Dune Geplaatst 10 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2013 ik was grafisch vormgever,... maar mijn opleiding was al snel verouderd.. ik ben toen begonnen met mijn eigen website.. en kreeg toen zoveel aanvragen... zo is t gekomen.. blijft leuk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 10 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2013 Originally posted by: Dunekrijg je griep Mup?quote> Zou kunnen. Ik loop ook al de hele dag te niesen, en ben moe. Vanavond maar bijtijds naar bed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 10 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2013 ik gebruik helemaal geen programmaatjes WYSIWYG Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 10 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2013 Cool djoen!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 10 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2013 lekker onder de wol meis!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 10 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2013 wat leuk voor je Dune, soort eigen bedrijfje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 10 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2013 Hey, lonley loper, ik heb dat waarschjnlijk vast al wel es gelezen ooit ergens maar.... wat doe jij ook alweer? Voor de kost, of als hobby? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 10 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2013 klopt Ira,.. al heb ik het nu drukker met mijn andere eigen bedrijf, dat de websites maken weer meer hobby is geworden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 10 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2013 De hondjes Djoen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 10 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2013 Goedenavond allen, Toch gelukkig nog een aantal dingen voor elkaar gekregen en nu ben ik het helemaal zat. Morgen verder. Lijf wil nog steeds niet en dat heb ik nu genoeg gepest. Ik meld me bij deze alvast droog af en ga onderuit. Maak er een mooie zondagavond van. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 10 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2013 fijne avond Lytse.. rustig aan hoor!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 10 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2013 klopt Nien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 10 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2013 ik was 20 jaar verpleegkundige en werd 10 jaar geleden psychiatrisch patient, daardoor kon ik sinds 2008 niet meer werken. het laatste jaar ben ik echter niet meer opgenomen geweest in de kliniek en heb ik besloten de opleiding tot lifecoach te gaan doen; hulp verlenen bij echtscheiding, stress, financiele problemen, verslavingsproblematiek (HaHa), pubers, seksualiteit enzovoorts. Levensproblemen dus, 1 jarige studie, moet kunnen denk ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 10 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2013 wat is t andere bedrijf dan, dune? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 10 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2013 Ah ja idd. en wat was er ook alweer? Dat de vorige opleiding "zogenaamd" te zwaar zou geweest zijn? Nou , gaan dan voor dit jaar!!!!! Ben er zeker van dat het gaat lukken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 10 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2013 dank vm, ga mijn best doen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 10 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2013 Ja sorry hoor ,er zijn er zoveel nieuwe. Ik probeer wel alles te volgen maar dat lukt niet echt. Maar zoals Djoen en ook Iruna, dat blijft dan wel bij. Wil niet zeggen dat ik de anderen niet belangrijk vind maar t is nu eenmaal zo. Dus aan iedereen... ik lees met evnveel belangstelling wat jullie bezig houdt.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 10 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2013 Buiten Djoen, iruna en Kunsie ken ik ook GUNN natuurlijk.... ahum, wie was Gunn ook alweer? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 10 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2013 En 't is na achten. Gevaar geweken. Ik zou nog naar 't station kunnen fietsen, maar jakkes, veel te koud! Dus... De avond even uitzitten en weer slapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 10 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2013 hihi kijk gunn allebei 20.13 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 10 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2013 Haaii....wat een heerlijke dag....niemand en dan ook niemand stond er voor de deur. ik heb lekker de hele dag in m'n joggingbroek gelopen nu met de pootjes omhoog, Lie to me kijken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisjelief Geplaatst 10 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2013 ik ga de kroeg in maar hou het droog. Ajuu Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 10 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2013 Ha Leen, maar leen ken ik al zowat een jaar of honderd..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 10 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2013 Originally posted by: chrisjeliefik ga de kroeg in maar hou het droog. Ajuuquote> doe dat Chris! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 10 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2013 wel fijne verjaardag ,Leen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden