chrisjelief Geplaatst 7 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2013 pad van mn hart Suzie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 7 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2013 maar goed, als ik een merk auto koop zie ik datzelfde merk ineens ook overal rijden Ja Jopie en als je op iemand staat te wachten die een rode auto heeft bestaan er geloof ik ook geen andere kleuren meer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Harjet Geplaatst 7 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2013 AR Jopie wel leuke zinvolle cursussen lijkt mij wat doe je voor werk als ik vragen mag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 7 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2013 Truste Jopie en ik hoop dat je goed slaapt:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Harjet Geplaatst 7 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2013 Ah ja dan kan je wel wat meemaken idd ook ik ga mn bedje in trusten allemaal.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 7 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2013 The Scene: Junkie Met Talent songtekst zij die de eenzaamheid van iedereen verwoorden worden of gestoord of met de dood beloond of weggehoond en het geluk, naar men zegt, het geluk het vertelt zichzelf slecht het lijkt mooier dan het is, het geluk het lijkt vals en onoprecht, het geluk junkie met talent aan een donzen dek gekluisterd in een dorp dat nooit echt luistert dode junkie met talent junkie met talent in een gemeenschap die nooit tijd heeft in een wereld die nooit spijt heeft dode junkie met talent en soms knapt iemand op en soms knapt iemand af maar laat ons wel zijn de meesten knappen niet of iemand anders ziel vol grote romantiek voor het oog van het publiek dat dat wel wil, met groot drama in 't verschiet van weer zo een dromer die zich aan iets groots vertilt als romantiek junkie met talent aan een donzen dek gekluisterd in een dorp dat nooit echt luistert dode junkie met talent junkie met talent in een gemeenschap die nooit tijd heeft in een wereld die nooit spijt heeft Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 7 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2013 truste Harjet:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 7 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2013 The Scene: Slapen, Dromen, Zweten songtekst mijn hand zakt naar de tafel en het mes aan de afgrond voel ik me het best daar waar liefde groeit daar waar liefde bloeit ga hiervoor en zegen heel de rest slordig alles wat ik heb gedaan onhollands maar daar komt het niet op aan de tegenstand is groot de medestand is dood het is een slag waar niemand uit kan gaan en ik ga slapen, dromen, zweten zweten en vergeten en wat er tussen man en vrouw vergaat de kussen en de tranen en de haat daar waar liefde groeit daar waar liefde bloeit je leert het aan het einde van de straat en ik ga slapen, dromen, zweten zweten en vergeten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 7 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2013 Gekke dag Maar wel okee Sliep pas tegen vieren en om 8 uur stond de huisbaas alweer voor de deur Maar dat wist ik Nog wat geroggeld Aparte constuctie hier Teveel lagen Heel de middag met buren om en om aan telefoon gehangen Komt goed! Altijd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 7 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2013 Ik ga ook maar eens slapen truste allemaal:lips: tot morgen succes Marjo:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 7 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2013 Hee Albert! Ben je verliefd op mij? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisjelief Geplaatst 7 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2013 ik zie hier wat moois opbloeien tussen AR en Marjo Ik ga lekker slapen en laat jullie tortelduifjes alleen. Truste Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 7 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2013 Goedenavond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2013 ook goeienavond net terug van prachtfilm Mar Adrento iemand gezien? de popcorn die over was hier maar mee naartoe genomen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 7 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2013 Avond Akelei! Afwas klaar? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 7 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2013 Ha popcorn!!! Da's lang gelee Zoute? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
acer Geplaatst 7 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2013 Afmelding, nuchter!! Tot morgen maar weer! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 7 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2013 Kijk! Now we're talking Ik doe hem tegenwoordig wel Gewoon omdat ik het lekker vind En niet omdat het moet.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2013 ik zou idd, de 2 zakken zoet heb ik daar gelaten het was ooit een filmhuisfilm, ik had m al gezien wist niet meer dat hij zo indringend was, gek dat dat weer naar de achtergrond gaat. Nu zagen we hem vanuit het werk, als bijscholing. En moest er over nagepraat worden, terwijl ik liever in stilte naar huis had gewild. maar ook bijzonder om te merken hoe verschillend we dezelfde indrukken interpreteerden en hoe moeilijk het was om jezelf niet met een speler te indentificieren. het was een waargebeurd verhaal, over ene Ramon Sambuca die na 29 jaar verlamd te zijn, en jaren vocht om hulp te krijgen bij euthenasie. In Spanje. Alle betrokkenen hadden diepgaande rollen en het kwam prachtig samen bij Ramon. Niemand hielde het droog; zoveel liefde en zoveel onmacht in alle rollen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2013 Agnieta, ik ken niemand die verheven boven zichzelf staat maar ik denk dat je je zin anders bedoelt? Ik snap m niet in elk geval. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2013 oh het kwartje valt denk ik over gisteren nog? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 7 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2013 Ik vind het niet zeuren Ik kon er soms heel goed tegen Maar nu ook minder goed En soms is het gewoon een trollenhol Maar het kwam vanzelf weer terug Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 7 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2013 Yehaaaaa!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 7 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2013 he, Akelei, het lijkt mij heel lastig om je moeder te moeten missen, sterkte meid! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 7 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2013 Dag allemaal, Dezelfde film gezien als Kunsie. Ik vond hem wel de moeite waard, maar te bedenken dat het geënt was op een waargebeurd verhaal @ Agnieta: natuurlijk mis je je kind. Je stelt de vragen en weet de antwoorden. Ik leef met je mee! Hou vol hoor. Nu eerst even verder lezen. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden