lady jane Geplaatst 21 september 2013 Rapport Share Geplaatst 21 september 2013 3-2 gewonnen Lytse erg spannend want met 2 invallers ging het moeizaam. Maar dochter was een van de twee besten volgens deze "objectieve" moeder. Al met al een mooie start van het nieuwe seizoen. thnx for asking:D; altijd leuk ff opscheppen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 21 september 2013 Rapport Share Geplaatst 21 september 2013 Hoi allemaal, Bol :heart:gecondoleerd. Agnieta sorry van de koffie vanmorgen, gebaar was lief, maar ik was al onderweg naar de kapper. Heb permanent en een kleurtje Nee hoor gewoon geknipt maar:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 21 september 2013 Rapport Share Geplaatst 21 september 2013 Tuurlijk Jane: altijd leuk even opscheppen. Mag hoor! @ AR: ik dacht even "wat krijgen we nou....", maar het was een grap gelukkig. Gewoon geknipt. Pfff, is dat schrikken! @ Bollie: zoals je het leven van je zwager beschrijft had ik het ook in gedachten, door de postings in de loop der tijden. Straks maar lekker je schoonzus verwennen. Daar ben je goed in als ik Spud mag geloven! Er is een nieuwe coördinator gevonden voor de collecte die ik hier organiseerde. We hebben net alle collectebussen van de vliering gehaald en brengen deze binnenkort weg. Dan nog overdragen en weer een periode afgesloten. Wel een opluchting hoor. Tot later. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 21 september 2013 Rapport Share Geplaatst 21 september 2013 Ik hang bank zonder drank kijk nog even ik hou van holland, waarna ik in mijn bed beland. Truste allemaal:lips: tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 21 september 2013 Rapport Share Geplaatst 21 september 2013 Kreeg ik net in handen gedrukt na een paar uur waardevol praten en honden uitlaten.. zo samen eten mss vloeit er nog wat Tip: Méér! Marianne Thieme ISBN 978 90 6224 525 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 21 september 2013 Rapport Share Geplaatst 21 september 2013 Moet ook nog een kippenhok bouwen vorr de ontsnapte heldinnen vd kippenfabriek Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 21 september 2013 Rapport Share Geplaatst 21 september 2013 Of een bamischijf Boterham met kaas... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 21 september 2013 Rapport Share Geplaatst 21 september 2013 Nee, dat was de volgende... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 21 september 2013 Rapport Share Geplaatst 21 september 2013 Dit the next one Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 21 september 2013 Rapport Share Geplaatst 21 september 2013 Hoi allen, Hier droog:) Slaap lekker allemaal:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 21 september 2013 Rapport Share Geplaatst 21 september 2013 Wat kun je ermee doen dan Met een zaag, kan ik zagen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 21 september 2013 Rapport Share Geplaatst 21 september 2013 Toch niet de botte... Ik heb een Roemeen op de bank vannacht het gaat gewoon wat langs,- en door elkaar niet teveel gedoe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 21 september 2013 Rapport Share Geplaatst 21 september 2013 draad in de knoop? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 21 september 2013 Rapport Share Geplaatst 21 september 2013 Dag overige nachtbrakers, Wij hebben vanavond gewoon t.v. zitten kijken; detectives op Canvas. Ik heb doppinda's zitten eten. Dat was al lang geleden. @ Wijfie: wat heerlijk dat het goed gegaan is vanmiddag en J. mee. Weer een dag voorbij. Hopelijk slaapt hij vannacht door. Kan je de buitendeur niet op slot draaien en de sleutel mee naar boven nemen? dan kan hij tenminste niet de straat op. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 21 september 2013 Rapport Share Geplaatst 21 september 2013 Om te slapen Hoor er veel in Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 21 september 2013 Rapport Share Geplaatst 21 september 2013 Zit ik niet op de dagdraad? Dat is toch hier Is er een elders? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 21 september 2013 Rapport Share Geplaatst 21 september 2013 Trek is niet nutteloos. Iedere keer je trek overwint heb je wat overwonnen. quote> Het één sluit het andere niet uit.Net zoiets als zeggen: Het nut van een rotte kies is dat je hem kunt trekken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 21 september 2013 Rapport Share Geplaatst 21 september 2013 Maar, zo niet voor nu, dan toch voor straks, slaap lekker mensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 21 september 2013 Rapport Share Geplaatst 21 september 2013 Marjo dit is de dagdraad! Geen vergissing mogelijk. Aggie: hou vol! Alle ingelogden en de lateriken die daarna nog komen: welterusten. Ik heb het weer droog gehouden (vandaag 16 maanden). Slaap lekker en tot morgen. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 21 september 2013 Rapport Share Geplaatst 21 september 2013 must we keep on dreaming on&on terwijl we allang weten we'll go on together//alleen samen, met elkaar niet te pakken zonder schone schijn dank U Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 21 september 2013 Rapport Share Geplaatst 21 september 2013 oh ik hou van de regen die m'n wang slaat de spetterende vonken in het licht van de regen, de Amsterdamse regen en ik vertraag m'n pas en doe m'n ogen dicht en ik denk aan je handen en je fonkelende blik en je wonderlijke ogen in je lachende gezicht in de regen, de Amsterdamse regen oh Marlene neem me mee oh Marlene neem me mee neem me mee oh neem me mee Marlene, Marlene, Marlene neem me mee deze stad houdt van een doodgewone jongen niet te pakken maar zonder schone schijn je hoort het op de straten en de pleinen en in jouw armen kan ik iemand anders zijn en ik denk aan je handen en je fonkelende blik en je wonderlijke ogen in je lachende gezicht in de regen, de Amsterdamse regen oh Marlene neem me mee oh Marlene neem me mee neem me mee oh neem me mee Marlene, Marlene, Marlene neem me mee en het valt vandaag niet mee om oké te zijn Marlene, Marlene, Marlene het valt vandaag niet mee om oké te zijn en ik zeg je vaarwel Marlene oh Marlene neem me mee oh Marlene neem me mee neem me mee oh neem me mee Marlene, Marlene, Marlene neem me mee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 21 september 2013 Rapport Share Geplaatst 21 september 2013 volle maan oh volle maan ik wacht buiten de zaal en luister naar de echo van een luid en hels kabaal ik voel me leeg en nutteloos m'n arbeid is gedaan mijn vriend beroer nu maar de toets die zingt we moeten gaan volle maan oh volle maan ik heb net veel gezien van oude trouwe rauwe lust door jou gewekt misschien ik voel me leeg en rusteloos m'n arbeid is gedaan mijn vriend beroer nu maar de toets die zingt we moeten gaan volle maan oh volle maan wie zijn wij ooit geweest voor we rechtop konden staan de gave is onze geest mijn vriend beroer nu maar de toets die zingt we moeten gaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 21 september 2013 Rapport Share Geplaatst 21 september 2013 soms hoor je hier een haast satanisch hol geluid zwaar weerkaatsend van de huizen aan de overkant soms niet de lieve stoute giechel van de bruid vlak voor zij zich in een langgerekte zucht ontspant ik luister naar de stemmen in de tijd wat ons drijft het is een kleine stille strijd soms hoor je mannen machtig vloeken hier op straat en de machteloze klappen van het onverstand en hoe een vrouwenstem in tranen overslaat zwaar weerkaatsend van de huizen aan de overkant en ik hoor hun stemmen schreeuwen in de tijd wat ons drijft het is een kleine stille strijd dus neem me zachtjes in je armen voor de man het doek laat vallen en de neonlampen aandoet en de zwoele gloed verdwijnt want uit de kou zijn we gekomen en in de kou moeten we teruggaan en het enig ding dat telt is wie we samen konden zijn we stoeien in de branding van een broeierige tijd wat ons drijft het is een kleine stille strijd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 21 september 2013 Rapport Share Geplaatst 21 september 2013 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 21 september 2013 Rapport Share Geplaatst 21 september 2013 http://youtu.be/Qgsjq0ZJ9d8 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden