Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 122
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Geplaatst

Wantrouwen? Nee joh. Die twee hebben het momenteel super samen. En dat wist ik natuurlijk wel. Kwam gewoon ter sprake vanavond en ik wilde wel eens weten waar dat nou precies lag. Dat ze in Ned. geboren was wist ik trouwens niet.

Geplaatst

Zie alleen Madrid hier natuurlijk. Weet nu wel weer waarom een grote stad helemaal niets is voor mij.

Alleen wat het weer betreft is het hier dan wel weer uiterst aangenaam momenteel.

Geplaatst

Hier ook nog steeds. ;)

Maar Spanje heeft mooie plekken dus als je tijd hebt zou ik toch maar spieken hoor. ;)

Geplaatst

Geloof ik graag maar daar zal het niet van komen vrees ik. Vrijdag hier aangekomen en woensdag weer weg. Wat stad betreft heb ik het dan ook wel gezien hier denk ik. Morgen maar eens een beetje rondkijken samen. Het liefst iets of ergens waar moeder graag naar toe wil dan is mijn voorstel geweest.

Geplaatst

Spanje heeft meer als een Stad, veel meer, bekijk dat maar of je moeder dat wil of niet.

Jullie zullen nog mooie plekken zien. ;)

Geplaatst

We zullen zien. Maar, zoals gezegd, we hebben maar een paar dagen. En met haar 87 jaren loopt ze niet zo hard meer natuurlijk. Moest eigenlijk al veel te veel lopen vandaag.

Geplaatst

Moei me ook niet, je weet het allemaal best. ;)

Paar dagen betekend voor mij vanaf nu wel minstens 2 dagen geheime plekken te ontdekken. ;)

Geplaatst

Maar geniet nu van Spanje, ajb. Behalve dat het rotsteden heeft, heeft het ook veel natuur.

Geplaatst

Wel foto´s met datum van die auto maken, Spanjaarden zijn namelijk oplichters ;)

Geplaatst

Ik ga slapen Dylan, fijne dromen en super toffe ontdekkingen in Spain gewenst. :lips:

Geplaatst

Weet ik. Ben er in het verleden ook al een aantal keren geweest. Eerst met vrienden, later met gezin ook een paar keer.

Nog iets op je lever verder? Want zie dat het tijd wordt om te gaan luisteren of er iemand nog hard snurkt.

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...