VM1 Geplaatst 5 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2013 Oh jawel hoor, ik ben "braaf" thuis, gezeten aan de oude vertrouwde keukentafel.. weet je, ik heb best een groot huis eigenlijk, voor ons gedrieen dan (ik ,zoon van 12 en ene van 7) Maar eigenlijk "wonen" wij op 1 vierkante meter in de keuken. De hond en de kt ook nog he... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 5 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2013 Slapen doen we ook met zijn allen in "mijn" bed. Ze hebben allebei een eigen kamer. Maar nee... met zijn allen in mijn bed. (hond, is trouwens een hond die een kilo of 60 weegt, en kat, dat heb ik af geschaft, die moeten maar ergens anders gaan slpen) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 5 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2013 En jij Joo? woon jij alleen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 5 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2013 Aha je hebt twee mannekes. Leuk hoor. Ik heb één meisje (22). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 5 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2013 Woont al op zichzelf. Maar zie haar bijna iedere dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 5 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2013 Soms denk ik wel eens, wat een luxe moet het zijn om alleen te wonen. Helemaal alles voor jezelf.... Niet den hele tijd mama dit , mama dat, waf blaf hier, miauw daar.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 5 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2013 Kom eens bij mij zitten schat... Ja 'k ben er ook nog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 5 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2013 ja 22 das al een groot meiske he. Maar wel leuk toch dat ze dan vlak bij woont. Want ik zeg wel, ik zou soms willen dat ik es effkes "alleen" was maar ik denk nie dat ik ze dan weer lang zou kunnen missen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 5 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2013 Ahhhhhhhhhhh daar se Jenneke is er ook terug! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 5 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2013 Dat is ook zo. Alleen is ook maar alleen hoor. Erg stil en vaak ook saai. Dus heb ik met moederdag een poes van mijn dochter gekregen. Een rooie. Echt een liefje. Ben ik niet helemaal alleen. Hee Jen ben je er ook nog? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 5 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2013 Ik heb dus sinds kort een zwart witte kater derbij... eerst heel gedoe natuurlijk met de hond. Toen gaf mijn Ma de beste tip ever.... ze zei, ge moet die beesten da zelf laten doen. Die lossen da zelf wel op... en inderdaad!!!! Geen probleem meer! Wij hadden altijd al wel katten maar da waren eerder wilde buiten katten. En toen dat de hond kwam verdwenen ze. Gevolg... Muizen in huis terug. En ook wel omdat de kleinste ook "een huisdier" wou, vandaar Roxy nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 5 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2013 Jenneke wa denkt ge, Het diner van HERMAN KOCH, ben er nog nie aan begonnen , wilde da sebiet maar es gaan doen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 5 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2013 Mijne heet Suusje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 5 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2013 Kijk da krijgt ge dan he, ik doe normaal nooit middagdutjes, omdat ik anders uit mijn ritme raak.. Nu al twee dagen na elkaar toch gedaan n voila.... hier zit ik dan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 5 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2013 Originally posted by: VlaamsmeisjeJenneke wa denkt ge,Het diner van HERMAN KOCH, ben er nog nie aan begonnen , wilde da sebiet maar es gaan doen....quote> Is dat een boek of zo? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 5 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2013 Ja diie kater noemde eerst Rocks, van een of ander nickelodeon programma, maar da roept zo slecht vond ik. En anders werd het toch weer poes poes... Dus nu dan maar Roxy-proxy-poes.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 5 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2013 ja van die van jiskefet...(onder andere..) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 5 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2013 Roxy-Proxy-Poes, Ik stel me even voor dat ik die poes moet roepen wanneer ik dronken ben. Zou er niet meer uitkomen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 5 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2013 hahahaha nie zoooooooo moeilijk hoor.. roxproxpoes koooooooooooom Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 5 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2013 ofwel natuurlijk es rammelen met die eetdoos he... werkt ook.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 5 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2013 roxeproxeproxeroxeproxesoxepoeeeeeeesssssssssssssss. Nee beter met de etensbus rammelen. Of een cavia nemen............... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 5 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2013 En vertel es Joo, wat doet gij zo den hele dag? Want gij zijt ook nog vaak heel laat wakker nog he... Of heb je dan weinig slaap nodig? Want da kan ook.... Ik kan daar normaal nie tegen, tegen zo laat. Wat ik zei, middagdut en nu dit pfff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 5 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2013 Ik struin de hele dag het internet en kranten af op zoek naar werk. Doe verder niet veel. Ben sinds half September werkeloos. Ben na drie en een half jaar wegbezuinigd. Moet eigenlijk wel gaan slapen nu. Oogjes vallen bijna toe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 5 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2013 En weer eens terug. Mijn internet lag hier ineens uit. Zeg ik tegen het lief "trekt eens aan diene stekker, er kunnen wel vonkskes uit springen, wacht 10 seconden, en steekt em er terug in". Hij vertrouwde dat toch niet direct. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 5 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2013 Bedgeheimen??????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden