Lytse Geplaatst 4 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2013 @ Soothe: het went snel! (zei de mede AOW-er) @ RLiesje: gefeliciteerd met je eerste week. Hierbij een bloemetje. :present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present: @ Igor: ik hoop dat je de schade kunt beperken en dat het drinken morgen weer uit je systeem kan verdwijnen. Ook voor alle anderen: welterusten. Ik heb het weer droog gehouden, maar ben knap moe. Morgen nieuwe dag en nieuwe kansen. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 4 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2013 Oké Madeleine. Ik kocht een keer een blikje Ginger ale, althans dat dacht ik. Het was Shandy. Toen ik een slokje nam proefde ik meteen dat het fout zat. Meteen in de eerste de beste afvalbak gegooid. Ik ga daar niet licht mee om. Verleden week met Anna Grieks gegeten, meteen twee ouzo op tafel. Nee dank u we drinken geen alcohol. Wilt u dan iets anders? En gratis tonic gekregen. Het eten was erg lekker, dit terzijde. Ik heb geen trek, dus wat zal ik het aanwakkeren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 4 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2013 Lytse ik geloof je. Hangen went ook, als je het even volhoudt. Dan ben ik pas echt oud, een fossiel. Ach ik voel me jeugdig. Het zal wel goedkomen, toch. Groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 4 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2013 Beste allen, ik ga slapen. Schone dromen wens ik jullie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 4 juni 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 juni 2013 Mijn broertje vroeg onlangs om een Shandy en toen hij dat zei had ik er ook wel zin in. Maar dat durf ik echt niet aan, want dan proef ik de bier wel. Ik heb ook eerst geroken. Maakt ook niet uit, de kans zat er in dat ik voor de bijl ging. En misschien stiekem zat ik daar ook wel te wachten? In dat opzicht denk ik soms boven alles en iedereen te staan. En ik kan ook niet echt goed op mezelf vertrouwen, dat moet ik weten. Wat ik hier heb geleerd, over de reis, om het zo maar even te noemen is dat ik het ene moment dit zeg en het andere moment dat en dat er eigenlijk niet op te vertrouwen valt. En dan bedoel ik gewoon over drankgebruik. Zoals:"Wat voel ik me goed zonder drank, ik drink nooit weer", om vervolgens met het bericht te komen "Ik heb gedronken, kan niet meer stoppen". Blijft moeilijk en mss moet ik gewoon geen grenzen meer overschrijden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 4 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2013 Madeleine het is moeilijk. Het verlossende woord heb ik ook niet. Men moet het echt zat zijn. Ik was het meer dan zat. Vervolg je weg en een droge dag is een gewonnen dag. Trusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 4 juni 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 juni 2013 Welterusten Soothe! Ik ga ook eens te bed! Slaap lekker! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden