Jen Geplaatst 5 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2013 Twee dagen braaf op bed gelegen omdat ik moe was, en nu word ik al kotsend wakker. - 'k Ga terug zuipen, dan kots ik nooit - Sorry, ben zeer recalictrant vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 5 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2013 Hoi Jen! Fijn je hier te treffen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 5 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2013 En daar was ik ook weer terug al... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 5 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2013 Hoi Jen Dat had ik afgelopen nacht Weinig, onrustig, zwetend en om 6 uur een biertje open Na twee slokken weggegooid Mijn lijf wou niet meer Het is goed zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 5 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2013 kan helemaal niet slapen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 5 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2013 Twee uur geprobeerd maar noppes. Enige probleem zo vroeg hier is dat de chaufage pas om zeven uur terug aanslaat dus het is hier ijskoud nu nog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 5 maart 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 maart 2013 Wel, 'k zal maar eerlijk zijn he. 'k Heb mezelf uit pure kwaadheid een pint gepakt. Doe ik normaal nooit zo 's ochtends, maar JEN IS BOOS. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 5 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2013 Ik heb nog niet geprobeerd Had echt een leuk avondje bij de buren Ja, het gaat wel wat worden Denk ik dan, of niet.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 5 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2013 Wordt altijd wat he Mai.... terug.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 5 maart 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 maart 2013 't lijkt hier wel de nachtploeg nog. Niemand die koffie gaat zetten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 5 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2013 Kan! Had je mij vanochtend moeten zien slaap nog even en als je wakker wordt Is alles anders Wanneer je doet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 5 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2013 Waarom boos Jen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 5 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2013 ja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 5 maart 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 maart 2013 Ik doe m'n best en het lukt voor geen meter. Hoe minder ik drink, hoe slechter ik me voel. En dan nog kotsen ook zeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 5 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2013 Nooit terug Altijd door Al zijn de herinneringen sappig Das war einmal Maar... (de eeuwige twijfelaar) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 5 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2013 Beter niet.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 5 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2013 Ik heb gekozen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 5 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2013 Of soms wel;;. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 5 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2013 ik ook , ma ja... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 5 maart 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 maart 2013 Oh die ene avond na... Snel een bastoske, da mag he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 5 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2013 Wat heb je gekozen VM? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 5 maart 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 maart 2013 Wa is er trouwens me Kim De Gelder gebeurd? Hij ziet er inmiddels even oud uit als ik. Kreeg hij een soort van versnelde doodstraf of zo? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 5 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2013 Wat is en bastoske? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 5 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2013 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 5 maart 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 maart 2013 Een goeie zware sigaret Marjo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden