chrisjelief Geplaatst 8 september 2013 Rapport Geplaatst 8 september 2013 hoi bolletje, akelij adrie, lytse en natuurlijk AR. Vandaag gestopt met roken en met twitter
lady jane Geplaatst 8 september 2013 Rapport Geplaatst 8 september 2013 ff truste zeggen kon toch millenium weer niet weerstaan truste:lips:
Jen Geplaatst 8 september 2013 Rapport Geplaatst 8 september 2013 Ik weet niet, Spud, of je je verplicht moet voelen. In de eerste plaats weet ik niet wat je met zorgen voor bedoelt. Bezorgen je ouders je een schuldgevoel?
Jen Geplaatst 8 september 2013 Rapport Geplaatst 8 september 2013 Eigenlijk was mijn vraag concreter bedoeld. Zoals je weet, hebben wij mijn vader in een rusthuis geparkeerd. Hoe ver ga je in zorg?
Jen Geplaatst 8 september 2013 Rapport Geplaatst 8 september 2013 Het mooiste van mijn trouw: mijn familie zag elkaar nog alleen voor praktische dingen (erfenisregelingen en dergelijke). We hebben ons zo goed geamuseerd dat we besloten hebben om de traditionele familiefeesten opnieuw te organiseren.
Jen Geplaatst 9 september 2013 Rapport Geplaatst 9 september 2013 Ik krijg je link niet geopend. Toch niet de pastorale?
Jen Geplaatst 9 september 2013 Rapport Geplaatst 9 september 2013 De regelaar regelt zo graag dat hij zichzelf heeft aangewezen
Dylan Geplaatst 9 september 2013 Rapport Geplaatst 9 september 2013 Spud, je moet niet dat https geval gebruiken. Daarom doen ze het niet
Jen Geplaatst 9 september 2013 Rapport Geplaatst 9 september 2013 oh, we hadden onze traditionele data. 4 keer per jaar.
Jen Geplaatst 9 september 2013 Rapport Geplaatst 9 september 2013 Maar eigenlijk is het mijn ding niet, haha.
Jen Geplaatst 9 september 2013 Rapport Geplaatst 9 september 2013 jopie, wat kan je? Kon ik mijn vader thuis opvangen? Waarom niet?
Dylan Geplaatst 9 september 2013 Rapport Geplaatst 9 september 2013 Lastig uit te leggen, maar dat https en ftp hoort er volgens mij helemaal niet tussen te staan. Werkt in elk geval niet om te linken.
Jen Geplaatst 9 september 2013 Rapport Geplaatst 9 september 2013 Originally posted by: Spud Originally posted by: Jenoh, we hadden onze traditionele data. 4 keer per jaar.quote> Waarom ging het niet meer door?quote> Overlijden van ouders.
Dylan Geplaatst 9 september 2013 Rapport Geplaatst 9 september 2013 Welterusten voor straks dames. Ik ben er van tussen.
Jen Geplaatst 9 september 2013 Rapport Geplaatst 9 september 2013 Ftp vind ik helemaal bizar. Maar voor zover ik weet is dit forum aangekocht en niet aangepast. Ik ga er niet over zagen, maar dat het niet lukt om iemand te "wissen" heeft daar ook mee te maken.
Jen Geplaatst 9 september 2013 Rapport Geplaatst 9 september 2013 Maar dan anders. Ik ben ouder dan hij...
Jen Geplaatst 9 september 2013 Rapport Geplaatst 9 september 2013 Dat liedje hoort mijn ventje zó graag, Spud, dat ik het bijna kotsbeu ben.
Jen Geplaatst 9 september 2013 Rapport Geplaatst 9 september 2013 Joop, ik weet niet wat ik kan en ik kan niet het verschil maken tussen geen goesting hebben en niet kunnen.
Jen Geplaatst 9 september 2013 Rapport Geplaatst 9 september 2013 En ik had nog when I'm 64 gepost, met een uitleg erbij. Toen viel internet uit.
Jen Geplaatst 9 september 2013 Rapport Geplaatst 9 september 2013 Vier op een rij: Geertjegeert, je deed me wat. Dank!
Jen Geplaatst 9 september 2013 Rapport Geplaatst 9 september 2013 Goh, ik ben echt van de rustige muziek. Ook bijna een decennium ouder dan u he spuddeke. Wild world
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden