Mai Geplaatst 1 september 2013 Rapport Share Geplaatst 1 september 2013 Lekker kliederen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 1 september 2013 Rapport Share Geplaatst 1 september 2013 Voor ons Nien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 1 september 2013 Rapport Share Geplaatst 1 september 2013 Hoi Jen! Ben niet echt spraakzaam hoor Maar even teken van leven Ik vind je grappig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 1 september 2013 Rapport Share Geplaatst 1 september 2013 Hee Bam! Still up? Ben je//zijn jullie ok? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 1 september 2013 Rapport Share Geplaatst 1 september 2013 Dat vind ik dan weer een compliment. Spraakzaam of niet, minder eenzaam. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 1 september 2013 Rapport Share Geplaatst 1 september 2013 en BamBam ook nog aan het rondspoken? Ik ben de betekenis van je pseudo weer vergeten. Denk altijd aan "bammetjes", zo een van die kinderwoorden waar ik een hekel aan heb. Klinkt niet goed eigenlijk haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 1 september 2013 Rapport Share Geplaatst 1 september 2013 Mogge dames. Kunnen de meisjes niet slapen? Ik ben weer op, heb al geslapen. Net wat gegeten en straks nog maar es mn mandje in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 1 september 2013 Rapport Share Geplaatst 1 september 2013 Ik heb weer contact Echt contact Ik kan ook veel lol hebben En lachend wakker worden zoals je dat alleen kunt Weer enthousiast raken van iets But hee! Het is weer nacht Laat thuis So joe know Niet thuis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 1 september 2013 Rapport Share Geplaatst 1 september 2013 Jen, mn pseudo is 1 van mn mindere eigenschappen...zeg maar. Zeker toen ik nog dronk kon ik nogal uit de hoek komen. Bam, bam zeg maar. Ik kropte alles op en gooide na het vijfde of zesde biertje de rottigheid op tafel. Niet geleerd op een redelijke manier emoties te uiten, hield alles binnen en met drank op kwam alles er dan uit. BamBam. En dat jochie met z'n knuppeltje en tijgervelletje is ook een schatje, in de tv serie dan. En dit meisje, zonder tijgervelletje is ook best wel een schatje, al zeg ik het zelf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 1 september 2013 Rapport Share Geplaatst 1 september 2013 I know Marjo. Het blijft trekken he. Hier alles ok. Meestal rustig met her en der een opflakkering. Soms goed, soms iets minder. Nog steeds lerende, as always. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 1 september 2013 Rapport Share Geplaatst 1 september 2013 That's good enough! Weinig verschil dus Groet haar ook als ze er nog is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 1 september 2013 Rapport Share Geplaatst 1 september 2013 Ik zal straks es ff voelen...hihi. En groeten doen, later op de ochtend:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 1 september 2013 Rapport Share Geplaatst 1 september 2013 'k Zen niet mee maar moei me lekker toch. Ik moet niet eens te veel op hebben om online de bambam uit te hangen, zo bleek gisteren weer eens :$ Compensatie van mijn dagelijkse muurbloem-bestaan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 1 september 2013 Rapport Share Geplaatst 1 september 2013 Weet je wel Dat ik niet meer dat wil zijn! Ik red me wel en het komt goed Maar het voelt niet meer als thuis, daar baal ik van En dat zou wel eens beter kunnen voelen En dat zal ook wel weer komen Ik vind mijn weggetje wel Als de mensen maar willen met zijn allen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 1 september 2013 Rapport Share Geplaatst 1 september 2013 Ik zat eigenlijk rustig naar Broadchurch te kijken, toen het lief ineens besloot dat hij in de stemming was om de living op te ruimen. 'k Mag verder kijken zegt ie. Maar zelfs de hond wordt nerveus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 1 september 2013 Rapport Share Geplaatst 1 september 2013 Nou ja zeg Jen, de living opruimen op dit tijdstip. Laat hem lekker naar bed gaan! Haha. Ik weet niet of je BamBam uithalen online een tegenhanger zijn van je muurbloem bestaan. Je hebt al een lief dus dat muurbloemige is er wel af hoor, haha. Maar ja, online iets zeggen of in real life is een groot verschil, of kan een groot verschil zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 1 september 2013 Rapport Share Geplaatst 1 september 2013 Waarmee je wilt zeggen dat je én een living én een lief, én een hond hebt????? Heb je je auto onder de carport verstopt ik hoop begroeid met kamperfoelie Dan heb ik je -ook- Lief! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 1 september 2013 Rapport Share Geplaatst 1 september 2013 Moeten andere mensen willen Mar of jij zelf? En kom je niet meer thuis omdat je te ver afdwaalt van jezelf? Drinken zal daarbij altijd in de weg staan, heb ik gemerkt. Om thuis te geraken moest ik eerst mezelf vinden. Dit klinkt zo pathetisch maar het was/is wel zo. En om mezelf te kunnen vinden moest ik stoppen met drinken. Ik was bijna dood van binnen, het geestelijk bankroet waar AA over spreekt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 1 september 2013 Rapport Share Geplaatst 1 september 2013 Nope! Ik leef! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 1 september 2013 Rapport Share Geplaatst 1 september 2013 Originally posted by: marjoWaarmee je wilt zeggendat je én een livingén een lief,én een hond hebt?????Heb je je auto onder de carport verstoptik hoop begroeid met kamperfoelieDan heb ik je -ook-Lief!quote> BB says: LOL Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 1 september 2013 Rapport Share Geplaatst 1 september 2013 'k Heb zelfs een trouwring mijn besten. Voorlopig nog in de doos. Verwend? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 1 september 2013 Rapport Share Geplaatst 1 september 2013 Zelfdestructie en leven kan goed samen gaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 1 september 2013 Rapport Share Geplaatst 1 september 2013 Haha Jen, is ook zo. Mooie ring. AAAAhhhh, precioussssss. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 1 september 2013 Rapport Share Geplaatst 1 september 2013 Die van mij leg op t nachtkassie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 1 september 2013 Rapport Share Geplaatst 1 september 2013 Daar staat dan wel tegenover dat ik geen nakomelingen in de wereld schopte die mijn oude dag moeten komen opfleuren als ik als Korsakov-patiënt zit te verkommeren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden