Gast Geplaatst 19 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2013 Hmmm, wat heeft ze te verbergen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 20 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2013 Essen is idd ook een grote Stad in Duitsland, maar ligt ook een plaatsje en streek die zo heet in Belgiƫ blijkbaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 20 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2013 Onderzocht vanuit nieuwsgierigheid of onderzocht vanuit wantrouwen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 20 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2013 Sorry gemene vraag. En is ook privƩ. Hoe bevalt Spanje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 20 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2013 Wantrouwen? Nee joh. Die twee hebben het momenteel super samen. En dat wist ik natuurlijk wel. Kwam gewoon ter sprake vanavond en ik wilde wel eens weten waar dat nou precies lag. Dat ze in Ned. geboren was wist ik trouwens niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 20 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2013 Zie alleen Madrid hier natuurlijk. Weet nu wel weer waarom een grote stad helemaal niets is voor mij. Alleen wat het weer betreft is het hier dan wel weer uiterst aangenaam momenteel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 20 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2013 Hier ook nog steeds. Maar Spanje heeft mooie plekken dus als je tijd hebt zou ik toch maar spieken hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 20 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2013 Geloof ik graag maar daar zal het niet van komen vrees ik. Vrijdag hier aangekomen en woensdag weer weg. Wat stad betreft heb ik het dan ook wel gezien hier denk ik. Morgen maar eens een beetje rondkijken samen. Het liefst iets of ergens waar moeder graag naar toe wil dan is mijn voorstel geweest. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 20 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2013 Spanje heeft meer als een Stad, veel meer, bekijk dat maar of je moeder dat wil of niet. Jullie zullen nog mooie plekken zien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 20 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2013 Spanje is mooi, dus geniet daarvan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 20 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2013 We zullen zien. Maar, zoals gezegd, we hebben maar een paar dagen. En met haar 87 jaren loopt ze niet zo hard meer natuurlijk. Moest eigenlijk al veel te veel lopen vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 20 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2013 Maarrruuhhh... gaat het met jou weer een beetje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 20 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2013 Moei me ook niet, je weet het allemaal best. Paar dagen betekend voor mij vanaf nu wel minstens 2 dagen geheime plekken te ontdekken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 20 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2013 Zal ik zeggen dat je werk hebt als je terug bent? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 20 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2013 Ik heb de Franse met jou ruggesteun ook niet overwonnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 20 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2013 Had al zoiets gelezen ja. We verzinnen wel wat anders joh. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 20 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2013 Maar geniet nu van Spanje, ajb. Behalve dat het rotsteden heeft, heeft het ook veel natuur. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 20 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2013 Had het hier ook heel anders moeten aanpakken. Iets buitenaf in de buurt boeken en een auto huren of zo. Zo breng je me wel weer op ideeƫn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 20 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2013 Huur maar gewoon een auto. Spanje is een mooi land. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 20 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2013 Wel fotoĀ“s met datum van die auto maken, Spanjaarden zijn namelijk oplichters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 20 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2013 Ik ga slapen Dylan, fijne dromen en super toffe ontdekkingen in Spain gewenst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 20 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2013 Weet ik. Ben er in het verleden ook al een aantal keren geweest. Eerst met vrienden, later met gezin ook een paar keer. Nog iets op je lever verder? Want zie dat het tijd wordt om te gaan luisteren of er iemand nog hard snurkt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 20 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2013 Ah, je was me al voor zie ik. Slaap lekker Spud. Je hoort nog van me. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden