Gunn Geplaatst 25 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2013 Hé Ietefiet, Ja, prima hoor. Op de dagelijks terugkerende 'dumpklachten' na, gaat 't goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 25 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2013 Dat lijkt me een zeer goede therapie snoepje, poesten en muziek samen, en dan luidkeels meebrullen. Je frustratie even er uit gooien, zo zou ik het ook nog kunnen doen zenne Hoi Gunn, cava ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 25 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2013 Emmaroos, van harte gefeliciteerd met je verjaardag:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 25 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2013 Ben er even mee weg, bankje hangen en kiné Toedels Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lucid Geplaatst 25 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2013 Bolletje: Nee eigenlijk niet maar merk wel dat ik toch wel ontwenning heb.. Alleen de klachten had ik ookal toen ik dronk maar merk toch dat dit heel anders is.. Wordt nu wel zwaarder..Volgens mij denkt me lichaam eindelijk rust... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lucid Geplaatst 25 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2013 Jane4: Ja toen ik het las moest ik er om lachen.. Dacht hetzelfde..haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 25 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2013 Hi frummels Een droog Liesje meldt zich, maar heeft het wel heel moeilijk. Er gebeurd momenteel van alles in mijn leven waar ik niet over kan vertellen, maar ik wil gewoon even verdoofd zijn. Maar het is zo zonde met mijn 2 maanden op komst... Hellup! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 25 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2013 Dat zou zeker zonde zijn RL. 2 Maanden al weer? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 25 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2013 Gaat hier ook niet altijd zo lekker, maar heb gelukkig nooit het gevoel dat drank me daarbij zou kunnen helpen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 25 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2013 ooohhh...niet doen hoor RL.. sonde. lekker hier blijven schreeuwen etc etc... kop op xxx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sammy Geplaatst 25 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2013 Running liesje, Niet toegeven.Al hoe moeilijk het nu is. Eenmaal weer doorbroken blijft de trek komen. Morgen, overmorgen en de dagen erna. 2 maanden is een topprestatie. Houd vol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 25 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2013 Heb anders nog wel een rubber hamertje liggen. Krijg je alleen zo'n bult van op je harses, wat dan weer zonde is bij zo'n knappe vrouw Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 25 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2013 doe dat idd maar niet Dylan...ze heeft net een nieuwe coupe enzo:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 25 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2013 ik moet nog 1 klusje doen en dan vind ik het mooi geweest ( wel een beetje een rot klus, maar ala) ik kan weer met voldoening naar m'n hutje kijken. ik blijf online voor RL Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 25 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2013 Originally posted by: RunningliesjeHi frummelsEen droog Liesje meldt zich, maar heeft het wel heel moeilijk.Er gebeurd momenteel van alles in mijn leven waar ik niet over kan vertellen, maar ik wil gewoon even verdoofd zijn.Maar het is zo zonde met mijn 2 maanden op komst...Hellup! quote> hey doossie... moet je er niet vandoor gaan he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 25 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2013 mmm?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 25 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2013 A3, dat vind ik echt onwijs knap van je. Ik ga nergens naar toe om niet in de verleiding te komen. Niet op visite, niet naar feestjes en niet naar de kroeg. Dat deed ik toch al een tijd niet meer omdat ik me schaamde als ik bezopen werd. Ik ga zelfs bij mijn ex-vriend/ buurman zo snel mogelijk weer de deur uit. Daar staat genoeg drank om een heel legioen om zeep te helpen:D Gelukkig heb ik mijn TVtje en mijn computertje zodat ik nog contact met de buitenwereld kan houden. Het moet maar ff zo, is niet erg:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 25 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2013 Ik heb deze maand een paar keer gedronken. En dat zijn precies de keren dat ik bij de buurman langs geweest ben. Ik koop het zelf niet meer, maar ik weet dat hij heeft en ik kan hem goed manipuleren en hij trapt daar dus constant in. Soms maak ik expres ruzie met hem, zodat hij een tijdje boos op me is en me er niet inlaat. Wat klinkt dat erg, maar het is echt waar. Tjaja, een mens zit vernuftig in elkaar om zijn verslaving in stand te houden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Harjet Geplaatst 25 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2013 Kunsie toch ... In dit geval kan je beter een verre vriend hebben dan een "goede" buur..is hij vn je situatie op de hoogte? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Harjet Geplaatst 25 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2013 A3 voor jou maak ik even een diepe buiging!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 25 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2013 A3 zo werkt het hoor, ook voor mij, chapeau maat. Mark vast succes he morgen. Goed zoals jij er morgen instapt he. Snoeppie meiz, sterkte he. knuzzzz Zal aan je denken joh Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 25 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2013 Originally posted by: HarjetKunsie toch ... In dit geval kan je beter een verre vriend hebben dan een "goede" buur..is hij vn je situatie op de hoogte?quote> Ja HarjetIk heb 9 jaar met hem samengewoond en hij heeft genoeg met me meegemaakt.Maar ook toen stond overal altijd drank. Ik vroeg hem dan of het in de schuur mocht staan (dat was tenminste uit het zicht) maar hij vond dat ik er maar tegen moest kunnen. En ik denk dat het hem nu niet veel uitmaakt of ik drink of niet. De liefde is over dus kan het hem weinig schelen.Dus moet ik zelf héél sterk staan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 25 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2013 Hee veel sterkte voor diegene die het kunnen gebruiken. Houdoe en fijne avond nog Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Harjet Geplaatst 25 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2013 Poeh he Kunsie lijkt mij niet handig om je ex als buurman te hebben , helemaal als hij zich niet in kan leven in jou situatie en dan als grote valkuil dient. Wat is er nog tussen jullie dat je contact onderhoud ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 25 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2013 Harjet, Hij is ook mijn huisbaas, en ik rijd vaak mee naar de winkel als het slecht weer is. En ik type voor hem wel eens een rekeningetje of een offerte (hij heeft een bedrijf) Ook verzorg ik zijn kippen en zo zijn we dus een beetje afhankelijk van elkaar. En dat is iid best lastig. Ik denk wel eens over verhuizen, maar ik woon best mooi hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden