Mai Geplaatst 5 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2013 Okidoki Dan doe ik nog een Javaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 5 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2013 Trouwens huurbaas heeft hier alles wat kapot was, geregeld Omdat ik hem gewoon netjes aansprak Zoals ik altijd doe Meestal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 5 maart 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 maart 2013 En nog een cristalleke en dan aan de koffie. En eitjes. YVONNE! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 5 maart 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 maart 2013 Knap Marjo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 5 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2013 Niet knap. Eigenlijk gewoon Maar in dit geval Dat andere Kan niet op het woord komen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 5 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2013 ene stomme keuze gisteren maar dan anderzijds weer wel gekozen om weer een tijd helemal niet te drinken MAI. Dat bedoelde ik; Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 5 maart 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 maart 2013 Goederen ruilen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 5 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2013 ja zodadelijk ook alvast maar beginnen met de ochtend rituelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 5 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2013 Fijn van je huisje Mai!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 5 maart 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 maart 2013 Loca doet actief mee met de ochtendmuziek :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 5 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2013 Bastoske!!! lang niet meer gehoord.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 5 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2013 Jij VM Of ik Ik heb mijn keus gemaakt Heeft nix met iets te maken MIJN lijf zou er blij mee zijn cd alweer afgelopen mss hou ik het zo voor gezien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Taurus65 Geplaatst 5 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2013 Goeie morgen allen, Ik zie de kippetjes kakelen al en de haan moet nog kraaien! Eerst maar eens koffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 5 maart 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 maart 2013 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 5 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2013 Woaw patti page!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 5 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2013 Nee ikke mai.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 5 maart 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 maart 2013 Hot, ben jij mijn buurman? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 5 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2013 Hey Hot! Wat heeft je hond gekost? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 5 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2013 Ik ben moe Geeftt nix Dingesboerderij en alles Was//Is goed Mss probeer ik es een slaapje Er is toch nog geen volle maan ofzo? En alweer honger Vanavondsnijbiiet gehad Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 5 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2013 hmmm snij biet! lekkerrrrrrrrrrrr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 5 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2013 Goede morgen Taurus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 5 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2013 Ik ben tegenwoordig zowat verslaafd aan suikerbrood met een hele dikke laag boter. Is/was het volle maan dan? dat zal het zijn.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 5 maart 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 maart 2013 En Taurus ook goeiemorgen. Neem niet te veel aanstoot aan de kakelende kippen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 5 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2013 Originally posted by: VlaamsmeisjeNee ikke mai..quote> Ikke nie snap? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 5 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2013 Niks om hier uit te leggen mai, maakt niet uit is iets van ikke.... Maar t is ok, dat wel. is t een beetje leuk? De boerderij? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden