Dylan Geplaatst 13 september 2013 Rapport Share Geplaatst 13 september 2013 Even een klein probeerseltje: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 13 september 2013 Rapport Share Geplaatst 13 september 2013 Dagpact vrijdag de 13e:ft> Kunsie Snoepje Tatum lytse albert liesje miranda An Jacc Lunalee Acer Dylan Agnieta Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 13 september 2013 Rapport Share Geplaatst 13 september 2013 Goedemorgen allemaal, @ An: je geeft ons dagpact veel meer sjeu, sinds jij erop staat! Lunalee komt de club versterken. Welkom terug. @ Snoepie: ik las je verhaal en bedacht zelf ook meteen dat je morgen naar Sha gaat. Daar krijg je echt geen alcohol hoor! Morgen een leuke dag en dan hou je alleen de zondag maar over! Natuurlijk vanavond niet drinken, anders heb je morgen een houten kop! @ Spud: succes vandaag met je gesprek en eet smakelijk bij Bollie. Dat wordt gezellig en lekker. Zeker weten! @ Bollie: wat kan een mens toch raar dromen. Ik kan me voorstellen dat je opgelucht was toen je wakker was. @ Hannah: gelukkig zijn bijna alle uitslagen goed. Die vit. D is een kwestie van pilletjes slikken. Dat is niet zo erg. Hoe is het met de dingen die waren aangetast door je CVA, bijv. spreken, concentreren e.d.? Gaat dat nog vooruit? @ Lenie: als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat! Luister naar je lichaam hoor. Die klusjes blijven (helaas) wel liggen. Ik weet er alles van. @ Jen: wat goed dat je momenteel in een normaal ritme zit. Vasthouden, als je er tenminste zelf invloed op kunt uitoefenen! Hoe bevalt de huwelijkse staat? Bij mij was er geen enkel verschil, zoals te verwachten viel! Nu ga ik ook aan de slag. Vanmiddag naar de kleinkinderen om op te passen. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 13 september 2013 Rapport Share Geplaatst 13 september 2013 ooohhh,zat in bed met laptop op schoot te wachten tot mn suiker wat zou zakken (ondertussen wat te lezen) val ik toch zo in slaap, met de laptop op schoot?:$ nou ja...suiker is gezakt hihi en nu aan den arbeid haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 13 september 2013 Rapport Share Geplaatst 13 september 2013 Originally posted by: Lytse@ An: je geeft ons dagpact veel meer sjeu, sinds jij erop staat!Lunalee komt de club versterken. Welkom terug.Lytse.quote> En ik zie dat er creatieve mensen in ons midden zijn Ok , dan maar eens iets extra's met het naderende weekeinde en..d.d. ... wellicht dat we nog meer aandacht trekken en nog meer frummerers over de streep trekken:Dagpact vrijdag de 13e: ft>•Kunsie • :light:Snoepje • :light:Tatum • :light:lytse • :light:albert • :light:liesje • :light:miranda • :light:An • :light:Jacc • :light:Lunalee • :light:Acer • :light:Dylan • :light:Agnieta Hannah, nog altijd even ongeduldig Gelukkig waren de uitslagen goed.Ook nog stoppen met roken lijkt me erg moeilijk.Maar het proberen waard.Tips: zoethout, lolly's, tandenstokers, breien, antirookforum .... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lee Geplaatst 13 september 2013 Rapport Share Geplaatst 13 september 2013 bedankt voor je welkom Bolletje! Met mij ging het met ups & downs, maar nu ga ik voor een jaar geen alcohol. "Het jaar van mijn leven, ofwel het jaar van mijn lever"! Eerlijk gepikt hoor (van Mariette Wijne). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 13 september 2013 Rapport Share Geplaatst 13 september 2013 succes lunalee..we gaan haast gelijk op dus dat moet lukken toch;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 13 september 2013 Rapport Share Geplaatst 13 september 2013 Even piepen hier. Hannah, het gaat de goede kant op he? Ben blij voor je. Snoep, zet hem op!!! Je kunt het, en dit weekend gaa ook voorbij. Niet makkelijk, maar zeker niet onmogelijk. Bol en Spud, gezellig samen eten. Geniet ervan! :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 13 september 2013 Rapport Share Geplaatst 13 september 2013 Lunalee, "Het jaar van mijn leven, ofwel het jaar van mijn lever"! Eerlijk gepikt hoor (van Mariette Wijne). Mooi!! Je moet weten dat mijn verslavingsarts Dr. Lever heet! Toen hij zich voorstelde moest ik heel erg lachen, ondanks de situatie waarin ik toen zat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 13 september 2013 Rapport Share Geplaatst 13 september 2013 ja hoor madelief..gaat zekers lukken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 13 september 2013 Rapport Share Geplaatst 13 september 2013 Fijn om te horen snoep. Je weet me te vinden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lee Geplaatst 13 september 2013 Rapport Share Geplaatst 13 september 2013 ja, Snoep, ik blijf je volgen! 9-9-13 en 13-9-13 zijn allebei mooie data, toch? We gaan voor de 9-9-14 en 13-9-14! Succes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 13 september 2013 Rapport Share Geplaatst 13 september 2013 überhaupt is met een P Agnieta. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 13 september 2013 Rapport Share Geplaatst 13 september 2013 Was niet rot bedoeld hoor. Zo zonder puntjes Ueberhaupt. Meestal ben ik wel tevreden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 13 september 2013 Rapport Share Geplaatst 13 september 2013 Hoi Jacc, dat je mij nog kende. Diepe indruk gemaakt zeker. Welkom terug. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jacc Geplaatst 13 september 2013 Rapport Share Geplaatst 13 september 2013 Soothe, door je nuchterheid en je kunst om alles te relativeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 13 september 2013 Rapport Share Geplaatst 13 september 2013 Agnita voor de puntjes kan je de alt combi gebruiken of eerst de umlaut (puntjes) en dan de u er achteraan. Alt +129 klein ü 154 groot Ü Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 13 september 2013 Rapport Share Geplaatst 13 september 2013 Akelei ik ben gekreukeld. Wat een explosief beest. Mooi dat je testen goed zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 13 september 2013 Rapport Share Geplaatst 13 september 2013 Dank je Jacc. Nu er lekker tegenaan hè. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jacc Geplaatst 13 september 2013 Rapport Share Geplaatst 13 september 2013 Soothe, komt goed! Ik heb me een paar maanden geleden ontzettend laten gaan, ben er niet trots op maar het is gebeurd, nu maar aan de ice tea en tonic en ga weer naar de AA Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 13 september 2013 Rapport Share Geplaatst 13 september 2013 Welnu Agnieta, u heeft gelijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 13 september 2013 Rapport Share Geplaatst 13 september 2013 Jacc heel verstandig. Alle hulplijnen beetpakken. Dus ook de AA! Uiteindelijk valt zonder drank leven wel mee. Het wordt een manier van leven. Spijtig dat ik dat ook pas laat ervaar. Behoorlijk stukje leven verknalt. Maar ja, gedane zaken... Sterkte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jacc Geplaatst 13 september 2013 Rapport Share Geplaatst 13 september 2013 Tja, wisten we 30 jaar geleden maar dat we alcoholisten zouden worden, dan had ik het bij koffie en water gehouden... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 13 september 2013 Rapport Share Geplaatst 13 september 2013 Zoiets ja. Maar het tij keren maakt wel weer wat goed. Daar wordt je toch een ander mens van. Een verslaving aanpakken is niet niets. Zonder drank komt er weer iets tot stand zo af en toe. Een groet. Meisje komt eten, nu boontjes afhalen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jacc Geplaatst 13 september 2013 Rapport Share Geplaatst 13 september 2013 Ik ga uitloggen en zielig op de bank hangen en proberen nog even te slapen, heb een giga verkoudheid en alles doet me pijn, bah! Tot morgen allemaal en een fijne avond nog Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden