haddock Geplaatst 26 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2013 http://www.youtube.com/watch?v=uyad5u8A2JM Dan de mooiste, welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 26 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2013 bloem Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 26 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2013 Had, VM en ik hebben inderdaad een verschillende mening, maar ze is mijn huis nog niet komen afbranden. Wilders wil ik liever niet vergelijken met de n-va. Da's toch eerder het Vlaams Behang, een partij die ik nogal haat. N-va heeft het eerder over een zekere mate van onafhankelijkheid tussen Vlaanderen en Wallonië. Mijn pragmatische redenen: er zijn soms culturele verschillen. De grens tussen de Nederlandse en de Franse cultuur loopt midden door België zeg maar. Fi!nanciële verschillen interesseren me minder, en iedere Vlaming die om die reden op n-va stemt lijkt me ook lichtelijk dom. Stel dat Vlaanderen zoveel rijker zou zijn, en dat we dan onafhankelijk worden, dan zijn we via Europa toch solidair? Gelukkig maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 26 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2013 hahaha Marjo. Het wonder is geschied? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 26 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2013 Voor alle menskes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 26 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2013 Vlaanderen is geen Wallonie Solidair lijkt me een ideaal Ik proef gewoon wat hoor Friezen versus Of gewoon friezen en Vlamen Wat verbindt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 26 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2013 Ik weet het niet als er al een wonder was was het allang geschied! Maar desalniettemin het zou kunnen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 26 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2013 Het is een en al wonder. Nu luisteren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 26 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2013 Het mens-zijn? Ik denk dat de conflicten Waal - Vlaming in de Belgische politiek onbegrijpelijk zijn voor een buitenlander. Ze zijn dat ook voor een Belg. Het is een politiek probleem. Geen menselijk. Of zo ervaar ik het. Maar wel iets ingewikkelds. Dat naar mijn aanvoelen het beste kan opgelost worden door beide regio's zoveel mogelijk onafhankelijkheid te geven. Het subsidiariteitsprincipe, om moeilijk te doen. Te politiek voor dit forum. En 'k Heb geen zin in een ban. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 26 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2013 Ik begrijp Vooral mens-zijn Maar niet dat ene woord subsidariteit is gelijk aan Onafhankelijkheid? sub ken ik das los! buiten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 26 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2013 Anecdote voor Marjo. Ik werkte ooit in Brussel, in een mengelmoes van Frans- en Nederlandstalige collega's. Op vergaderingen werd er Engels gesproken. Op een bepaald moment stuurde de baas "nen Hollander" naar ons toe, om een of ander probleem op te lossen. De vergaderingen gingen ineens in het Frans door. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 26 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2013 voor als ge u verveelt http://nl.wikipedia.org/wiki/Subsidiariteitsbeginsel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 26 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2013 Dat was geen Fries! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 26 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2013 hahahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 26 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2013 en dank. ik lees graag. maar weet nooit waar te beginnen dus iets in de schoot geworpen... neem ik graag mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 26 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2013 iemand uit de randstad dacht ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 26 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2013 Interessant Ik woon in een Rooms dorp althans in mijn straat staat zo'n kerk die torenklokken luiden op bepaalde tijden rooms problelaty maakt niet uit goed gesprek met de buren gehad Het gaat hier soms " Spaans " Ik zal verder lezen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 26 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2013 Originally posted by: Jeniemand uit de randstad dacht ik quote> Dat kan haast niet anders! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 26 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2013 Ach eigenlijk had ik compassie met hem. Komt met goede bedoelingen naar België, botst een beetje op het feit dat Belgjes schrikken van zijn zelfvertrouwen, en dan beginnen ze uit wraak allemaal te ratelen in een taal die hij niet snapt. Wie was er hier nu kinderachtig? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 26 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2013 Wie is het? En beter wie is kinderachtig? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 26 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2013 Tik! Jij nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 26 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2013 Kan er maar een azijn de hypothekenfreak geen last meer van Maar, ik ben laks ik volg graag scherpe mensen houd me alert Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 26 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2013 'k zie dat caligula jarig is. Allez, nog vele jaren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 26 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2013 Three of a kind! 30 punten. in die volgorde. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 26 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2013 Da's niks. Na het "bluffen" je kaarten met een zucht op tafel gooien en dan ontdekken dat je een full house hebt. Zat zijn was ook soms leuk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden