will Geplaatst 13 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2013 Ik weet iets heel goed tegen hoofdpijn ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 13 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2013 Ah, oei, you're an euro girl ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 13 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2013 Zucht, wat is dat toch met die mooie vrouwen ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 13 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2013 Klepel ?? Waarre ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2013 Originally posted by: Hannah1Jane ff intieme vraag,spelen jullie naakt volleybal ook?quote> Hahaha... was even aan het bijlezen voor ik mijn bed induik.... Maar moest er ook direkt aan denken. Vooral na de vraag of Jane ergens had gezeten waar het erg warm was:DGoedenavond luitjes. Vrolijke boel hier. MamaMia welkom, je voelt al gelijk thuis hier zie ik? ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 13 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2013 Mamma Mia, wat 'n rumoer! Is het die ik denk dat het is? De benieuwde Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2013 Hier geen last van de muggen nog hoor Hannah, ik word zelden gestoken. Kees daarentegen is wel altijd heb bokkie wat dat betreft. En áls ik gestoken wordt is het meestal in de winter. Maar ik ben ga over het algemeen gewoon vroeg naar bed. Ben in de loop van de jaren van een avondmens naar een ochtendmens veranderd... raar maar waar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2013 En wooooow... zomaar een keer tegelijk met Haddock hier.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 13 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2013 Muggen ?? Je moest eens in de buurt van het water werken, pfffff. Hoi Had, glad to ,se you En Vonneke, ouwe bekenden ontmoeten elkaar altijd weer hé Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 juli 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 juli 2013 Hannah wat een intieme vraag op een openbaar forum. Als je wilt volleyen kom maar een keer meedoen dan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2013 B1??? hahaha... Jane, je hebt je wat op de hals gehaald met je mededeling over verbrande lippen. En ook hoi Aakie en Will. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 juli 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 juli 2013 oh, uit die hoek??? lief naief ben ik maar mijn bikini voor morgen ligt klaar fluor geel/groenig steekt lekker af tegen een gebruinde huid Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2013 Hm... zal ik ook eens halen voor Kees.... als ik een goede bui heb. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 juli 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 juli 2013 een bikini Von:o? wow Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 13 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2013 Jullie willen me echt niet naakt zien volleyballen, geloof me Zelfs met B1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2013 Originally posted by: jane4een bikini Von:o?wowquote> Woehaaaaaa, zou hem nóg slechter staan dan mij... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 juli 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 juli 2013 in bikini ook niet Will sorry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2013 Oh Wil, daar hoef je me inderdaad niet van te overtuigen... dat wil ik inderdaad niet:huh: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2013 Originally posted by: jane4in bikini ook niet Willquote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 13 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2013 Ik in bikini ?? Ja wadde Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2013 En ook Witte is 'in the house' . Hoi Witte, das ook wel héél héél lang geleden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2013 Tsja Hannah, ieder nadeel hep zun voordeel toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2013 En onderhand ben ik al bijna een half uur aan het afsluiten. Treuzeltruusje weeral. Ik duik nu echt mijn bedje in luitjes. Voor allemaal voor straks trusten. Laterrrr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 juli 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 juli 2013 hoi Witje je hoeft niet verlegen te zijn hoor we kennen je nog:heart: truste Von en Aak Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 13 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2013 pfffff gelukkig dat jullie me nog kennen.... Ik lig helemaal in een deuk Heerlijk Hannah lekker scherp en Jane die het in eerste instantie niet door heeft. Geweldig!! En idd kippebil als jij en dit ratje kunnen stoppen met roken kan jij het ook Madeleine Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden