Jen Geplaatst 5 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2013 Jootje... een roos voor jou. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 5 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2013 Wegbezuinigen sucks das waar ja, hoeveel jaar zijt gij? Want pfffffffff nie simpel denk ik zo om op "onze" leeftijd (ik ga er maar vanuit dat je ongeveer zoals ik ben, ik ben er46) weet iets te vinden!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 5 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2013 Neeje Jootje, dat stopcontact dat hij nog altijd eens ging nakijken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 5 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2013 Originally posted by: JenJootje... een roos voor jou.quote> Lief. thanks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 5 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2013 Originally posted by: JenEn weer eens terug. Mijn internet lag hier ineens uit. Zeg ik tegen het lief "trekt eens aan diene stekker, er kunnen wel vonkskes uit springen, wacht 10 seconden, en steekt em er terug in".Hij vertrouwde dat toch niet direct.quote> hihi zou k ook nie vertrouwen................... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 5 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2013 Zeg VM, de baas die me aangenomen heeft schatte me 5 jaar te oud in (nice ja) maar er is dus hoop voor ons veertigers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 5 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2013 Nou ik ben vééél stukken jonger hoor. hmmmm 44. En is inderdaad heel moeilijk om iets te vinden. Maar ja. Ik blijf proberen. Ooit zal het me lukken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 5 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2013 ja nu kan ik nie achter blijven he dus van mij ook een voor joo!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 5 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2013 hehe de veertigers...................... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 5 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2013 The "lost" generation....................... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 5 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2013 Heel attent van jullie. Weet niet waar ik dat aan verdiend heb. Ga nu met een gerust hart slapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 5 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2013 Originally posted by: JootjeNou ik ben vééél stukken jonger hoor.hmmmm 44. En is inderdaad heel moeilijk om iets te vinden. Maar ja.Ik blijf proberen. Ooit zal het me lukken.quote> Tuurlijk gaat da lukken!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 5 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2013 Ga ik misschien dan ook maar es proberen, met mijne boek van Koch dan... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 5 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2013 Weltrusten en voor jullie allebei een dikke:sun: Slaap wel. En Jen kijk uit met stroom in bed. En VM doe de groeten aan Roxy.................................... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 5 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2013 Amai vm zo goed gezind? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 5 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2013 Jen ik snap dikwijls nie hoe da gij da nog kunt! Nachten doorhalen enzo.... en dan ook nog es gaan werken de volgende dag!! Ik heb vandaag t geluk da Stef hier is dus in ruil van een avondmaal en een ontbijt mag ik morgen blijven liggen en doet hij de bokes, schoenen, jassen, boeketassen en brengen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 5 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2013 truste Joo!! Ik zal t zeggen tegen roxy-proxy-poes. slaap lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 5 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2013 Originally posted by: JenAmai vm zo goed gezind?quote> ja gebeurt nie dikwijls!! En zeker nie op dit uur!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 5 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2013 Meiske, ik heb twee dagen en nachten achter elkaar geslapen. Just opgestaan om de Stef en het Loca van drank en eten te voorzien. Naar haar wandelingen kon ze fluiten, vrees ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 5 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2013 Vond t wel grappig, da verhaal van poeink op de buik op de bank van onlangs.................... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 5 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2013 ha ja dat doet ze wel regelmatig. Ze gaan mij hier niet rap dood aantreffen, want 'k heb ne controleur. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 5 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2013 Kijk das dan weer Kl van een ban hebben , da ge dan weer zoiets leest en daar iet wil op zeggen ma da ga nie.......... Tja ge kunt natuurlijk ook nie mee lezen ma ja da doe de toch he.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 5 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2013 ook al he, en daar zat ik al dagen me in mijne kop, kon nie op die naam komen. Dacht da moet k aan jen vragen.... ma ben er al opgekomen ondertussen, de patriarch wast, diee gek in Frankrijk in den tijd.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 5 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2013 Had een discussie me iemand, ook oa over osho, en da t k zei ma in frankrijk was er toch ook zoiets............ ma kon nie meer op diee naam komen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 5 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2013 ik zen nu Barnes aan het lezen, en vinnet prachtig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden