Jen Geplaatst 1 september 2013 Rapport Geplaatst 1 september 2013 Eigenlijk houd ik niet van kinderen. Ze steken piercings in hun neus. Ze verpesten hun oren. Ze maken dezelfde fouten als ik, in plaats van gewoon van de mijne te leren.
Mai Geplaatst 1 september 2013 Rapport Geplaatst 1 september 2013 Originally posted by: JenEigenlijk houd ik niet van kinderen.Ze steken piercings in hun neus.Ze verpesten hun oren.Ze maken dezelfde fouten als ik, in plaats van gewoon van de mijne te leren.quote> WORSE!!!
Jen Geplaatst 1 september 2013 Rapport Geplaatst 1 september 2013 Inderdaad een pak worse: met kinderen zou ik mijn geld niet kunnen verbrassen zonder me schuldig te voelen.
Jen Geplaatst 1 september 2013 Rapport Geplaatst 1 september 2013 Oud worden, strontluiers, dat soort dingen.
Mai Geplaatst 1 september 2013 Rapport Geplaatst 1 september 2013 V.J. Dat zou een issue kunnen zijn mocht je dat zo ervaren dan kom je je wellicht langs andere paden
Jen Geplaatst 1 september 2013 Rapport Geplaatst 1 september 2013 Laatste van vandaag Tactive, beloofd. Tja Marjo, ik zie het minder romantisch. Mijn pa zat dan nog in een duur rusthuis; gelukkige mensen heb ik daar niet gezien.
Mai Geplaatst 1 september 2013 Rapport Geplaatst 1 september 2013 Heerlijk, we mochten nog wel één Het IS niet romantisch dat weet een ieder Maar zo gaat dat dus
Jen Geplaatst 1 september 2013 Rapport Geplaatst 1 september 2013 klopt. ik ga voorbij aan wat je bedoelt.
Jen Geplaatst 1 september 2013 Rapport Geplaatst 1 september 2013 Nou ja zeg :-( Ik blijf lekker net zo lang als ik wil
Jen Geplaatst 1 september 2013 Rapport Geplaatst 1 september 2013 Neig, maar vandaag post ik geen links meer. Ernstig he?
Mai Geplaatst 1 september 2013 Rapport Geplaatst 1 september 2013 Heftig Jen! Zal nog effe zoeken dan
Jen Geplaatst 1 september 2013 Rapport Geplaatst 1 september 2013 Het toppunt van anarchie in het leven van Jen: met anti-raket stickers op haar boekentas naar school
Mai Geplaatst 1 september 2013 Rapport Geplaatst 1 september 2013 rothond gooit altijd roet in het eten
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden