Spring naar bijdragen

Vrijdag 11 oktober 2013

Yvonne

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 114
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ik kom nog even tussendoor, omdat ik het wel belangrijk vind om nog even een update te plaatsen.

De dienstdoende arts heeft na een uur teruggebeld en hem een verhoging van zijn huidige medicatie gegeven (Hij heeft de buurman zelf gesproken). Verder kreeg ik van het gesprek mee dat hij de overige medicijnen niet meer mocht gebruiken. Ik heb dus alle medicatie ingenomen (Baclofen, slaapmedicatie, Oxazepam etc.) Ik heb het in een "onderbuurman-boodschappentas" gestopt en weggestopt in een lade waar ik nooit kijk. Nog geen tien minuten later, was net mijn make-up van mijn gezicht aan het halen, komt hij de doosjes ophalen, want ik kon wel eens fraude plegen op zijn naam? Eheh, naïef ben ik nooit geweest, dus hij gaat zijn huidige medicatie gewoon bijbestellen. Dan is mijn hulp ook gewoon over. Ik word zo tussen nu en een uur nog teruggebeld door de dienstdoende huisarts om te bespreken hoe zijn dosis chloordiazepoxide wordt verhoogd, dat ga ik morgen nog voor hem halen en dan moet ik me ook gewoon terugtrekken. Ik ben bang dat ik hem niet kan redden. Hij heeft afgelopen zondag op zijn verjaardag een strip aan slaappillen leeggegeten alsof het smarties waren, nu komt hij doosjes halen om te zorgen dat hij herhaalmedicatie krijgt... Ja, hoever moet ik gaan?

Ik kan nog dagelijks contact met hem zoeken? Maar of het allemaal nog wel nut heeft. Hij wil zijn leven vergallen door drugs en/of medicatie. Ik kan dan niet meer dan alleen hopen dat hij ooit tot het inzicht komt dat hij nog 87 kan worden en nog 40 jaar voor de boeg heeft. Zo zonde dit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dit is voor het eerst dat ik mijn goede wil heb getoond, omdat een vriendin me zei dat ik me wat meer om mijn medemens moest bekommeren, maar ik ben hier gewoon niet voor in de wieg gelegd. Ken in principe elke leugen om te krijgen wat ik wil, dus kan van mijn onderburen/vrienden niet anders verwachten. Al zou ik vrienden er wat minder makkelijk mee weg laten komen. De onderbuurman wil zijn leven sluiten met of alcohol of pillen en dat is dan ook maar zijn goed recht. Maar had het zo graag anders gewild.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...