted by: Gunn@Rosa45,Onder andere omstandigheden had ik 't wel opgegeten. Broccoli vind best lekker, maar als ik 't nu had gemaakt had ik 't ook niet weggekregen. M'n gemoed speelt parten. God, een sixpackje of twee zou er nu wel ingaan! Vloeibaar brood, dus voedzaam. Wat houdt me tegen?quote> Gunn, ik hou je tegen!! Je kunt nu het beste even een pot (groene) thee zetten. Dat doet je de sixpackjes vergeten, geloof me maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 24 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2013 Ik gelukkig wel;) Bij de popiejopies horen bedoel ik! Jee het gaat zeker hard ineens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden