Spring naar bijdragen

zondag 10 maart 2013


Jen

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 327
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goedenavond!

Vanmiddag wilde ik met de auto weg, maar auto wilde niet starten. Pechhulp gebeld, maar ze mochten niet twee keer in het jaar voor hetzelfde komen. Dus even heel boos geworden, want wat is dat voor onzin? Ik zei dan ook:"Dus als ik nu mijn band leegprik en jullie bel, dan komen jullie wel langs? Dan kan de beste man ook gelijk mijn accu opladen". Mocht dus ook niet. :P Toen wilde ik de fiets pakken, want had mijn vader al gezegd te komen, band lek. Dus ik weer naar huis en mijn pumps uitgetrokken en mijn sportschoenen aan en maar even naar vader gelopen. Heen en terug toch mooi 8km.

Nu moet ik alleen even kijken hoe ik mijn auto weer aan de praat krijg. Want mijn auto is een 1.3 en mensen die ik ken hebben slechts een 1.2 en daar trek ik zo de accu van leeg i.p.v. dat de mijne word opgeladen.

Maar oef wat was ik pissig vanmiddag. Morgen zullen ze ook nog wel even van mij horen. Wat is dat nu voor een pechhulp?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Avond allen.

Madeleine, is dat niet ook een beetje logisch? Pechhulp is voor onvoorziene zaken. Jij weet al dat je accu aan het eind is en ze kunnen toch niet elke keer komen als jij met de auto weg wilt?

Ik heb al de hele dag hoofdpijn. Paracetamol helpt amper. :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als ik mijn pap niet had beloofd langs te komen, dan was ik lekker thuis gebleven. Heb het zo verschrikkelijk koud, dus ik zag een trip helemaal niet zitten. Maar tijdens de trip, halverwege, kon ik er ook wel weer om lachen. Niet omdat de pechhulp niet kwam, maar wel omdat de band van mijn fiets ook nog lek was. Bad karma, volgens mij. :P

Lekker frietjes en kaassouffle gegeten en stiefopa en stiefoma laten keuvelen. En maar knikken dat ik het begreep, maar al niet meer weten of het nu om de dochter, broer of tante ging van de buurvrouw, die naast de snackbar woonde. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat cool Djoen!!

Ik ben als "hobby builder" nooit verder geraakt dan wat HTML gedoetjes, wat java dat ook nog , maar voor de echt mmoie moet ge tocg wel C++ onder de knie hebben en daar heb ik dan weer geen tijd voor....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...