Dune Geplaatst 3 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2013 wat een verschil met gisterenavond zeg, nu zijn we verkleed, lopen polonaise, nemen een soepje, theetje of colaatje ipv drank.. beter, dit... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 3 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2013 Originally posted by: Johan WEn jij weet kennelijk wat normaal is Diesel? Laat ook maar. Het is gezellig en feest dus quote> Zo is het Johan, that's the spirit!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2013 Ik heb net mijn verpleegsterspakkie aan gedaan, houten been ook maar gelijk anders staat het zo stom op één been, Kunstwimpers, glazen oog, en, en das het belangrijkste, twee spuiten, dus voor wie van mij een spuitje wil, ga maar even in de wachtkamer zitten, Jane en Dune zijn mijn assistenten die jullie eén voor één de kamer in laten. en als jullie een hele harde gil horen dan weten jullie dat ik goed spuit. Het is nl. heeeele dikke vloeistof. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 3 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2013 Originally posted by: Dune Originally posted by: hottentottensoldatenMisschien loop ik toch wel te hard van stapel.quote> Trek m zelf aan HTS, we zijn nou toch bezig!quote> lekkere gekke wijfies Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 3 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2013 Kuns, moet je ook eens proberen... voelt best goed, ik wilde tikken, net als een slangetje die vervelt... maar ik ben bang dat die opmerking verkeerd word uitgelegd... dus doe ik het maar niet... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 3 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2013 Originally posted by: kunsieIk weet niet of mijn psychische gesteldheid dit allemaal kan verwerkenquote> Of you can't beat them, join them Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 3 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2013 Originally posted by: DuneKuns, moet je ook eens proberen...voelt best goed, ik wilde tikken, net als een slangetje die vervelt... maar ik ben bang dat die opmerking verkeerd word uitgelegd... dus doe ik het maar niet...quote> ik blijf graag mezelf, een stapel boeken dus:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 3 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2013 Bollie, wat zie je er eng uit, en wat doe je eng!! je hebt zo een ban hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 3 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2013 Originally posted by: DuneBollie, wat zie je er eng uit, en wat doe je eng!! je hebt zo een ban hoor quote> Ben ook helemaal in sjok van Bol, zie haar zo voor me met in die spuit chocoladeijs natuurlijk:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2013 Originally posted by: Duneik wilde tikken, net als een slangetje die vervelt... maar ik ben bang dat die opmerking verkeerd word uitgelegd... dus doe ik het maar niet...quote> ik ben heel blij Dune dat je niet opschrijft, net als een slangetje dat vervelt, want inderdaad dat kan helemaal verkeerd uitgelegd worden. Knap dat je daar aan denkt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 3 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2013 Hé Haddock. Zowaar, heb ik wat via 't digitale medium wat (audio) boeken van Gogol gevonden. De Engelse vertalingen daarvan, maar dat mag de prut niet drekken. Ben benieuwd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 3 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2013 agossie HTS, en een ongedragen bruidsjurk.. er zijn mensen bij die om minder gaan drinken, dat weet ik zeker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 3 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2013 Originally posted by: gula Originally posted by: DuneKuns, moet je ook eens proberen...voelt best goed, ik wilde tikken, net als een slangetje die vervelt... maar ik ben bang dat die opmerking verkeerd word uitgelegd... dus doe ik het maar niet...quote> f ytrap niet in de slangenkuilvan popiejopiegedrag en wijze gezelligheidarmoedig is het hiersucces met de pillen, de gemene grillenik was al wegbahquote> het is idd flauw van me... sorry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 3 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2013 Sorry Gula, dat wij een beetje lol maken. Dr is al genoeg narigheid in de wereld Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 3 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2013 @Kunsie, Ik heb 't geluk dat ik mijn vaatwasser tweedehands kon overkopen van m'n oma. Voor een heel zacht prijsje. Nieuwt kan ik me zo'n apparaat ook niet veroorloven hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 3 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2013 aan wijze gezelligheid heb ik me trouwens niet schuldig gemaakt... ik ben juist onwijs, geweest... en in popiejopiegedrag herken ik mezelf ook niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 3 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2013 Bollie is Long John Silver in verpleegstersuniform. I want to be the parrot! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 3 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2013 Originally posted by: Gunn@Kunsie,Ik heb 't geluk dat ik mijn vaatwasser tweedehands kon overkopen van m'n oma. Voor een heel zacht prijsje. Nieuwt kan ik me zo'n apparaat ook niet veroorloven hoor.quote> Gunn, hij is je van harte gegund man! Al had je wel een nieuwe, maakt mij niet uit:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 3 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2013 :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2013 Hoehahahaha die Haddie toch, ja hoor en dan mag je op mijn schouder zitten. Geen klodders laten vallen hé? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 3 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2013 kus elke dag mijn vaatwasser wat ben ik blij met dat ding Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 3 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2013 Originally posted by: Johan WEn jij weet kennelijk wat normaal is Diesel? Laat ook maar. Het is gezellig en feest dus quote> Nee, maar vroeg het iedereen, maar jij denkt het dus wel te weten. Heeft Boll ook meteen een antwoord van jou kant weer. Ik ook trouwens, reageer alleen maar op jou omdat jij me peroonlijk aanspreekt anders had ik je vierkant genegeerd joh. Maar je bemoeit je er weer mee en je hebt je zin weer hoor, toon gezet.Dank je Boll , drink me bakkie wel op en ga zowel weer. knuff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 3 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2013 Akelei, hoi terug. Dank je Dune. Als ik er dan toch ben, probeer ik wat zinnigs te zeggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 3 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2013 Originally posted by: hottentottensoldatenHaddock is het mogelijk dat ik mijn geld terug krijg.De cursus is niet wat ik er van verwachte.Zit hier teleurgesteld in korte broek en spaatje.quote> Alle eventueel aan u verstrekte pecunia wordt niet geretourneerd. We zijn hier geen charitatieve instelling, de kassa moet draaien.Spa is niets, Gretna Green is beter.De broekloze Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 3 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2013 Originally posted by: Dunekus elke dag mijn vaatwasser wat ben ik blij met dat dingquote> Nou ja, je moet toch wat:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden