Jootje Geplaatst 11 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2013 Wat is trouwens EMDR waar iedereen het over heeft. Ik ken het niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 11 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2013 Goedenavond, Ik kom ook nog even buurten. @ Jootje: leuk dat je nu een berichtje hebt gestuurd. Vorige dagen zag ik je al in de gang staan. Gaat het een beetje? @ Dinah: groetjes. @ Gula: je bent echt goed bezig! Mooi geschreven ook. Het wordt vast een goede maand voor je. @ AR: sterkte morgen bij de HA. Ik dacht ook dat het vandaag was. Leuk dat jij ook een Friese Staby had. Wij ook en haar naam was Lytse! @ Witte: je hebt het vast druk! Alles oké? Ik heb het weer droog gehouden! Welterusten allemaal, zonder nachtmerries e.d. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 11 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2013 @ Jootje: ik weet het ook niet precies, maar ik geloof dat het een vorm van therapie is, iets met Emotional of zo. Googelen, als je wilt. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 11 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2013 Lytse, ik heb nog een paar keer op je gereageerd, maar je was dan al weer weg. Misschien nu ook wel. Maak niet uit. En de situatie hier is nog steeds hetzelfde helaas. Liefs van Jootje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 11 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2013 Ja ik zal eens googelen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 11 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2013 Jootje, ik ben er nog. Balen dat de situatie nog niet veranderd is. Heb je mijn mail gekregen? Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 11 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2013 Ja Lyts ik heb je mail gekregen, maar moet hem nog beantwoorden. Ben op het moment slecht in staat om veel te schrijven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 11 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2013 Oké meis, dan wacht ik rustig af. Nu ga ik echt naar bed, want ik heb vandaag mijn dag niet en ik lijk Heintje wel. Morgen ga ik weer nordic walken. Liefs, Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 11 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2013 Welterusten en veel plezier morgen met lopen. Het wordt een goede dag ervoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 11 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2013 Goede nacht, want ik ga slapen! Overmorgen gratis hele boel optredens hier. Oa deze (ja seg Tac twee linkies mag toch wel he)) en dan deze is voor AR: http://youtu.be/b_EFQsUs1XU Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 11 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2013 Ik ga ook maar slapen. Niks te doen hier. Welterusten voor diegene die nog wakker is. En morgen gezond weer op. Liefs Jootje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 11 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2013 voor lytse (ik weet dat je wel tegen grapje kan) (en je hoeft em niet helemaal uit te kijken Maar ik vond em wel grappig: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden