Jen Geplaatst 28 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2013 zegt de madame met haar Latijnse onderschrift Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 28 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2013 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 28 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2013 Een muziekske voor Madeleine Wat u nog allemaal te wachten staat (Lief bedoeld, zeg ik er voor alle zekerheid bij. Want voor meerdere interpretaties vatbaar enzovoort enzoverder). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 28 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2013 al sla je me dood, dat ik weet waar het over gaat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 28 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2013 latijn? snappe nie wattes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 28 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2013 als jij het doet mag ik er ook wel 1 zetten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 28 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2013 Over oude geliefden die veel hebben meegemaakt. Over de liefde quoi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 28 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2013 Uit de Hollandse versie van Smack The Pony? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 28 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2013 Alle geliefden hebben veel meegemaakt, dat hoort zo, anders is het niet bitterzoet.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 28 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2013 nou ik ga het ( hopelijk) opnieuw mee maken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 28 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2013 zou top zijn Leen! Ik ga liggen, trusten, tot morgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 28 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2013 Soms heb ik wel eens een melancholische bui waarin ik me afvraag waarom ik niet een "vieille amante" kon worden. Ma ja. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 28 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2013 slaap lekker meis ik kan geen Frans Jen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 28 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2013 lieve jen, ik gun t je zo, maar heb geen idee wat t betekent...sorry... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 28 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2013 of ken ik het niet? even RH doen en lekker slapen truste Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 28 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2013 Geen probleem hoor. "Vieille amante" betekent gewoon oude geliefde (of minnares, al naargelang de context). Het lijkt me soms gemakkelijker om verder te gaan met degene die je al het langst kent. Maar zo is het niet gegaan. Soms word ik daar melancholisch van, soms ook helemaal niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 28 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2013 Enfin, slaap lekker allemaal, ik raaskal maar wat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 28 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2013 geen raaskal Jen, soms lijkt dat beter, gemakkelijker, leuker, of wat dan ook. ook ik heb deze melancholie over een 'onbereikbare' liefde. Ik heb mij erbij neergelegd en daar werd t net iets gemakkelijker van. Kun je hier iets mee? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 28 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2013 ik ga douchen en slapen, trusten, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 28 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2013 Ik heb mij er eigenlijk ook bij neergelegd, al kwam het zo-even niet zo over. Meestal leef ik in het heden, soms in het verleden, zelden in de toekomst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 28 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2013 Slaap zacht! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden