Jen Geplaatst 25 september 2013 Rapport Share Geplaatst 25 september 2013 Een kleine heerlijkheid: je voeten afschuren met puimsteen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 25 september 2013 Rapport Share Geplaatst 25 september 2013 hahahaha!!! (Agnieta, dat) Ik verwacht niets dan zit je pas vast Een dooie Met je bus In je, op je bus voor je, door je bus... Behind the bus? Doe niet zo vaag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 25 september 2013 Rapport Share Geplaatst 25 september 2013 Ja, das lekker Jen! Dan olie.. Ik laat het altijd zover komen dat ik eerst zachtjes moet snijden kistjes he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 25 september 2013 Rapport Share Geplaatst 25 september 2013 sorry jops Dringt nauwelijks door Vreemd Ik schijn een schild ontwikkeld te hebben, da's ook niet zo goed. (Goed niet in moreel opzicht bedoeld). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 25 september 2013 Rapport Share Geplaatst 25 september 2013 Ik herinnerde me juist voelde het toen ik las (zonder moreel dingus) Dat raak je niet kwijt soms denk je dat maar kan helemaal niet Schild of niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 25 september 2013 Rapport Share Geplaatst 25 september 2013 Tijdelijk wellicht. Enfin, 'k ga ook slapen. Terusten allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden