Lytse Geplaatst 18 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2013 @ Marika: geen wonder dat het aan je vreet, zeker nu je in je relatie ook niet goed zit. Ik ben blij voor je dat je hulp hebt. Als kind werd ik ook gepest (sproeten, slagtanden, brilletje e.d.). Het rare was dat ik me er ook niet tegen kon weren, behalve als ze mijn broertjes of zusje wilden pakken, dan was ik een soort furie! Het had denk ik ook te maken met het feit dat ik mezelf lelijk en niets waard vond. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 18 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2013 Mensen, ik ga weer afsluiten. Droog! Tot morgen en slaap lekker. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2013 Originally posted by: MamaMiaHey Jane numero 4Ik quote :Dquote> ikke ook:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2013 Marika, mijn zoon wordt nu niet meer gepest. Dat heeft wel zijn schooljaren verpest, letterlijk. Pesters hebben een intuitie voor wie kwetsbaar is en dus slachtoffer. Blijkbaar vijzelen zij zo hun eigenwaarde (eigenlijk hun gebrek daaraan) op. Ik ben blij dat je er hulp voor hebt. Je komt er wel meis:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2013 ik ga slapen mag om 9 uur weer op t zand. slaap lekker:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden