Jen Geplaatst 13 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2013 De paus heeft er niks mee te maken. Nu ja, neveneffect: de studio van het praatprogramma vandaag zat vol katholieken. Misschien niet de beste ethici aller tijden. (Een mens is superieur aan een dier en etcetera) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 13 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2013 jen, heb je mijn bericht gelezen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 13 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2013 Lijkt meer op een actieve zelfdestructie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 13 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2013 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 13 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2013 Indrukwekkende CV Dat kattengooien, tsja.. Maar om je daarom nou te bezatten Tenzij je dan op de barricaden gaat staan! Kruisig hem! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 13 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2013 Hi Lidia, ja, ben blij om je nog eens te lezen. Ik ben wel niet zeker of je op mij doelt met de vermoeidheid. Ik had het vooral vorige week heel erg, maar ik bleek een ordinaire buikgriep te hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 13 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2013 Zij lijkt boos Wil wat zeggen Kiest ander podium.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 13 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2013 Indrukwekkende cv? Een opgeblazen kikker is het. En nee, ik bezat me niet alleen daarom maar om heel die *maatschappij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 13 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2013 Mens boven de dieren? Ik leer er nog elke dag veel van Dat laatste kan ik me voorstellen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 13 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2013 Maar heel die * maatschappij geeft dus geen moer om dit soort acties Ze spugen op mensen die doorzien en daar machteloos van worden Uitschot en lachen in hun vuistje Ik snap je wel Maar juist mensen als jij zouden iets kunnen betekenen Op een wellicht andere manier Maar soms is dit eerst nodig Ofzo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 13 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2013 Ik supporteer mensenrechten misschien moet ik eerder iets met dierenrechten doen het kan raar klinken maar soms raakt dat me meer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 14 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2013 Of beide? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 14 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2013 Ik twijfel nu wel aan het recht van Stefke om mijn fleecedeken af te pakken. Kouwe voeten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 14 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2013 jen ik lees het op 3 maart, maar je bent zeker niet de enige met die klacht hier en wilde even mijn ervaring delen, omddat het mss iemand kan helpen en mij verbaasde want een paar jaar geleden zei een dermatoloog dat ik teveel vit b in mijn bloed had. wist niet dat dat kon. ben veel te laat, mo. staat er weer iemand voor de deur om me te wassen aan te kleden en haar te vlechten. en ontbijt te maken, kan niet eens mijn brood snijden, afhappen ook niet. zielig hè? en de thuiszorg komt schoonmaken en een vriendin haché brengen. drukke dag dus tussen overige perikelen door. blij dat ik de avondverzorging heb afgezegd, dat kan ik gelukkig weer zelf. maar het is prachtig dat het (nog) bESTAAT. zo,bed staat warm achter me, nu nog worstelen om kleren uit te krijgen. dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 14 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2013 Samen delen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 14 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2013 Teveel aan vit B? Dat pis je uit dacht ik Hmm.. dat kende ik nog niet Ik weet wel zo ongeveer wat een tekort ermee kan doen, oa depressie-achtige dingen Ik wil niet aan je voorbijgaan Lidia Lastig, sterkte Maar ook moedig en doorbijten Mss moeilijk om niet "sarcastisch" te zijn nu voor jou Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 14 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2013 Lidia, mijn energie verandert constant. Ik heb me daar een beetje bij neergelegd. Alcohol of niet, gezond eten of niet, het maakt niks uit. Soms ben ik lang wakker, soms wil ik dagenlang slapen. Meis, beterschap he! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 14 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2013 En Dylan, misschien is het actieve zelfdestructie. Daar ben ik nog niet uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 14 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2013 Dat herken ik Jen! Ook me het er me bij neerleggen Van willen opgeven en dan plots weer strijdlustig zijn Ik zie voor nu Morgen hoef ik nix Maar ik heb zo mijn bedenkingen over hoe ik het wil Eigenlijk heb ik wel weer eens zin Om eens flink te raggen! Gewoon doorbatsen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 14 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2013 Mijn jonge hond heeft wel iets van een zwarte panter als ze zich uitrekt. - De vrolijke noot in huis - Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 14 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2013 Hihi Morgenvroeg komt normaal mijn verpleger van het mobiele team 'k Moet mijn lief nog vragen om hem af te bellen Zatte Jen, dat wordt natuurlijk een echt mobiele-team-pardoes-ervaring Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 14 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2013 Passief of actief Vaak kom je door een passieve fase weer in een hele actieve Net als je kinderen die zich vervelen dat is helemaal niet erg, laat maar lekker Het leidt vaak tot iets Je wordt er creatief door Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 14 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2013 Ik geloof heel erg in verveling. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 14 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2013 Ik regel liever mijn eigen zaakjes But hee! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 14 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2013 Yep! Ik ook. Wordt niet gegund. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden