Spring naar bijdragen

zondag 24 maart 2013

Gast A3

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 113
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Slaapwel grijzende blondine. Terwijl jij je schoonma haar 90-jarige verjaardag vierde, ben ik de oma van mijn lief gaan feliciteren met haar tachtigste. Ze had iets te veel schuimwijn op en lachte stralend met een witte roos in haar haren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik voel mij zeer opgetogen, eigenlijk op een goeie manier, alleen op het geheel verkeerde uur.

Dus ik moet gaan dempen.

En dat dempen vind ik best wel moeilijk.

Leven in het klein, ik weet het, maar 'k ben recalcitrant.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Agnieta en Erik,

bedankt voor jullie medeleven.

maar deel uitmaken van mijn gezin, dat is nog heel ver weg,en zal ook niet bij allemaal komen.

vorige week had ik mijn zoon in frankrijk gemaild wanneer het uitkwam als hem belde omdat ik goed en slecht nieuws had en niet goed genoeg kan typen.

hij stelde een tijd en ik belde precies op tijd maar na 10 min. beeindigde hij het gesprek omdat hij voor zijn kinderen moest zorgen.

die zijn 10 en 7! hij zou mij nog wel bellen, is nog niet gebeurd, trouwens in het geheel niet nadat hij wist van mijn toestand.

en dit was de zoon waar ik heel goed contact mee had toen hij jong was.

bovendien heeft hij veel ervaring met iets breken, zelfs zijn nek bijv.

daarna zijn pols en kan mij dus van advies dienen.

mijn franse zus denkt dat zijn vrouw binnenkwam en ik ook.

mijn zus heeft wel uit zichzelf gebeld, ook ivm het overlijden van onze tante.

zij krijgt mo. haar 2e nwe heup, mijn zus, bij de 1e was haar man er nog dus ik denk dat het haar nog zal tegenvallen, alleen.

je hebt geen idee wat een partner voor kleine dingetjes doet.

mijn hand staat scheef en ik maak me zorgen over mijn vingers, kan daar nog geen kam of pen mee vasthouden, ook niet snijden of iets open maken.

na 6 weken kan ik toch niet steeds een beroep op de buren blijven doen.

benieuwd wat de ha vind, maar het gaat er wat rood en warm uitzien.

nou heb ik nog niet bijgelezen, maar zag jullie ingelogd en benutte de kans even te antwoorden.

als ik iemand gemist heb sorry, ga nu dan eindelijk de dag lezen.

ik wens een ieder een goede nacht toe en zet hem op in de nwe week.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

och, lidia, wat een triest verhaal...

Hoe gaat t nu met je?

Ik begrijp dat je geestelijk wel even een knauw hebt opgelopen, is er nadien nog weer contact geweest met je zoon?

Het lijkt mij, as verpleegkundige, dat je handen/vingers ook wel pijnlijk moeten zijn?

Roodkleuring wijst immers bijna altijd op een ontsteking?

Het is wel van belang dat je een plan voor jezelf trekt Lidia, vingers en handen heb je tenslotte elke dag nodig, gewoon even naar de arts!

Je zoon aanspreken kan nog wel!

succes!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

dank irunalone,

nee, die zoon ga ik niet bellen, een beetje respect mag ik toch verwachten. ik heb kapitalen verbeld na zijn erge ongeluk tijdens het werk om uit vinden in welk ziekenhuis hij nu weer lag en vroeg dan ook netjes wat de beste tijd was om te bellen en sprak dan heel rustig en maar 5 min.

mijn zus heeft met artsen gebeld, want haar frans is perfect en haar zoon heeft hotels voor me gezocht.

ik heb aan zijn vrouw hulp aangeboden, maar haar ouders kwamen (natuurlijk).

toen ze trouwden vroeg hij of ik het erg vond om niet te komen, nee makkelijk is het niet, maar ik ben geen jojo.

zou heel graag willen dat ik weer mijn haar kon kammen, heb lang in een vlecht tegen het klitten, hh werk doen en schrijven.

vooral omdat ik van bank ben veranderd en die heeft de overstap service verknald, dus dat alleen al kost heel veel onnodig werk en bellen. vooral de belasting is een ramp. handtekening zetten kan ik eiggenlijk ook niet.

we nemen alles altijd maar voor lief, maar zoiets drukt je met de neus op de feiten dat gezond zijn helemaal niet vanzelf sprekend is.

hoop dat de thuiszorg niet pas om 12 uur kom, want dan wordt het nog moeilijk om op tijd bij de mondhyg. te zijn.

mensen zeggen dat ik geduld moet hebben en dat is niet my middlename.

zolang ik mijn vingers niet kan buigen, zie ik geen vooruitgang, behalve dat het gips eraf is, want mijn huid was stuk aan het gaan.

fysio wordt van verschillende kanten afgeraden.

iemand hier een mening over? of advies? GrAAG. SORRY. GA NIET STEEDS VERBETEREN.

ZONDER DIE AAMANIngNEN door de fout v.d. bank was het idd mss beter geweest om naar een verpleeghuis te gaan om te revalideren en tafeltje dek je. maar dat is niets voor mij.

wil thuis zijn doen en laten wat ik wil. dat laten gaat prima, het doen is een andere zaak.

kan gelukkig ook geen kurken uit flessen halen.:)

toch maar verbet erd, was te erg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...