Gunn Geplaatst 10 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2013 We hebben ook volkstuintjes hier. Ik en m'n moeder-en-haar-man hebben al eens overwogen een stukje grond te huren. Schijnt idd bijna geen drol te kosten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 10 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2013 *Ff een pot thee zetten* Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 10 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2013 ik neem ff koffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 10 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2013 djoen heeft geen groene vingers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 10 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2013 Nou, ben er weer maar snap er nix van Moest me opnieuw aanmelden? Er is iets aan de site veranderd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 10 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2013 Originally posted by: akelei'Volkstuin" is helemaal "hot" tegenwoordig. Echt waar. Leuke boeken over te krijgen, ook in bieb, en meestal ook leuke mesne als buren op de tuin. Die zijn er namelijk ook voor hun plezier.quote> ik denk dat het bijna een must is... alles groente en fruit is zo vreselijk duur op het moment ( verse dan he?) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 10 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2013 volkstuintjes is een hele cultuur, mensen zitten er lekker buiten, en het tuinen op zich is bijzaak.. schijnt een soort minidorpje te zijn, of een campinggevoel op te roepen mooi als mensen genieten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 10 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2013 n'avond Marjo, ik heb er niets van gemerkt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 10 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2013 ik heb zoveel grond, maar is niet bewerkt, de enkele bloempot die ik vul, word leeg geploegd door een paar hondjes... zelfs die voor de ramen hangen zijn niet veilig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 10 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2013 sonde hoor Djoen... het zou een hoop geld schelen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 10 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2013 Goedenavond people! Ik lig in bed, wederom klaar wakker. Bah, na een nacht van 12 uur slaap komt er nu natuurlijk weer een van een uurtje, yegh. Vandaag hele dag in huis bezig geweest, wassen en de keuken inpakken, we krijgen morgen een nieuwe keuken. Maar ik hou het droog! Morgen manlief ook jarig, ga ik zondigen met een shoarmapizza bij de italiaan (SLECHT) Ik wens iedereen een fijne avond/nacht! Lies Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 10 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2013 truste lies! ik ga ook uitlogguh fijne avond!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 10 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2013 Ik had ook een volkstuin vorig jaar Die is nu opgeheven Heb wat lijntjes uitgegooid hier en daar Heb zelf ook nog stukje grond En de wereld aan zaden.. Ik zal een es opnieuw uit,- en inloggen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 10 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2013 rustig liggen...wellicht met een boek RL. slaap lekker straks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 10 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2013 Nou ja... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 10 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2013 lekker frutten in de prut Marjo... ontspannen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 10 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2013 Dat is goed om te horen Agnieta! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 10 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2013 Originally posted by: marjoNou ja...quote> Kan gewoon weer ouwerwets inloggenIk frut wel door Lenie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 10 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2013 slaap lekker straks Agnieta..xx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 10 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2013 Ach ja Djoen.... wat? Ik heb hier heeldere lappen volkstuin naast elkaar en doe er niks mee. T is te zeggen, jawel, de kids spelen, de hond rent, de kat klimt en ik... ik zit.... en kijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 10 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2013 Slaap lekker Lenie, Agnieta en Dune! Ik blijf nog ff plakken... Knuffies Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 10 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2013 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 10 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2013 ik ga niet weg hoor RL.. het is nog te vroeg voor de hond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 10 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2013 Originally posted by: RunningliesjeGoedenavond people!Ik lig in bed, wederom klaar wakker. Bah, na een nacht van 12 uur slaap komt er nu natuurlijk weer een van een uurtje, yegh.Vandaag hele dag in huis bezig geweest, wassen en de keuken inpakken, we krijgen morgen een nieuwe keuken.Maar ik hou het droog!Morgen manlief ook jarig, ga ik zondigen met een shoarmapizza bij de italiaan (SLECHT) Ik wens iedereen een fijne avond/nacht!Liesquote> Niet zo negatief Lies, volgens mij val je rap in slaapLeuk dat je een nieuwe keuken krijgt, en die pizza? zondig zoveel als je wilt hoor ik eet er 2;)truste alvast:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 10 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2013 Ik ken dat! Gelukkig is het hier andersom, als wij eenmaal wakker zijn begint één van de katten een scene te schoppen, hihi! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden