Mai Geplaatst 27 september 2013 Rapport Share Geplaatst 27 september 2013 http://youtu.be/s8BBJnKyH-k Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 27 september 2013 Rapport Share Geplaatst 27 september 2013 http://youtu.be/QYR2lBRgGAk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trijsje Geplaatst 27 september 2013 Rapport Share Geplaatst 27 september 2013 net bij de DWDD blijft een heerlijk nummer .... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trijsje Geplaatst 27 september 2013 Rapport Share Geplaatst 27 september 2013 hihi deze dan ook maar fijne avond liefs trijs Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 27 september 2013 Rapport Share Geplaatst 27 september 2013 Misschien te duister om leuk te noemen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 27 september 2013 Rapport Share Geplaatst 27 september 2013 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 27 september 2013 Rapport Share Geplaatst 27 september 2013 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 27 september 2013 Rapport Share Geplaatst 27 september 2013 Levende Dode Man (LDM) Wat doe jij eigenlijk de hele dag? Wat gebeurt er eigenlijk achter jouw voordeur ? Jouw busje staat de hele dag voor je huis Ik zie je bent vaak thuis Je hebt geen kinderen Wat is dan precies jou taak? Wat is eigenlijk jouw leven ? Dat is toch wel meer dan de gitaar? Ik zie je wel eens slepen Iets met muziek ? Ja gitaren kun je ook mee roeien Ja ik speel wel eens voor publiek Ik doe liedjes Een song writer Kent u dat TV programma ? De beste singer songwriter van Nederland Dat ben ik eigenlijk Dat is mijn leven Dat programma is eigenlijk overbodig Want het is namelijk mij gegeven Hoe doe je dat dan ? Kun je daar van eten ? Dat vraag ik u toch ook niet Kunt u er een beetje van leven ? Optredens? wat vraag je dan voor een avond ? Ja sorry ik ben niet goedkoop Zoveel voor 1 avond? Daar moet ik een week voor werken Soms wel twee Maar u bent dan ook gewoon een sukkel Had u maar een vak moeten leren Nou jongen wat ben je arrogant Je moest eens weten hoe hard ik werk Er moet heel wat verdiend worden Voordat jouw muziek uit kan En jij kan de hele dag thuis zitten Ik ben altijd aan het werk Ik zou me rot vervelen als ik jou was Een mooi leven heb je Ja maar ik ben soms om 14.00 uur al op pad Om 's avonds een optreden te geven Die uren worden echt niet betaald Dat is aan de passie gegeven Jazeker ik heb de vrijheid Die heb ik ook het liefst Die kunt u kopen van mij Maar zo onbetaalbaar krijgt u mij niet Ik ben namelijk een liefhebber Die de hele dag speelt Het is een eer om naar mij te kijken Het kan omdat ik in eenzaamheid leef Het is niet zielig maar gitaarspelen is een sport Je moet het oefenen en je wordt beter Dat wordt er bij mij gekocht Eigenlijk is uw leven veel duidelijker Veel duidelijker dan de mijne Dus houd even op met zeuren Ik verdraag echt niet uw pijnen Die verplichtingen die u aangaat Dat is voor mij echt schrijnend U bent een levende dode man Dat idee verwerk ik wel in de refreinen. EN ZE WAS ME VOOOOOOOOOOOOOOOOOOOR, pffffffffffffffffffffff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 27 september 2013 Rapport Share Geplaatst 27 september 2013 meezingeeeeee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 27 september 2013 Rapport Share Geplaatst 27 september 2013 zoek 'm wel in m'n eigen wilde(rs) land op.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 27 september 2013 Rapport Share Geplaatst 27 september 2013 Ik had ooit ne crush op nen Hollander. Dat is over, en daarmee mijn interesse voor Noordelijke politiek gesmolten als de sneeuw op de poolkappen. Ne mensch is een vreemd wezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 27 september 2013 Rapport Share Geplaatst 27 september 2013 Ge weet niet hoe Noorderlijk ik zit. Hier smelt niets. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 10 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2013 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 10 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2013 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 10 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2013 omdat ik ooit the butthole surfers goed vond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 10 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2013 vor allr dylan fansm en verder slaaapmlekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 10 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2013 Hoi VM. Jammer dat ik je muziek niet kan horen. Sinds een week heb ik geen geluid meer op mijn PC. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 11 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2013 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 13 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2013 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 13 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2013 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 13 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2013 learning Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden