mark Geplaatst 25 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2013 Goede morgen op deze koude morgen Koffie is gezet, maar ik neem een thee. Heb de hele nacht wakker gelegen. Ben zo beroerd als een hond. Zit er zelfs aan te denken mijn gesprek van vandaag maar af te zeggen, straks spuug ik alles onder daar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 25 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2013 Ha mark, een goeie moggeuh. Ja ik wens het je wel toe, hoop dat je je zo beter gaat voelen joh. Maar vandaag gesprek en wanneer opname dan? Ach ikke vergeet laatste tijd teveel, sorrie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rip Queenie Geplaatst 25 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2013 Meurning Mark en andere frummers, Aiai! Jongen toch.. Klinkt als een ernstig geval van "onder de wol". Maar ja, een nacht niet slapen hakt er ook aardig in. Succes iig met je beslissing of je wel of niet naar dat gesprek gaat. Nu eerst een bakje koffie, ik ben er aan toe na een paar heftige dromen. Verder hopen dat het droog blijft als ik zo op m'n fietsje spring. Ik heb een hele drukke dag voor de boeg. En een zin dat we er in hebben... Fijne dag medestrijders! Dagpact ; rip Queenie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 25 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2013 hee A3, psies, doen ze ut maar ff vandaag met telefoontje hoor. Zo gewoon snel opgelost, mot Mark natuurlijk geen vrouw aan de foon krijgen ;-) Ja want dan natuurlijk de oplossing weer stukke lastiger opeens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 25 februari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 februari 2013 Ik moet er wel heen geloof ik om hun excuus aan te horen. Ik rij er met mijn verwijzer heen. Morgen half twee melden vor de echte opname Diesel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 25 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2013 moggeuh Lill'Queenie, nou mooi joh, lekker ergens zin in hebben :-) Jah met cowgirl kreet op je stalen paard springen, ja ja na minimaal 2 bakkies koffie he, anders nie dat snappen wij ook wel. En dan gewoon de dag vooruit t zin "face 2 face" en er gewoon vol in gaan, geen gezeik en gemier, wil bv Mark ook nou niet hebben. Das de spirit hoor meiz, koekje erbij ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 25 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2013 Nou Mark in elk geval heel veel succes he. Ach maar gaat je wel lukken, als ik zie hoe je het doet, niet dat het makkelijk is, maar de wilskracht hebt je in elk geval en ook de juiste inslag om er voor te gaan he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rip Queenie Geplaatst 25 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2013 MMMM, ja, lekker ; koekies. Thanx Diesel. Doe maar Sprits, daar schreef iemand over op het forum en toen kreeg ik me toch een zin in.. Heb dit weekend 2 zakken paaseitjes op, moet dus wel heeeel veel fietsen! Dikke knuff, Queenie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 25 februari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 februari 2013 Bedankt Diesel Maar zal even douchen. Mis nog tot zo en anders vanmiddag weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 25 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2013 goede morgen frummels. mark gewoon gaan, er staat wel een prullebak (mocht het nodig zijn). zo en waar is de koffie??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2013 stond vlak voor je neus Igor:D Goede morgen overigens luitjes. Mark, Diesel en Qweenie al weer weg inmiddels, sterkte voor Mark ik hoop dat de misselijkheid toch nog wegtrekt, droogte voor qweenie en een knuffel voor Diesel.. zo, en dan nu eerst die koffie:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 25 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2013 mmhmm Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 25 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2013 Ik ben er! Was gisteren aan het twijfelen om me ziek af te melden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 25 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2013 Nee hoor, ik nie altijd met1 weg, hou jullie van afstandje in de gaten hoor ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2013 En toch maar besloten 'beter' te blijven Jen? Hartstikke goed, dat verdient een bakje koffie , goedemorgen overigens... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2013 hahahaha, dan schuif ik gelijk nog maar een beker koffie jouw kant uit Diesel.. Had je gisteren trouwens nog last van sneeuw onderweg of viel het wel mee? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 25 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2013 Ja Yvonne, 'k was eigenlijk van plan om me lekker te bezuipen, zo slecht gezind was ik. En 'k ben toch maar gewoon gaan slapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2013 Dat verdient meer dan alleen een bak koffie Jen, dat verdient een mooi boeket bloemen dat je aan het eind van de dag tegemoet geurt als je thuis komt: :present::present::present: :present::present::present: :present::present::present: :present::present::present: :present::present::present: :present::present::present: :present::present::present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2013 En nu heel snel de douche in, ben een pietsie laat dus even opschieten. Diesel, ik lees je antwoord wel straks. Voor nu even een heel dikke knuf, fijn dat ik je weer ff zag hier. (()) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 25 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2013 Dank je Yvonne... 't wordt geen toffe dag, maar ik kan hem tenminste nuchter aangaan. En anders zou het maar uitstel geweest zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarQ Geplaatst 25 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2013 Goede morgen ben 't weekend droog door gekomen en wat voelt dat goed zeg, zit nu aan de thee en straks even wat werken en dan proberen om het ook vol te houden om niet te drinken als ik thuis kom uit mn werk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 25 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2013 Proficiat Marq, kei goed! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 25 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2013 Goed, deze nuchtere vrouw sluit af. Met gemengde gevoelens. - Eigenlijk best wel zin om met een kater in bed te kruipen, maar ja, 'k heb geen kater - Een goede dag voor iedereen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 25 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2013 Goede morgen allemaal, Sorry gisteren weer gedronken, pas mijn datum vanmiddag wel weer aan. vandaag maar weer opnieuw Dagpact ; rip Queenie Albert Lytse Mark beterschap Jen goed van je :light::light::light::light::light::light::light::light: Emmaroos gefeliciteerd :light::light::light::light::light::light::light: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Taurus65 Geplaatst 25 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2013 Goeie morgen allen, Moet me helaas bij AR aansluiten. Dagpact ; rip Queenie Albert Lytse miranda Taurus Mark beterschap Jen goed van je Emmaroos gefeliciteerd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden