Jaap Geplaatst 28 april 2013 Rapport Share Geplaatst 28 april 2013 Ach ik ga ook maar slapen, zit ik hier met mezelf te ouwehoeren. Das ook niks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 28 april 2013 Rapport Share Geplaatst 28 april 2013 Hoi Jaap, dat alcoholisme als ziekte wordt aanschouwd, leverde me ooit iets zeer concreets op: ik kreeg van een arbeidsgeneesheer ziekteverlof (bescherming tegen ontslag) op voorwaarde dat ik iets aan mijn probleem zou doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 28 april 2013 Rapport Share Geplaatst 28 april 2013 Hoi Jen, Toch nog volk. Dat is aardig geweest van hem. En natuurlijk ging je als een gek aan je verslaving werken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 28 april 2013 Rapport Share Geplaatst 28 april 2013 Tsja, ik heb me daadwerkelijk laten opnemen. Heb er achteraf ook nog een paar jaar gewerkt. Tot er economische crisis was. En toen en etcetera. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 28 april 2013 Rapport Share Geplaatst 28 april 2013 Mij is dat niet overkomen. Ik zou het er denk ik even goed van genomen hebben. Maar dat blijft koffiedik kijken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 28 april 2013 Rapport Share Geplaatst 28 april 2013 Beter vanwege de crisis ontslagen worden dan door het gezuip. Voor je ego dan. Voor de rest maakt het niet uit. Maar goed, het kan dus iets opleveren dat verslaving als ziekte wordt gezien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 28 april 2013 Rapport Share Geplaatst 28 april 2013 Ja dat ligt ook wel voor de hand... Maar 'k had een man en zodoende. Wellicht had die geen zin om de rekeningen alleen te betalen. En ook niet om me elke dag na zijn werk ladderzat aan te treffen. Vermoed ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 28 april 2013 Rapport Share Geplaatst 28 april 2013 Oh, daar had ik wel een trucje voor. In mijn slechtste tijd, tenminste toen ik het meest dronk deed ik het wel eens zo: Drinken in de middag en om een uur of vier stoppen om een beetje bij te komen. En dan zo rond zes uur een biertje nemen om weer een beetje fris te worden. En dan koken met veel knoflook en kruiden zodat het huis lekker ruikt. Maar dit soort dagen waren de uitzonderingen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 28 april 2013 Rapport Share Geplaatst 28 april 2013 Enfin, 'k ga ook eens onder de wol kruipen. Mijn zonden overdenken. Slaap ze, Jaap. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 28 april 2013 Rapport Share Geplaatst 28 april 2013 Haha. Zelf ben ik nooit erg inventief geweest. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 28 april 2013 Rapport Share Geplaatst 28 april 2013 Eigenlijk was dat een hele leuke tijd, toen ik dat wel eens deed. Had leuk werk, in het weekend soms ook en was dus door de week alleen thuis. Waarom ik toen nou zo veel moest drinken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 28 april 2013 Rapport Share Geplaatst 28 april 2013 Meestal dronk ik juist vanaf eind van de middag. En moest dus laat gaan slapen. Dan wordt je wel nachtmens. Zonden? Zo erg is het toch niet? Gewoon andere normen stellen. Verdwijnen alle zonden. Welterusten. De flexibele Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden