Mai Geplaatst 1 september 2013 Rapport Share Geplaatst 1 september 2013 Ken je dat kerkje? Jezus leeft! met dat rode kruis waar was dat nou? altijd als we van fam bezoek terugkwamen in die oude vauxhal waar ik wagenziek in werd Maar, kom nog es! Joe know the way! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 1 september 2013 Rapport Share Geplaatst 1 september 2013 Die ring dan he. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 1 september 2013 Rapport Share Geplaatst 1 september 2013 Die nakomelingen heb ik ook niet. Zou ik nog Korsakov krijgen na jaren niet drinken? Hoop het niet. Staat weer tegenover dat ik al mijn geld selluf op kan maken zonder iets na te laten aan de kienders. Welk geld:huh: Hahahahahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 1 september 2013 Rapport Share Geplaatst 1 september 2013 Wie weet Mar doe ik dat nog es. Jen, jij woont ook int Vlaamse land toch. Je hebt daar ook SOS nuchterheid. Iets minder AA, geen God, wel veel alkies:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 1 september 2013 Rapport Share Geplaatst 1 september 2013 Originally posted by: JenDaar staat dan wel tegenover dat ik geen nakomelingen in de wereld schopte die mijn oude dag moeten komen opfleuren als ik als Korsakov-patiënt zit te verkommeren.quote> Maakt niet uit!Ik wilde schrijven ietsdat het uitmaaktmaar dat is niet zoZe was laatst hierhet was goedze weet wat ze doetwaar ze staaten dat ik niet gek ben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 1 september 2013 Rapport Share Geplaatst 1 september 2013 Maar Mar, toch wel een beetje. Gek dan he. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 1 september 2013 Rapport Share Geplaatst 1 september 2013 Fijn dat ze goed gaat, heel fijn! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 1 september 2013 Rapport Share Geplaatst 1 september 2013 Als ik alkies wil, ga ik toch gewoon naar de kroeg? Ik denk, om eerlijk te zijn, dat het wel uitmaakt. Alleen is dat een erg slechte reden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 1 september 2013 Rapport Share Geplaatst 1 september 2013 Stel, er zijn mogelijkheden Voor een betere wereld Om samen dingen te organiseren te doen En ik weet JA! Maakt het dan nog uit? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 1 september 2013 Rapport Share Geplaatst 1 september 2013 Woont ze al alleen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 1 september 2013 Rapport Share Geplaatst 1 september 2013 Ik ga naar de kroeg Meestal niet Maar dat heeft toch nix met mijn ding te maken Ik wil wat doen! Los van dit! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 1 september 2013 Rapport Share Geplaatst 1 september 2013 Eentje voor mijn eerste paar rode schoenen ooit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 1 september 2013 Rapport Share Geplaatst 1 september 2013 Haha ja Jen, in de kroeg zitten ook heul veul alkies. In januari of februari is er in Oostende weer een conventie van AA, engelstalig. Ben ik 2x geweest. Geweldig vond ik het. Al die mensen, al die nuchterheid, fantaststisch. Ik zat tijdens een ontbijt naast een meneer die me vertelde dat hij er zo één was waarvan mensen dachten dat hij nooit nuchter zou worden. I went in and out of the rooms and kept falling down, had relaps after relaps. But here I am, almost 8 years sober and I love my life. Mooi vond/vind ik dat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 1 september 2013 Rapport Share Geplaatst 1 september 2013 FF prozaïsch Mijn vader bracht zijn laatste maanden door in een rustoord, op een afdeling voor dementerenden. Zijn vijf kinderen zorgden ervoor dat hij elke daag bezoek had. Anders had hij dagelijkse sigaar en duveltje op zijn buik kunnen schrijven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 1 september 2013 Rapport Share Geplaatst 1 september 2013 Maar ik ben een recalcitrante niet-geheelonthouder, BamBam. Hebben die ook groepen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 1 september 2013 Rapport Share Geplaatst 1 september 2013 Dat kan toch Marjo. Los van dit. Alleen belemmert 'dit' je. Hoe je het ook wend of keert. En wel of niet naar de kroeg gaan maakt geen verschil. Drinken kan men overal. Jen, wat bedoel je met dat je denkt dat het wel verschil maakt, AA of SOS nuchterheid? Ik volg je even niet. Mag ik je antwoord ook morgen gaan lezen? Ik wil zo proberen nog ff wat te slapen. Morgen helpen verhuizen, druk daggie. En vermoeiend. Ook wel weer leuk. Bedankt meiden, was me een waar genoegen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 1 september 2013 Rapport Share Geplaatst 1 september 2013 Ik bedoelde dat kinderen hebben verschil maakt. Groepsgebeurens zijn meestal mijn ding niet, hoewel ik er de zin van kan inzien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 1 september 2013 Rapport Share Geplaatst 1 september 2013 Ik ben meestal bloody mary nuchter ik beleef intens. Daar gaat het niet om Ik wil iets doen Los van alles Met zijn allen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 1 september 2013 Rapport Share Geplaatst 1 september 2013 Originally posted by: JenMaar ik ben een recalcitrante niet-geheelonthouder, BamBam. Hebben die ook groepen?quote> Haha Jen, jij bent me er eentje.AA Jen, een goeie AA groep. Die zou ik je gunnen. Omdat er veel te halen valt. Of iemand nou drinkt, nog drinkt, blijft drinken.Het gaat niet over de drank, het gaat om je leven. Hoe houd je je staande, hoe ga je om met van alles en nog wat.Nou ja, andere x meer, als je wilt, nu wil ik mn hersenen weer rust gunnen. Voor zover dat ooit mogelijk is bij mij...Leeter Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 1 september 2013 Rapport Share Geplaatst 1 september 2013 Heintje nog een x. Bloody Mary nuchter Mar:D Jen, mooi dat jullie dat deden voor je vader. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 1 september 2013 Rapport Share Geplaatst 1 september 2013 Kinderen maken het verschil Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 1 september 2013 Rapport Share Geplaatst 1 september 2013 sloppel BB. En ja, hoe je omgaat met het leven, interesseert me meer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 1 september 2013 Rapport Share Geplaatst 1 september 2013 zij,-en wij tussen,- en opéénvolgende Generaties Maken. Zijn.. Mens. Ons. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 1 september 2013 Rapport Share Geplaatst 1 september 2013 Ja tussen moeten blijven liggen in mn poepluier als ik straks oud ben of niet. Ik heb ze niet, kinderen, maar redelijk vroeg doodgaan dan. Oud zijn lijkt me toch al nix. Tadaaaaaaa. Vergeet niet koffie te zetten voor die vroege vogels ok. Er is vast wel iemand die weer een marathon gaat lopen of vroeg vogeltjes gaat kijken of weet ik veel wat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 1 september 2013 Rapport Share Geplaatst 1 september 2013 Hee! Maar Bam! Dat lijkt zo makkelijkl Stél! Dat je oud wordt... WAT! doet er dan toe? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden