rosa45 Geplaatst 25 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2013 Hoi Aak Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 25 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2013 Wil je wat kwijt Rosa? Als je het niet kunt zeggen; zing het maar! Ietje F5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 25 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2013 Jopie, dank, buiging, dank, buiging en nogmaals dank. Zo fijn om op waarde geschat te worden! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 25 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2013 Tssssss Aakje, ut beestje krijgt altijd nog drie slokjes en voor de rest heeft tie pech. Weet jij wel hoe sjaggie Fran wordt van niet goed slapen......... Dat beest slaapt de godganse dag en 's avonds zal het ff wezen. Ja hallo, hahaha. Maak je geen zorgen, t beest is gelijk ons kind. En een kind moet je ook niet altijd z'n zin geven.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 25 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2013 Rosa, ik ben wel aan het ouwehoeren maar lucht je hart meid. Aan het icoontje te zien voel je je niet helemaal super. Misschien schat ik het verkeerd in hoor, dat kan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 25 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2013 Bam ik kan niet zingen. Ik voel me gewoon rot. Ik zou nu het liefst de fles port die ik hier voor mijn moeder heb staan opentrekken. Maar ik ben verstandig dus ik doe het niet! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 25 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2013 Ja ietje en straks klagen dat je niet kunt slapen. Tv kijken, frummen, wat doe je nog meer? Sms-en? Facebooken, msn-en??? Koppie drbij he. Ik ben weg mensen. Bedankt maar weer voor de gezelligheid. Toedelsss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 25 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2013 Rosa, je hoeft niet te zingen. Gewoon zeggen mag ook. Goed van je dat je de fles laat staan. Je gevoel zal er wrs niet door veranderen. Maar het is wel rot om je rot te voelen. Take care. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 25 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2013 Ietje, gewoon de dagelijkse ergenissen, maar nu even in het kwadraat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 25 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2013 De moeder van mijn zwager heeft een gescheurde aorta. Ze is te oud (88) om te opereren. Mijn vader is aan een gescheurde aorta overleden toen hij 66 jaar was, dat komt nu allemaal weer naar boven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 25 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2013 Dag dames, @ Roosje: diep zuchten en vooral veel je schouders ophalen. Sommige dingen kan je nu eenmaal niet veranderen! Vraag een boksbal voor je verjaardag! Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 25 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2013 Goed ik zei dus de dagelijkse ergenissen maar dat is dus niet zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 25 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2013 Roos we kruisten elkaar. Dat zijn geen dagelijkse ergernissen! Ik kan me voorstellen dat alles dan weer boven komt. Wat gaan ze dan nu daaraan doen? Niets? Je loopt met een tikkende tijdbom rond zo m.i. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 25 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2013 Ze gaan er niets aan doen. Ze hebben haar gewoon weer naar het verpleegtehuis teruggestuurd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 25 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2013 Hallo Marika, Fijn dat je weer terug bent. Nadat je kortgeleden op de dagdraad was geweest, vroegen we ons allemaal af hoe het met je ging. Na je eerste droge dag had ik je nog een aanmoedigingsboeket gestuurd! Kennelijk toch weer uitgegleden dus. Hoe voel je je nu en wat is je plan? Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 25 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2013 Ik hoop dat je mijn bericht nog gelezen hebt Marika. Doe wat voor jou het beste is. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 25 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2013 . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 25 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2013 Ik moet nog even wat doen. Hou het droog Roos! Je kunt het!!! Drinken verandert helaas niets aan de situatie. Je weet me te vinden. Tot straks. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 25 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2013 Nu "High on alcohol" op Nat. Geographic, in de serie Drugged. Herhaling om 24.00 uur. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 25 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2013 Originally posted by: Marikaen out, voor ellende kijk ik wel naar het journaal of naar mijn eigen leven. Sterkte iedereen enzo.quote> Goh Marika je bent weer lekker kort door de bocht! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 25 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2013 Als je uit het moeras van de alcoholverslaving komt is dit forum nog best positief. Porter Wagoner - The Rubber Room Met deze klanken kruip ik mijn slaapkamer in. Welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 25 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2013 Originally posted by: LytseWeer terug. Kipburgers met wortels en doperwten. Heb ik in geen tijden gegeten.@ RL: ik zie nu pas dat je het zo moeilijk had. Ik hoop vurig dat je het volgehouden hebt!@ A3: goed gedaan jongen. De hele dag met drank gesjouwd en nÃet gedronken. Ik vind ook dat het langzamerhand gemakkelijker gaat.@ Lenie: kan je zelf wat doen aan je rug? Oefeningen?Eerst verder lezen.Lytse.quote> mijn broer is sportmasseur.ik denk dat ik daar maar hulp vraag..ik heb verder niet bijgelezen.m'n suiker is sky high ...ik voel me niet lekker.je zou zeggen dat ik gedronken had...ik heb al flink bij gespoten..nu lekker naar m'n bed en wachten tot het weer redelijk is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 25 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2013 Ietje alweer 15 jaar geleden. Maar ik mis hem nog steeds. Het is toen ook heel snel gegaan. Ik heb geen afscheid van hem kunnen nemen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 25 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2013 Originally posted by: LytseNu "High on alcohol" op Nat. Geographic, in de serie Drugged.Herhaling om 24.00 uur.Lytse.quote> Ik kijk het nu Lytse dank je.hoop dat m`n ogen open gaan.Jee wat erg, voor z`n opa ook, zover ben ik nog niet maar kan wel komen natuurlijk.sorry dat ik weer heb gedronken.truste voor straks allemaal:lips:tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 25 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2013 Albert je zegt sorry dat je weer hebt gedronken. Maar je had dat al gepland? Aan je stopdatum van 1 maart te zien? Dus je kunt tot vrijdag nog los gaan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden