Lenie Geplaatst 27 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2013 hahaha... de outs misschien de inns niet hoor hahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 27 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2013 Hahahaha, nu maak je me helemaal nieuwsgierig. Verliefd zijn is zoooo leuk. Ik zag de buurman vandaag op zijn balkon staan. Hij stond er gewoon te staan. En ik heb vanaf de keuken even gestaard. Wat ik niet doorhad was dat hij zijn balkondeur had openstaan toen ik de duiven van het balkon probeerde te verjagen..... Ik zei Jahaaaaa, nu nog even opvliegen.... Ik wil jullie niet, want jullie maken er een troep van, maar misschien wil mijn buurman jullie wel.... Ga maar gewoon bij de buurman zitten... :$ Tien minuten later hoor ik hem zijn balkondeur dichtdoen. Ja, zo wordt het niets met onze liefde. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 27 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2013 will, bezinning, rust, het is even goed zoals t nu is... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 27 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2013 hey ira, de dag goed doorgekomen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 27 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2013 haha leuk he Madeleine... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 28 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2013 Jij hebt hem al, Lenie. Ik hoorde vandaag de bel, en toen wist ik direct dat het de onderbuurman was. Kijk als het de buurman was, dan was ik opeens levendig geweest. Nu bleef ik liggen. Ik heb zo'n zin om alles waar te maken waar buurman en ik het over hadden. Boxer, diepe tuin, woningen verhuren. eigen woning kopen/huren. Maar toekomstmuziek, word ik een bitch van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 28 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2013 pfoe, nou zover ben ik nog niet hoor kalm an... maarja het is ook geen buurman he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 28 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2013 Ik postte laatst op facebook dat ik de berichtgeving omtrent Kim De Gelder niet goed vond. Enfin, ik zei iets in de trant van - kan het niet meer opzoeken want heb het gewist - "De verslaggever zegt dat KDG er onbewogen bij zit, maar ik zie een doodsbange jongeman. Misschien tijd om iets aan de psychiatrie te doen?" Ik kreeg per direct zeer hatelijke reacties over de kindjes die verstijfd waren van angst, en vroeg mezelf af: daar had ik het toch helemaal niet over? Waarom ik dat hier post: ik word daar soms heel onzeker van, is het beter om je mening gewoon in te slikken af en toe? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 28 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2013 Verwar leuke dagdromen niet met toekomstmuziek, madeleine. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 28 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2013 nee zeker niet doe Jen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 28 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2013 Jen, toekomst vind ik een eng woord. Ik ben naief genoeg om te denken dat het ooit voor mij ook weggelegd is, maar dan heb ik een sterk persoon nodig die mij daarvan weer overtuigd en mij bij de leest houdt. Lenie, je bent al zo veel verder. Het zou alleen maar leuk zijn als hij jouw gedachten hoort. Volgens mij komt dat helemaal goed met de liefde, bij jou. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 28 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2013 wat moet ik zeker niet doen, Leen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 28 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2013 afwachten meis.... elkaar ondekken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 28 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2013 je mening in slikken..... niet doen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 28 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2013 Leest... zo'n mooi woord! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 28 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2013 Leest, daar ken ik nog wel een liedje van. mag helaas niet hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 28 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2013 he, Jen..flink overprikkeld, en jij)? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 28 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2013 haha ik ook,maar net even anders. denk aan jezelf mop Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 28 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2013 ik vind mijn leest niet meer tussen de hendels van liefde Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 28 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2013 ik heb de prikkels vandaag nogal op afstand gehouden, maar fatsoenlijk opgefokt. Dat dan weer wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 28 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2013 jij bent po Leen! prettig overprikkeld!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 28 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2013 hahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 28 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2013 He Madeleine, dat is helemaal niet naïef. De ene is vroeger met zijn eigen weg vinden dan de andere, en er is veel onrust, (oeps, nee ik begin weer te citeren) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 28 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2013 jennetje..kalm an.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 28 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2013 nie moeilijk doen hoor om deze tijd ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden