gaya Geplaatst 15 september 2012 Rapport Share Geplaatst 15 september 2012 Na even in discussie geweest te zijn met de moderator ben ik weer op het forum terug. Mijn eerdere naam was hardloper nu ben ik Gaya. Dus, hetzefde verhaal Droog sinds 01 oktober 2011......... en nog lang niet klaar met mezelf. Ik gebruik refusal om van de eeuwige discussie in mijn hoofd af te zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 15 september 2012 Rapport Share Geplaatst 15 september 2012 Welkom Gaya. Refusal werkt. Geeft rust inderdaad. Ik hoop je vaak te lezen, en ben benieuwd naar je ervaringen in je afgelopen eerste nuchtere jaar. I Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 15 september 2012 Rapport Share Geplaatst 15 september 2012 Hoi Gaya, terug in het dorp.....sterkte. Leuk die stop datum, is ook de mijne maar dan een jaartje eerder, 2010. Je ziet, het is mogelijk. Vast gefeliciteerd ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 16 september 2012 Rapport Share Geplaatst 16 september 2012 Hallo Gaya Inderdaad dat plaatje doen stoppen in je hoofd, dat was voor mij althans een hele belangrijke! succes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 september 2012 Rapport Share Geplaatst 16 september 2012 welkom terug weer gaya en samen gaan we dat jaar volmaken je bent er al bijna! Wat heerlijk om zo'n sterke basis neergezet te hebben, vind je ook niet? zeker geen doodloper meer:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 16 september 2012 Rapport Share Geplaatst 16 september 2012 Hallo dag gaya Van mij ook een hartelijk welkom terug. Ik hoop dat het je deze keer zal lukken en schrijf hier maar over die eeuwige discussies in je hoofd. Je bent zeker niet de enige met dat probleem. Sterkte en succes. Frodo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden