Mai Geplaatst 17 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2013 waarom wil je dat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 17 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2013 Beetje bijgelezen. Maar meng me nergens in. Ik ben wat ziekig. Buikpijn voornamelijk. Ga lekker het bedje in. Droog. Welterusten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 17 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2013 Ik wil wel met je meegaan Aggie:heart: Maar sorry, die datum van mij klopt niet meer. Had in Juli al weer gedronken. Wil je bijstaan vanaf vandaag, en dan loop jij voorop;) Maakt niet uit, gaat om het idee. Ik gun jou van harte dat jaar, en ik de mijne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 17 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2013 truste Madeleine en sterkte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 17 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2013 okee duidelijk maar een jaar snap ik niet twee jaar zou ik eerder snappen vanuit gangbare hulpverlenersachtergrond waarom een jaar je drinkt, of je drinkt niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 17 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2013 Marjo:heart: Per dag is al moeilijk voor mij momenteel. Laat maar alsjeblieft Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 17 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2013 ik laat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 17 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2013 ik niet de gangbare shit Nope. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 17 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2013 ik weet niet wat je bedoeld Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 17 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2013 Originally posted by: AgnietaNiemand loopt voorop Albert.Niemand loopt achteraan.Jou hand in de mijne, samen.Naast elkaar.Dat ben ik gewent hoor.Wat is je stopdatum Albert?quote> Daarom wil ik wel met jou.Mijn stopdatum is vanaf vandaag, misschien heb ik 1, 2, 3 weken niet gedronken.Misschien wel meer weken niet, hou het niet bij, als ik gedronken heb meld ik het.Vanaf vandaag wil ik met een gerust hart met jou het pact aangaan.Jij helpt mij (heel veel) ik help jou.Jij vanaf 23 Juni.Ik vanaf nu, mee eens? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 17 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2013 okee. dat interesseert me niet zo waarom jou wel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 17 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2013 ja echt flauw hè van Nina. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 17 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2013 Wat interesseert je wel? Marjo Nuver wicht? Ik mag je graag, en ben blij je te lezen steeds weer. Ik kan je niet altijd volgen, misschien mijn probleem. In 2009 was je er wel voor mij, en toen kon ik je wel volgen en gaf je me raad en duidelijkheid. Wat dat betreft mis ik jou Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 17 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2013 ik ben er nog steeds hetzelfde no longer issue ik kom langs uit nieuwsgierigheid hoe men het maakt maar verveel me snel soms nodig mântsje fan blauferlaat laat je niet onderuithalen je bent een goed mensch doe wat je moet doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 17 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2013 Hoe denk je over ons? Aggie? Wat ik voorstelde? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 17 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2013 ik weet niet wat je wilt agnieta probeer je me uit te dagen of gewoon mijn aandacht Dat kan die plekken ken ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 17 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2013 Blauwverlaat ben ik geboren Ag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 17 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2013 Ik wil naar bed, Wel fijn Marjo dat je weer iedere dag hier bent. Truste allemaal:lips: tot straks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 17 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2013 Agnieta, vanaf vandaag ga ik met jou verder. Face heb je. mail krijg je truste lief Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 17 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2013 opletten dus voor ik weet blijf ik plakken ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2013 slaap lekker:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2013 nu wordt aagje wel héél nieuwsgierig wat jij durfde. klasse spuddeke:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden