Lenie Geplaatst 6 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2013 Goedemorgen!! Vandaag trakteer ik! Er is koffie, T, sinaasappelsap, en verschillende broodjes. Tast toe! ik was al om 04:30 wakker door zoon-lief. die gaat vandaag aan z'n eerste dag beginnen bij z'n nieuwe werk. spannend hoor! fijne dag allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 6 maart 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 maart 2013 oeps een dubbele.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2013 Oeps, jij was eerder zie ik Lenie. Ik hoop dat je zoon het naar zijn zin zal hebben bij zijn nieuwe baan. Lekker feestontbijtje zo. Ik hevel mijn prevelementje wel even naar hier over dan, inclusief koffie en thee, hebben we dat maar dubbel in de warmhoudkan voor de langslapers he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2013 Hihi, had ik nog niet eens gezien... driedubbele opening, als dat geen gigadag wordt vandaag weet ik het ook niet meer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 6 maart 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 maart 2013 goed idee, zonde om weg te gooien toch? ik hoop het ook..het is moeilijk om werk te vinden. straks even een check-up bij de HA, want ik begin weer aardig pijn in mijn buik te krijgen..ik ben benieuwd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2013 En dit was mijn opening. Het is vandaag 6 maart, nog pikkedonker, binnen wordt het al wat warmer. De koffie en de thee staan te dampen* Even tijd om wakker te worden en de nieuwe dag diep in de ogen te kijken. Wat gaat hij ons brengen en wat gaan wij er van maken, woensdag 6 maart 2013! *inmiddels overgegoten in de warmhoudkannen voor de laatslapers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 6 maart 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 maart 2013 in ieder geval een zon als het goed is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2013 Pff, wat een ellende toch, hoe kan dat nou dat dat maar terug blijft komen dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 6 maart 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 maart 2013 Stress. heel vervelend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2013 das inderdaad heel vervelend, is er niet een manier waarop je kunt leren jezelf beter te ontspannen Lenie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 6 maart 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 maart 2013 vast wel Yvon. ik pak in ieder geval elke dag m'n fakir matje, dat helpt al een stuk. ach meis, kleine kinderen kleine zorgen, grote kinderen grote zorgen. we komen er wel weer over heen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 6 maart 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 maart 2013 ik pak nog even een bakkie, en dan ga ik maar eens douchen. een hele fijne dag Yvon ( en de rest natuurlijk) en werkse ... dag dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2013 Je hebt gelijk Lenie, tegen 'kinder' stress is geen kruid gewassen moet ik helaas toegeven. Tis maar goed dat je dat niet weet als je aan kinderen begint he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 6 maart 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 maart 2013 idd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 6 maart 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 maart 2013 als laatste: Nederlands moeilijk te leren? Nederlands is (ook voor buitenlanders) moeilijk te leren, maar weten we ook waarom? Na het lezen van onderstaand gedicht is het jullie vast duidelijk. Men spreekt van één lot, en verschillende loten, maar 't meervoud van pot is natuurlijk geen poten. Zo zegt men ook altijd één vat en twee vaten, maar zult u ook zeggen: één kat en twee katen? Laatst ging ik vliegen, dus zeg ik vloog. Maar zeg nou bij wiegen beslist niet: ik woog, want woog is nog altijd afkomstig van wegen, maar is dan 'ik voog' een vervoeging van vegen? Wat hoort er bij 'zoeken'? Jazeker, ik zocht, en zegt u bij vloeken dus logisch: ik vlocht? Welnee, beste mensen, want vlocht komt van vlechten. En toch is ik 'hocht' niet afkomstig van hechten. En bij lopen hoort liep, maar bij kopen geen kiep. En evenmin zegt men bij slopen 'ik sliep'. Want sliep moet u weten, dat komt weer van slapen. Maar fout is natuurlijk 'ik riep' bij het rapen. Want riep komt van roepen. Ik hoop dat u 't weet en dat u die kronkels beslist niet vergeet. Dus: kwam ik u roepen, dan zeg ik 'ik riep'. Nu denkt u: van snoepen, dat wordt dan 'ik sniep'? Alweer mis, m'n beste. Maar u weet beslist, dat ried komt van raden, ik denk dat u 't wist. Komt bied dan van baden? Welnee, dat wordt bood. En toch volgt na wieden beslist niet 'ik wood'. 'Ik gaf' hoort bij geven, maar 'ik laf' niet bij leven. Dat is bijna zo dom als 'ik waf' hoort bij weven. Zo zegt men: wij drinken en hebben gedronken. Maar echt niet: wij hinken en hebben gehonken. 't Is moeilijk, maar weet u: van weten komt wist, maar hoort bij vergeten nou logisch vergist? Juist niet, zult u zeggen, dat komt van vergissen. En wat is nu goed? U moet zelf maar beslissen: hoort bij slaan nu: ik sloeg, ik slig, of ik slond? Want bij gaan hoort: ik ging, niet ik goeg of ik gond. En noemt u een mannetjesrat nu een rater? Dat geldt toch alleen bij een kat en een kater. Je ziet, onze taal beste dames en heren, is, net zoals ik al zei, best moeilijk te leren! Groetjes voor allen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 6 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2013 goede morgen frummels. ha lekker een bad vol koffie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 6 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2013 :):):):):):):):):):):) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 6 maart 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 maart 2013 Mogguh Igor.. tast toe...er is zat:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2013 Hihi, hij is leuk Lenie... En een heel goede morgen voro Igor... lekker veel koffie he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2013 Héééé, was jij niet aan het douchen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 6 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2013 maar daar moet je wel veel van plassen of is het pliessen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 6 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2013 nee yvonne ik nam een bad koffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 6 maart 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 maart 2013 jaja, ben al weg..haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 6 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2013 sorry je bedoelde lenie.nou schuif maar een flink stuk op lenie, dan kan ik er ook onder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2013 Waar moet je veel van plassen of piesen? van een koffie bad? Valt wel mee hoor als je er maar niet teveel van drinkt. Ennu... willen jullie wel een beetje opschieten, want ik moet ook zo douchen. En laat het daar nou eindelijk eens een keertje netjes achter Igor, niet altijd mij of Snoep de schuld geven.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden