AlbertRemmo Geplaatst 23 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2013 Originally posted by: AgnietaWelterusten lieve ARDikke Krijgt hij alleen .....quote> Da`s nou ook niet aardig, wat deed ik verkeerd?W zegt dan ook altijd krijg wat aan je lip:DGoede morgenIk heb dus lekker lang geslapenJopie, toen ik jou las dacht ik "zo lang?"Jen, ik gun je zo een regelmatig ritme en vooral slaap op het goede momentHot, je bent liefWill:heart: Originally posted by: MarikaHier gaat het goed, alleen waait het zo hard en het moet zogenaamd aanvoelen als - 15 graden, dat ik niet zeker weet of ik mijn hondjes een plezier doe met de dagelijkse wandeling van een uur.quote> Ik zou even naar die koppies kijken dan:) ze schudden nog net niet van neeMark, fijn dat je even laat horen dat het goed gaat Originally posted by: JorisLieve mensen, ik ben driedubbel aangekleed en ga er nuvandoor naar de Opticien!Misschien tot later quote> KIJK je uit Joris?Fijne dag AakJane ookKop op Ietje:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 23 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2013 Het stond bij vrijdag:$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 23 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2013 Originally posted by: IetjefietjeJa, dat bedoel ik. Eerste week was er 6 ons af, 2e week 7 ons, deze week 2 ons erbij.Het zijn maar onsjes, maar als je nagaat wat je toch moet afzien qua tussendoortjes, vind ik het toch erg frustrerend. Ik hou een eetdagboek bij en heb me niet verrekend.quote> In totaal dus ruim een kilo afgevallen en die laatste twee onsjes passen makkelijk binnen de marge/meetverschillen i.v.m. maag/darm/blaas inhoud. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 23 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2013 idd;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 23 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2013 nee krijg ik dan niet hoor Ag:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 23 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2013 maar er staat echt dikke lips krijgt hij alleen kijk maar terug bij vrijdag goede middag trouwens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 23 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2013 ja daar had je het veranderd:) maar ik vond het leuk zoals het er stond hoor:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 23 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2013 He, het gaat goed hier. De trekschakelaar van de wc is stuk gegaan een paar dagen terug. Vandaag probeerde ik zo'n zelfde opbouw-elektra-schakelaar te vinden, maar dat lukte niet. Via internet heb ik nu een klusser gevonden die het voor een leuk prijsje wil maken. Ik heb hem al toegezegd dat als de samenwerking bevalt, ik hem vaker wil bellen voor een klusje. Als het goed is is hij all-round. Ik wacht rustig af. Ik verwacht hem tussen 17.00 en 18.00 uur. En rond die tijd gaat dochter ook naar vriendje, dus die eet daar. Prettig. Ga ik als alles klaar is lekker languit op de bank liggen. Tevreden met wat vandaag voor elkaar gekregen is. Ik begon vandaag zo sacherijnig, maar ik voel me al helemaal opgeknapt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 23 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2013 Hé posi tatum leuk je zo te horen:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 23 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2013 Toch vaak een kwestie van jezelf weer een schop geven en er voor gaan, Albert. En een kwestie van ontdekken wie je bellen moet geloof ik :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 23 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2013 good for you Agnieta:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 23 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2013 en even voor Lytse ik heb vanmiddag al 2 bollen met ham en kaas op, daarna 1 banaan en 1 sinaasappel en zit nu aan de havermout ter compensatie van de vette bek van gister Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 23 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2013 ja de bouw ligt op z`n gat ik werk voor een bedrijf dat aan de bouw levert Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 23 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2013 Goed gedaan, Agnieta, weggaan bij dat feestje. 1e paasdag ga ik met 10 mensen van de alleengaandenclub een gezamenlijke brunch houden. We nemen allemaal wat zelfgemaakte hapjes mee (wordt wel gecoördineerd door iemand). Ook werd me gevraagd mijn eigen drankje mee te nemen. Ik neem zelf 3 flessen Rivella mee. Dat vind ik lekker en dat is ook voldoende om eventuele trek weg te drinken. Ik verwacht namelijk dat de andere dames wel wat alcoholisch mee zullen nemen. Tja, ieder het zijne, toch??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 23 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2013 Albert, dat had ik al begrepen Je had verteld over de beurs waar je een hele week moest staan. Dat moest de bouwbeurs zijn. Die was ook in die tijd. Een kleine delegatie van ons bedrijf (metselbedrijf) is die vrijdag daar heen gegaan. Agnieta, mijn klusjes zijn te klein om die arme man naar de andere kant van de afsluitdijk te sturen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 23 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2013 Ik ga voor mezelf een uitsmijter maken. Ik krijg trek (honger) van die verhalen van Albert. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 23 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2013 Originally posted by: TatumAlbert, dat had ik al begrepen Je had verteld over de beurs waar je een hele week moest staan. Dat moest de bouwbeurs zijn. Die was ook in die tijd. Een kleine delegatie van ons bedrijf (metselbedrijf) is die vrijdag daar heen gegaan. quote> Hebben jullie me niet gezien dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 23 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2013 Originally posted by: TatumIk ga voor mezelf een uitsmijter maken. Ik krijg trek (honger) van die verhalen van Albert.quote> oooohh ook lekkerrrrrmisschien later nog:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 23 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2013 En Wijfie, ik was ook al blij dat de wc het gewoon doet. Het is alleen wel erg donker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 23 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2013 Agnieta dat maak ik dus nu 7 dagen in de week en al bijna 2 maanden mee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 23 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2013 Originally posted by: AlbertRemmoHebben jullie me niet gezien dan?quote> Ik was niet mee hoor. Ik had telefoondienst die dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 23 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2013 Goed gedaan Wijfie, ben trots op je:present::present::present::present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 23 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2013 Originally posted by: jopiedag allemaalweer thuis, mijn dienst zit er weer op. die foute datum...ik heb t gewijzigd...lekker stom, zeg.iedereen ok hier?quote> nu de datum veranderd is weer wel hoorHoi Jopie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 23 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2013 Ik ga even wat anders doen warm aankleden en naar W tot later vandaag maak er wat van vandaag ennnuuuhh geen drank hoor, doe ik ook niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 23 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2013 Originally posted by: Agnieta Originally posted by: AlbertRemmoAgnieta dat maak ik dus nu 7 dagen in de week en al bijna 2 maanden meeOnder jouw dak AR?Daar beslis je zelf wat wel en of niet gebeurd,mag ik hopen?quote> Fout gehoopt Agnietain dit geval werkt het iets anders, maak me er niet meer druk ombeter voor mij en zolang ik het maar niet doe voel ik me sterk naar mezelf.Ik heb moonboots, spijkerbroek daaroverheen joggingbroek ,t-shirt, fleece trui.dadelijk gewatteerde binnenvoering jas daaroverheen winterjas handschoenen en mutsdan kan ik nu wel een half uurtje fietsen hètot later Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden