Lenie Geplaatst 1 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2013 en ik log NU uit. truste. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 1 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2013 Truste Lenie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 1 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2013 Voelt goed toch?? Ietje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 1 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2013 Thanx Lenie en Ietje! Welterusten, ik ben nog zo vol energie dat ik nog even in de buurt blijf... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 1 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2013 Weltrusten Ietje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 1 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2013 Sorry wat Laat maar van harte gefeliciteerd RL. SUPERGOED!!!!!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 1 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2013 Dank je wel lieve Jootje! Ik heb echt een topdag vandaag, het voelt allemaal dubbel zo fijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 1 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2013 RL wat heb jij een ongekende energie! Mooi dat je daar wat mee doet:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 1 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2013 Dank je Kunsie! Ik heb ook zoveel energie, dat ik wilde dat er meer uren in een dag zaten. En dat allemaal door te stoppen met het alco-vergif! Alles lijkt nu beter te gaan. Hoe gaat het met jou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 1 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2013 Niet zo goed als met jouw:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 1 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2013 Kunsie is ooit naar Spanje gefietst, en zou dat graag weer willen doen. Ik wil naar Santiago fietsen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 1 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2013 Ik kom niet verder dan het einde van de straat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 1 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2013 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 1 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2013 zal wel meevallen toch Jo? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 1 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2013 Respect Kunsie! En Jootje ook hoor! Wat gaat er niet goed? Sorry, ik ben helemaal niet op de hoogte, teveel met mezelf bezig (op een positieve manier hoor). Volgende week ga ik weer werken! Liefs! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 1 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2013 Originally posted by: RunningliesjeRespect Kunsie! En Jootje ook hoor! Wat gaat er niet goed? Sorry, ik ben helemaal niet op de hoogte, teveel met mezelf bezig (op een positieve manier hoor).Volgende week ga ik weer werken! Liefs!quote> ik bedoelde dat je het heel goed doet en ik dat ook graag wil. niks meer en niks minder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
acer Geplaatst 1 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2013 Meld me nog even af voor vandaag. Slaap lekker en tot morgen allemaal maar weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 1 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2013 Originally posted by: kunsiezal wel meevallen toch Jo?quote> Ben helemaal niet sportief Kunsie.Helaas Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 1 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2013 Weltrusten Acer, tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 1 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2013 Welterusten Acer! Kunsie, ik snap het. Jij doet het ook supergoed hoor! En hoe blij ik ook ben, mijn leven gaat ook niet altijd over hihi! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 1 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2013 wat niet is kan nog komen Jo? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 1 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2013 Originally posted by: RunningliesjeWelterusten Acer!Kunsie, ik snap het. Jij doet het ook supergoed hoor!En hoe blij ik ook ben, mijn leven gaat ook niet altijd over hihi!quote> tis goed schat:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 1 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2013 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 1 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2013 Slaap lekker allen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 1 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2013 Hey lieve Nancy! Ik miste je al! Truste en een dikke Ik kan niet slapen, sta nog te stuiteren... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden