Yvonne Geplaatst 7 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2013 Goedemorgen luitjes. koffie staat klaar, thee ook trouwens. Vanmiddag om 12 uur komt Igor de week even doorzagen, hebben we ook weer goed geregeld. De dag kan beginnen..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 7 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2013 Bedankt voor de koffie Yvonne. Lekker. Ik ben blij dat ik weer mijn pc kan gebruiken. Op zulke dagen merk je wat bv ADB betekent al kom ik er niet eens iedere dag. Ben ook blij dat het een ietsje koeler is. Ik moet vandaag als het niet regent wat aan mijn tuintje werken. Ze hebben er een dode heg en wat struiken uitgehaald. Dus er zijn wat kale plekken. Ik wil er een vogelvriendelijk en vlindervriendelijk tuintje van maken. Van een kennis krijg ik een paar stekjes van de vlinderstruik. Iedereen een heel mooie en nuchtere dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 7 augustus 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2013 Jij ook een goede morgen Hanneke. Ik denk dat het heerlijk tuin-werk-weer gaat worden vandaag. Leukl Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 7 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2013 goede morgen frummels. lekker koffie yvonne. hanneke het is goed tuinwerkweer vandaag hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 7 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2013 Ja, het is goed weer en het regent hier ( nog) niet. Er zijn wel regen en onweersbuien voorspeld. Maar we zien wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 7 augustus 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2013 Goedemorgen Igor ook. Hier nog geen druppel gevallen.... Ben benieuwd of er toch nog iets gaat komen. Igor, je had het vorige week over een uitglijder... inmiddels weer opgekrabbeld en het zand/stof van de knietjes geslagen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 7 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2013 Goedemorgen, hier ook nog droog, wel killer ah worden! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 7 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2013 Ik ga eer weer vandoor. Alle goeds. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 7 augustus 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2013 Fijne dag Hanneke... jij ook een goede morgen Jan, ja, het is een behoorlijk stukje kouder, klopt... was het een dag of geleden nog 20 graden in de tuin s morgens vroeg, nu is het nog geen 12. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 7 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2013 ik heb ook maar een warmere douche genomen. ik had het koud Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 7 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2013 Goedemorgen jong en lui Bedankt voor de koffie Yvonne (ik moet 'em nog zetten...). Al 3x Herhaling Journaal 24 op de achtergrond bekeken/beluisterd. Vandaag en morgen lekker roostervrij en vanaf vrijdag weer het weekend werken. Ik had het niet gedacht, maar dit 'onregelmatige' met toch enigszins regelmaat en een cyclus, vind ik echt fantastisch. Vandaag weinig onderhoud aan de 'balkontuin' Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 7 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2013 Goedemorgen luitjes! Donkere wolken voorspellen niet veel goeds hier, ik vind het niet erg. Lekker buitje kan geen kwaad voor de natuur en het is heerlijk fris. Ik pak even een bakkie van Von, kan mijn ogen niet open krijgen, bijna dwars door de wekker heen geslapen (oordopjes in tegen irri gezoem van muggen). Ik sliep ook pas heel laat. Ben toch blij wat uurtjes te hebben gemaakt! Zometeen naar het ziekenhuis voor de orthopeed ivm met mijn knie nog (zal wel de laatste keer zijn) en een foto van mijn heup (waarbij ik wss weer nieuwe afspraken met de orthopeed mag maken ). Eerst koffie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 7 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2013 Goede morgen allen Lekker Koffie. DAGPACT Albert Lytse fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 7 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2013 DAGPACT Albert Lytse RL Haaaaaai Ap! Lekker druk hier al, voor mijn gevoel is het nog midden in de nacht! Kslaapnoghalf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 7 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2013 Joris, geniet van je roostervrije dagen! Ga je je balkon nog maaien? Serieus, wij hebben best veel werk aan ons balkon, staan heel veel planten op, die, zeker in die warmte, toch bijgehouden moeten worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 7 augustus 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2013 Hier snel aan de slag nu. Lies, succes in het ziekenhuis, en zo bouw je wel een hechte band met je orthopeed op he? Ik hoop dat Wijfie en haar man wat hebben kunnen slapen vannacht en dat er nu echt iets aan de kaak wordt gedaan. jane hopelijk weinig napijn.... Voor snoep heel veel sterkte. Vette trap onder die man zijn jeweetwel. EN zorgen dat je geen drup drinkt meis.... mocht die @#$%$ echt jeugdzorg inschakelen en dat zij iemand sturen opeens is het zaak dat je broodnuchter bent.... Luitjes.... laterrrrrrr. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 7 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2013 Hey Liesje, Ja, sinds kort heb ik er meer werk van gemaakt met nieuwe plantjes, een ijzeren gieter en pro-plantenspuit. Als de zon van de bladeren is verdwenen, dan ben ik Joris-de-balkonspuiter... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 7 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2013 Dikke vrienden zijn die man en ik Von! Werk-ze meis! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 7 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2013 Hahaha Joris! Met zo'n mooi groen tuinwerkers pakkie aan? Tsja, dan ben ik maar Lies, de plantenknip-en-water muts (sorry Tactive) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 7 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2013 Ha, ha, nee, alleen zo'n strakke groene leren slip... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 7 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2013 Whahahahaha! Daar is het nog wel een beetje vroeg voor op de ochtend Joris, kheb mijn ogen nog niet open Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 7 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2013 Het zal wel dé inspiratie van de Gay Pride zijn... Neem maar een strakke bak koffie van Yvonne, maar die is mss zo langzamerhand oud geworden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 7 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2013 Wordt 'ie alleen maar strakker van (de koffie dan he ) Hahahaha! Zo, ontbijt en Campral zit erin, nu over tot de orde van de dag, bah, wat burgerlijk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 7 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2013 Nou, hoor 'burgermeisjes' niet zeggen dat de Campral er in zit... Plannen vandaag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 7 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2013 Vanmorgen radiologie en de orthopeed pesten, vanmiddag werken en kapper, vanavond trainen en de hele dag door niet drinken! Jij? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden