Jen Geplaatst 8 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2013 Ik begrijp de wereld niet maar dat is wederzijds Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asje Geplaatst 8 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2013 Wat een rust in de trein. Lekker even weg zwijmelen op Simply Red, bedankt Marjo. Nog even een half uurtje fietsen en dan naar bed. Was dit de laatste avond genieten vh warme weer!? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 8 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2013 Er valt niets te begrijpen Dat mondt uit in discussie Ik prefereer een dialoog Ik schuw het eerste niet Maar heb mijn voorkeur Soms kan het niet anders Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 8 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2013 Dialogen monden uit in eindeloze vergaderingen zonder besluit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 8 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2013 Oh, lekker de trein... ktsjeng ktsjeng... Beelden voorbij flitsend Als ik de geleerden mag geloven wordt het morgen koud en nat We shall see Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 8 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2013 Hahahaha... Dat kan heel goed Het is maar net in welke situatie je je bevindt Ik had vergadering niet op het netvlies Dan is een hamer soms handig Of een loden pijp Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 8 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2013 Hoi terug Marjo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 8 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2013 Monologen ontaarden vaak in dialogen voor je het weet heb je een discussie Ik ben het verrassend vaak met mezelf eens Hoi Woman Back on track? Komt goed Lief zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 8 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2013 Ik ga slapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden