bolletje Geplaatst 8 september 2013 Rapport Share Geplaatst 8 september 2013 Trusten Ap, slaap lekker. Ik ga ook naar bed zo lieve kanjers. Wens jullie allemaal een hele fijne nachtrust toe en Spud een extra nacht:sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 8 september 2013 Rapport Share Geplaatst 8 september 2013 Die ADHDer hield ik van op het eerste gezicht, deed tenminste iets. Kat voelt zich thuis bij mij in de garage, zou wel graag binnen willen maar dat dulden mijn katten niet. Dus ze hebben een deal gesloten, in de garage mag hij wel. Wonden zijn nog steeds heel slecht, maar het pus loopt eruit dus ik ben elke dag blij dat de ontsteking nog steeds naar buiten geslagen is. Vandaag kreeg ik een aanbodt van iemand die met een cursus bezig is, naam vergeten, maar dieren op afstandt kan behandelen. Nooit geschoten is altijd mis, dus morgen een foto sturen en ik merk wel. Heb wel vertrouwen in dit soort zaken, want ik heb onlangs 2x een foto van mijn katten laten lezen en die persoon wist mijn katten haarfijn te beschrijven. En ook nog tips te geven voor een uitbehandelde kat, nu komt hij zijn pillen zelf halen dus zegt genoeg voor mij. Ik heb daar vertrouwen, maar kan begrijpen dat mensen dat dronken praat of nonsen vinden. Boeiend! Weet dat Bol dit wel begrijpt en daar schrijf ik naar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 8 september 2013 Rapport Share Geplaatst 8 september 2013 @ Spud: ik heb daar meer van gehoord. Net als met homeopathische middelen: dieren doen niet alsof. Als het werkt, werkt het! En inderdaad: nooit geschoten is altijd mis. Bedankt voor je verhaal over PAA. Ik heb er nu nog meer zin in. Nu naar bed. Welterusten allemaal. En ja, ik heb het weer droog gehouden. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 8 september 2013 Rapport Share Geplaatst 8 september 2013 Homeopatisch middel heeft ervoor gezorgd dat de andere kant beter werd. Hij weigerd het nu te nemen. Dus zoeken we door. Onlangs de maandelijkse ontvlooiing gegeven, en de wond was in rust, volgende dag veel erger. Dus ik stop daar ook mee. Nu dit, Uk vind die wond niet zo erg hoor, het is meer zijn ruggegraat en zijn staart die hem zeer doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 8 september 2013 Rapport Share Geplaatst 8 september 2013 Sorry hoor Lytse, maar heb jij vandaag heel veel in de zon gezeten? Heb je je Avatar veranderd? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 8 september 2013 Rapport Share Geplaatst 8 september 2013 Spuddie, ik ken Lytse niet anders dan met deze avatar! Toch niks mis in de bovenkamer hé? Ik meld me weer droog af. Slaap lekker allemaal en tot morgen:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 8 september 2013 Rapport Share Geplaatst 8 september 2013 Mooiste van de wereld, vind ik dan: Voor de rest 'n oprecht welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 8 september 2013 Rapport Share Geplaatst 8 september 2013 En Jen, helemaal geweldig! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 8 september 2013 Rapport Share Geplaatst 8 september 2013 Originally posted by: kunsie Spuddie, ik ken Lytse niet anders dan met deze avatar!Toch niks mis in de bovenkamer hé?Ik meld me weer droog af.Slaap lekker allemaal en tot morgen:)quote> Tsja betrapt! Soms lees ik mensen en plak daar een avataar aanvast.En als ik achterdochtig ben of weer een teleurstelling te verwerken heb, zie ik soms dingen die er niet zijn. In dit geval kan dat dit ook. En verders houd ik mijn smoel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisjelief Geplaatst 8 september 2013 Rapport Share Geplaatst 8 september 2013 hoi bolletje, akelij adrie, lytse en natuurlijk AR. Vandaag gestopt met roken en met twitter Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 september 2013 Rapport Share Geplaatst 8 september 2013 ff truste zeggen kon toch millenium weer niet weerstaan truste:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 8 september 2013 Rapport Share Geplaatst 8 september 2013 Jane4 ben je nog wakker? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 8 september 2013 Rapport Share Geplaatst 8 september 2013 hey Spud, je mail gelezen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 8 september 2013 Rapport Share Geplaatst 8 september 2013 Hey Jen! Geweldig jou dag! Heb om eerlijk te zijn regelmatig bij dat kaarsje gedacht aan die film van die weglopende bruidt. Laat mij maar effe, ben gewoon emotioneel even gebroken, heb op een verjaardag moeten oppassen op mijn vader en nu begrijp ik waarom. En dat ik in dat opzicht veel op mijn vader lijk, en dat niet wil. En eigenlijk helemaal niet wil oppassen op mijn ouders, want toen kwam even heel oud zeer naar boven waarvan ik dacht dat ik het ze wel vergeven had. Zij hebben niet voor mij gezorgd toen ik 0-4,5 was, en dan moet ik nu wel voor hen gaan zorgen? Nee, 1 ik ben van nature geen zorge type, 2 waarom zou ik zorgen voor mensen die mij aan mijn lot overgelaten hebben? Valt me slecht, omdat ik dacht dat ik het ze vergeven had. Maar nu ik me met hun zorg belast voel, komt het wel terug. Alsof het een excuus is. Want ja, vind het moeilijk om voor mijn ouders te zorgen en ja ik ben heel blij dat andere mensen mijn ouders zo lief hebben dat ze altijd goed verzorgd blijven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 8 september 2013 Rapport Share Geplaatst 8 september 2013 Terwijl iedereen weg is, voeg ik eraan toe, omdat ik altijd voor mezelf gezorgd heb zo goed en kwaad als ik kon. En de zorg voor mezelf, heb ik al moeite mee, laat staan de zorg van mijn ouders erbij. Geef ik eerlijk toe, ik kan dat niet, vind mijn eigen leven al veelste ingewikkeld maar wel heel uitdagend en tof. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 8 september 2013 Rapport Share Geplaatst 8 september 2013 Jen, net de foto gezien toen was je nog nerveus hè? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 8 september 2013 Rapport Share Geplaatst 8 september 2013 Ik weet niet, Spud, of je je verplicht moet voelen. In de eerste plaats weet ik niet wat je met zorgen voor bedoelt. Bezorgen je ouders je een schuldgevoel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 8 september 2013 Rapport Share Geplaatst 8 september 2013 Met zorgen bedoel ik, dat je als kind ook de liefde voelt wanneer je ouders, ouder worden. Dat je ze voordien al zo intens lief had dat dat geen moeite geen meer is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 8 september 2013 Rapport Share Geplaatst 8 september 2013 En Jen, eigenlijk vind ik het veel leuker om jou bevindingen van je trouw te lezen. Mafkees, maar vind je ook heel stoer! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 8 september 2013 Rapport Share Geplaatst 8 september 2013 Eigenlijk was mijn vraag concreter bedoeld. Zoals je weet, hebben wij mijn vader in een rusthuis geparkeerd. Hoe ver ga je in zorg? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 8 september 2013 Rapport Share Geplaatst 8 september 2013 Zal ook wel een fout nummer zijn voor velen Maar ik hoop dat jij en je man dat voelen. Ik heb je lief Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 8 september 2013 Rapport Share Geplaatst 8 september 2013 Het mooiste van mijn trouw: mijn familie zag elkaar nog alleen voor praktische dingen (erfenisregelingen en dergelijke). We hebben ons zo goed geamuseerd dat we besloten hebben om de traditionele familiefeesten opnieuw te organiseren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 8 september 2013 Rapport Share Geplaatst 8 september 2013 Jen!!!!!!!!! Geniet nog effe na dat je nu getrouwd bent! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 9 september 2013 Rapport Share Geplaatst 9 september 2013 Ik krijg je link niet geopend. Toch niet de pastorale? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 9 september 2013 Rapport Share Geplaatst 9 september 2013 Onze berichten kruisten elkaar, Gaaf jòh! Ook al iemand tot regellaar aangewezen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden