Spring naar bijdragen

Vrijdag 22 3 2013


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 172
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

AlbertRemmo!! :angry: Je ging een jaar niet drinken he? En je bent alweer 20 dagen op pad. Nog maar 345 te gaan. :D

Waren ze lekker, de hamburgers?

Ik had vanavond ook een hamburger. Zo'n quarterpounder. Yuk wat smerig was die. Ooit vond ik ze lekker. Maar dan had ik al wat bier achter de iiezen. :huh:

Vandaag vind ik het oprecht jammer dat ik niet een beetje kan drinken. Zou nu wel graag een beetje aangeschoten willen zijn. Maar ja ... zelfkennis heeft me er weer van weerhouden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik had vandaag mijn verpleegster over de vloer. Vorige week heb ik haar voor de deur laten staan omdat ik nog sliep :$ Maar deze week zelf gebeld voor een nieuwe afspraak, wat voor mij - telefoonfobie, angst om iets te vragen + de schaamte - een hele stap was (ja ook even een pluim voor mezelf :P)

Ze vroeg me waarom ik vorige week zo in de drank was gevlogen. Ik zei dat ik het niet wist. Heb niet gerept over het kattenverhaal dat ik hier neerschreef, omdat het zo belachelijk klinkt.

Toch vraag ik me af in hoeverre het klopt. Ik ben sinds kort terug het nieuws aan het volgen, en dat lijkt me niet echt "goed" te doen. 'k Heb me nogal lang afgeschermd van de buitenwereld, eigenlijk, en nu komt alles zo koud en onveilig binnen... alsof ik er niet tegen opgewassen ben. Begrijp me niet verkeerd, ik zoek geen excuus, ik zoek een manier om ermee om te gaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hi Dinah,

nee het gaat beslist niet goed. Vorige week een zware terugval, deze week vreselijk moe. Ik ben zelfs op het werk in slaap gevallen en door de baas naar huis gestuurd :$ 'k Moet een nieuwe manier van leven bedenken. Op tijd gaan slapen, ja, maar ook een andere denkwijze geloof ik.Anders houd ik dat op tijd gaan slapen trouwens toch niet vol :$

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eerste bericht was even snel, voordat Sieraad weer gevlogen was.

@ Jen: ik ben ook een nachtmens, maar ik probeer het niet uit de hand te laten lopen. 's Nachts ga ik ook niet uit bed als ik niet kan slapen. De verleiding om dan te gaan drinken is te groot. Voor mij was vroeger, als mijn man naar bed was, ook een moeilijk moment.

Ik denk dat je al een heel stuk sterker staat als je je dag- en nachtritme beter in de hand kan houden. Maar dat is mijn idee hoor.

@ Wijfie: vrijdagavond gelukt! Morgenavond hopelijk eenzelfde goed bericht. Succes.

@ Dinah: mijn motto: morgen gaat het vast beter! Ik hoop dat dat voor jou ook geldt.

Nog even een goed bericht: de operatie van de buurvrouw (nekhernia) is technisch goed verlopen, wat dat ook moge betekenen. Broerlief houdt voorlopig zijn baan.

Nu meld ik me maar droog af. Welterusten allemaal en tot morgen.

Lytse.:lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve Lytse,

ik denk ook dat dat ritme mijn hoofdprobleem is... Gezien het gedeeltelijk biologisch bepaald is, is het niet zo evident om dat in de hand te houden, vind ik :(

Hoe is het met je schoonmoeder? Ik ga zondag naar het verjaardagsfeest van de oma van mijn lief. Zij zit (voorlopig?) in een stabiele fase van het dementieproces. Ze kent ons, maar onthoudt niet wanneer we op bezoek komen. Ook stelt ze soms drie keer op een half uur dezelfde vraag. Nu ik daaraan gewend ben - ik ben van nature ongeduldig - gaat het wel. Als we op bezoek gaan, neem ik doorgaans onze oude hond mee. Hij vindt het heerlijk om koekjes van haar te krijgen, en zij houdt ook van zijn rust.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...