Spring naar bijdragen

Dinsdag 21 mei 2013

Gast A3

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 165
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Originally posted by: stientje
kippensoep is toch niet iets dat je kunt verknallen????quote>

Maar dan ken je mij nog niet. Ik kan ALLES verknallen. ;)

Ik heb het laatst gemaakt en hoeveel bouillonblokjes ik ook toevoegde, het werd niet lekker. Ik heb het wel ingevroren en soms haal ik er een bakje uit, om te kijken of het echt zo niet lekker is, maar het is dus echt niet lekker. :P

Kunsie, bedankt. Ben er niet zo blij mee. Maar goed, als ze weg zijn ga ik ze weer missen. Dus misschien moet ik ze maar iets liever gaan vinden.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Rapilos, gelukkig was ik nog wel zo slim om Kippenbouillonblokjes te gebruiken. :D

Ik had Bouillon met kippenvlees gekocht in de winkel. Thuis had ik nog van een ander gerecht, wat overigens ook mislukt was haha, kippenbouillonblokjes en ik heb er zoveel toegevoegd dat het zout genoeg had moeten zijn, maar ik kreeg er geen smaak aan. En mijn vader zei ook gelijk: "Hoe kun je dat nou verprutsen? Kippensoep is het makkelijkste wat er is". Ja, wrijf het er maar in haha.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Madeleine
Rapilos, die soep in zak zijn echt verrukkelijk! Maar echt te duur voor mijn korte Kippensoep verslaving. Alhoewel.... Kippensoep in zak of een kratje bier.... :huh:quote>

Inderdaad Madeleine,
Daar kan je heel wat van die zakken lekkere soep van kopen, heb je 'm door!:)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenavond allemaal,

Wat voel ik me in de gloria met alle goede wensen en felicitaties!:D Het is echt een mijlpaal en zo voelt het ook.

Iemand schreef "op naar het volgend jaar en dag voor dag" of zoiets dergelijks, en dat is precies wat ik ga doen.

Toen ik vorig jaar helemaal stopte, was dat na een avond struikelen. Tevoren had ik gezegd dat ik zou stoppen als het nog een keer zou gebeuren (ik was minderaar, best succesvol).

De volgende morgen heb ik de daad bij het woord gevoegd. Omdat ik zeer snel daarna op vakantie zou gaan, dacht ik Refusal aan de huisarts te vragen. Het was een vervanger, die mij dus niet kende en bovendien mag dat middel volgens het protocol alleen voorgeschreven worden onder begeleiding van een verslavingsarts.

Ik ben daar huilend weggegaan en vroeg me af hoe ik het in vredesnaam moest redden in de vakantie in Beieren! Manlief had gezegd dat hij me daar achter zou laten, als ik daar teveel zou drinken!:o

Toen heb ik mijn kop in de wind gegooid en heb gezegd dat ik het dan wel alleen zou doen!

Als ik nu kijk naar het verschil: het is enorm!

Nee, ik heb evenveel pijn, maar ik kan er beter mee omgaan en bovendien luister ik nu beter naar mijn lichaam. Het leven is niet gemakkelijker geworden en we krijgen voortdurend veel voor onze kiezen, maar ik verdoof het nu niet meer met drank, dus er komen geen nieuwe dingen meer in de beerput.

Mijn man moest het eerst allemaal nog zien, geen wonder na alle verbroken beloften. Nu is hij apetrots en ik krijg een ring van hem, om me aan mijn voornemens te herinneren als ik het moeilijk heb.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De reden dat ik later was vandaag was, dat we voor het eerst sinds tijden weer konden zijdeschilderen. Gisteren had ik al gekookt, want dat lukt daarna niet meer. Thuis eerst naar bed, toen gegeten en nu hier!

Over Niwi: mijn mijlpalen zullen met hem verbonden blijven door de datum en door zijn goede intenties.

Ik heb weleens aan Tactive gevraagd of mensen met een permanente ban bijv. nog genoemd moeten worden.

Geen idee wat hun beleid is m.b.t. mensen die overleden zijn.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ Rapi: dat vind ik ook. Manlief moet vaak inspringen in huis en heeft in de loop der tijd aardig wat met mij meegemaakt. We zijn al sinds 1971 bij elkaar in goede en slechte tijden, al heeft het er een tijdje om gespannen door die rotdrank.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik had gister bijna een mega kippenhok gekocht... had er weer zin in, kippies in de tuin... toch maar niet gedaan. krijg waarschijnlijk over vijf weken een poesje erbij.

en lytse, heeeel fijn dat je man er voor je is. mijn vriendje haakt ook bijna af. genoeg is genoeg! ik pak en herpak mezelf! jij bent een prachtig voorbeeld!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik denk dat niemand hier onder zijn/haar eigen naam schrijft. Niwi was zijn forum-naam.

Belle, op bewerken klikken en een andere tekst schrijven. Sterretjes worden niet gewaardeerd door Tactive, dus beter om "dubbel" te schrijven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...