Kate Geplaatst 9 april 2013 Rapport Share Geplaatst 9 april 2013 Oh er gaan nu allerlei berichten door elkaar zie ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 9 april 2013 Rapport Share Geplaatst 9 april 2013 Dank je Kate. Jopie, ik kan heel wat hebben, maar deze keer zwets ik niet. Moeheid als afkickverschijnsel? Natuurlijk niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 9 april 2013 Rapport Share Geplaatst 9 april 2013 Kate, mijn grote probeleem is "de mensen om me heen". In feite koos ik voor een solo-job, maar altijd weer... Sorry he mensen, maar eigenlijk werk ik niet graag met mensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 9 april 2013 Rapport Share Geplaatst 9 april 2013 Is niet erg nee, Jopie. Is ook betrokkenheid denk ik, en ieder heeft weer een eigen invalshoek. Ik ben zelf wat wiebelig de laatste tijd. Als het wiebelt kan het ook weer gaan stromen he. Ik voel, huil, denk dan is het maar zo. En dan zie ik een tijdje later toch weer moed omhoog borrelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 9 april 2013 Rapport Share Geplaatst 9 april 2013 Jen, ik ben ook geen groepsdier. Ik voel me af en toe doodongelukkig in de kantoortuin en vraag me wel eens af hoe ik dat vol moet houden. Mensen, ik heb een hekel aan ze en hou van ze. Want ik heb ook wel weer een soort band met die gekke collega's. Ook zij ploeteren en doen hun best. En maken me ook wel weer aan het lachen. Misschien heeft het ook gewoon tijd nodig Jen. Vooral als je het niet gewend bent. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 9 april 2013 Rapport Share Geplaatst 9 april 2013 Dat wiebelen heb ik minder als ik in een relatie ben, of verstop ik het dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 9 april 2013 Rapport Share Geplaatst 9 april 2013 Moest wat uitprinten in dit digitale tijdperk. Nou dat kost iets meer tijd dan ik had verwacht. Printer was nog niet aangesloten dus ik denk hup stekkertje er in en klaar. Maar dat wilde die niet. Moest eerst, en dat ging allemaal vanzelf van alles geïnstalleerd worden en toen was dat mislukt en toen vroeg de computer of ik het zelf wilde doen. Na lang prutsen is het gelukt. ik kan weer papiertjes met letters er op maken. Of plaatjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 9 april 2013 Rapport Share Geplaatst 9 april 2013 Oei, ik zat op een ander forum te flirten en moet daar even reageren. Ja zo gaat dat he, na een nacht zuipen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 9 april 2013 Rapport Share Geplaatst 9 april 2013 En jij houdt niet van mensen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 9 april 2013 Rapport Share Geplaatst 9 april 2013 Het is inderdaad ook wel de afweging voor jezelf of je misschien op zoek kunt naar een situatie die beter bij je past. Maar ik ben er ook wel achter gekomen dat dezelfde problemen vaak toch weer op je pad komen. Dan is het zaak er mee te dealen of er anders naar te gaan kijken. Maar je hoeft jezelf ook niet onnodig te kwellen, soms is het beter om uit een situatie te gaan. Vaak maakt het leven toch wel weer duidelijk op de 1 of andere manier wat het beste is. Fijn om hier even over te praten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 9 april 2013 Rapport Share Geplaatst 9 april 2013 Een fijne relatie kan je leven zeker stabieler maken ja. Maar de levensthema's komen toch wel een keer weer voorbij. En daar sta je toch zelf voor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 9 april 2013 Rapport Share Geplaatst 9 april 2013 Als ze maar achter een PC zitten te frummen of te what's appen of te facebooken kan ik van de mensen ook veel hebben. Heb ik er geen last van. Volgens mij gaat de helft van de tijd op kantoren daar aan op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 9 april 2013 Rapport Share Geplaatst 9 april 2013 Er is veel mogelijk in dit digitale tijdperk Jaap. Maar je moet vaak nog het geduld uit het stenen tijdperk hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 9 april 2013 Rapport Share Geplaatst 9 april 2013 Niet op mijn werk Jaap. Gaat er erg commercieel aan toe. Verantwoording per kwartier. En wel de targets halen, anders heb je een probleem. Ook zoiets waarvan ik een afkeer heb, maar het hoort er voor nu bij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 9 april 2013 Rapport Share Geplaatst 9 april 2013 Ik vind het wel aardig van de computer dat hij vroeg of je het zelf wilde doen. Aan mij vraagt hij dat meestal niet, hij gaat gewoon van de ene naar de andere mislukking. Koppig beestje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 9 april 2013 Rapport Share Geplaatst 9 april 2013 Nog even en ik zit hier met Jaap te flirten. 'k Ben de fora aan het verwarren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 9 april 2013 Rapport Share Geplaatst 9 april 2013 Only joking Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 9 april 2013 Rapport Share Geplaatst 9 april 2013 Het geeft ook wel weer een sterk gevoel om kwetsbaarheid toe te staan. En daar doorheen te gaan. Dan kan wat vastzit weer gaan stromen. Schijnbare sterkte, is alleen maar doen alsof. Je kunt niet vallen, niet echt. Vertrouwen ja. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 9 april 2013 Rapport Share Geplaatst 9 april 2013 Ik weet echt niet of mijn huidige relatie vallen toestaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 9 april 2013 Rapport Share Geplaatst 9 april 2013 't zal wel raar klinken, maar op de een of andere wankele manier ben ik degene die 't nest in den boomtak hou. En als ik dat niet meer doe? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 9 april 2013 Rapport Share Geplaatst 9 april 2013 Nou zo vroeg die het niet, hij zei gewoon installatie mislukt, onbekend apparaat. Daaruit trok ik de conclusie dat ik zelf aan de slag moest. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 9 april 2013 Rapport Share Geplaatst 9 april 2013 Dan valt het er uit. Misschien vangt iemand het op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 9 april 2013 Rapport Share Geplaatst 9 april 2013 Per kwartier, Kate? 32 eenheden per werkdag. In ieder geval al weer een kwartier gevuld met verantwoording afleggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 9 april 2013 Rapport Share Geplaatst 9 april 2013 Nou, ik denk dat ik volgende week moet uitleggen waarom ik de voorgaande weken niet meer gedaan heb. Maar dat weten ze al. Maximale vrijheid dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 9 april 2013 Rapport Share Geplaatst 9 april 2013 Ik vind trouwens dat vallen best mag. Als iemand die ik vertrouw me afvalt, dat vind ik naar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden