Jen Geplaatst 20 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2013 En als je depressief bent is een ferm warme rolkraagslobbertrui eigenlijk veel gezelliger dan een bikini. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 20 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2013 Da's al een goed begin. Slapen. Moest ik ook af en toe proberen. Beterschap! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 20 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2013 Weltrusten Jen en misschien tot morgen. Probeer ook wat te slapen en neem die binnenvetter mee. TRustttttttttttttttttttttttttttt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 20 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2013 Hoi lijsters, ben d'r weer, hoor. Lekker in de nachtdienst. Ging me goed op vakantie, wel rustig. Jootje, Jen, kop op, je krijgt 't nooit zoals je 't hebben wilt. Ik wou wel 's ff lekker lang vrij. Wel wat raars, de site zegt nieuw privebericht, maar niks in de inbox? Nou, wie weet, verschijnt 't nog 's. Hou 't zo droog als jullie willen, kransgenoten. De arrebeier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 20 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2013 Ik had dat ook eens, toen iemand me alleen een emoticon stuurde. Ff uitproberen? Slaap zacht Jootje, en die perspectieven: goh, in mijn laatste gelukkige periode waren die erg "klein". Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 20 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2013 Originally posted by: JootjeWat is er mooi aan dat de dagen gaan lengen en het warmer wordt.Nog langere dagen.....pppffff....niks te doen.quote> Jo, Jo, toch!?Niet te depri, hoor.Lekker in de zon met je bakkes.Voor mij misschien makkelijk zeggen, maar zoek gewoon wat te doen.Kun je niet verdienstelijk punneken, help dan het buurthuis, doe boodschappen met 'n blinde, begin 'n hondenuitlaatservice, zoek wat, maar ga niet met katten gooien, want dan gaat Jen weer aan de zuip!De droogkloot Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 20 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2013 Opwaartse spiraal zeggen ze altijd he, Haddock? Nou, dat klopt niet. Ik ben de processie van Echternach. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 20 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2013 Met mijn hond mag je wel gooien! Die vindt dat leuk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 20 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2013 Hahaha, je PB kwam prima binnen, overigens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 20 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2013 Ook die gaat toch voorwaarts, op den duur.... Ben weg, weer ff wat doen. Slaap- of waakze, Jen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 20 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2013 Ne stap vooruit, twee achteruit 'k Vind het schone origineel nie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 20 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2013 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden