lady jane Geplaatst 2 september 2012 Rapport Share Geplaatst 2 september 2012 Marcel, alweer een dag erbij maak er een mooie :rose:dag van! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 2 september 2012 Rapport Share Geplaatst 2 september 2012 Welterusten Marcel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 september 2012 Rapport Share Geplaatst 3 september 2012 en goeiemorgen alweer:D maak er een droge zonnige dag van marcel (dan kan ik met een gerust geweten naar t strand) laten we Sha even de kost verdienen. zet m op weer vandaag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 3 september 2012 Rapport Share Geplaatst 3 september 2012 Marcel Hoop dat het goed met je gaat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 3 september 2012 Rapport Share Geplaatst 3 september 2012 Ja, ik heb vandaag de kost verdient zonet even gezellig aan het kokkerellen geweest en als ik dan zo in de keuken sta komen er opeens oude gedachtes naar boven.... van toen ik dit voorheen deed met een fles op het aanrecht erbij nee, niet voor door het eten maar om me uiteindelijk ladderzat te drinken wat een heerlijkheid dat ik vandaag weer het eerste glas niet heb genomen morgen weer heerlijk nuchter en fit op enne....het kokkerellen is eigenlijk nog beter gelukt dan vroeger met drank er naast!! dus Marcel, neem ook vandaag de eerste maar niet ik doe ook weer mee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 september 2012 Rapport Share Geplaatst 4 september 2012 goeiemorgen Marcel een zonnige dag gewenst hij schijnt ook voor jou vandaag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 4 september 2012 Rapport Share Geplaatst 4 september 2012 Ook vanwege mij welkom terug Marcel, en ik weet hoe vervelend het kan zijn dat je net een ban krijgt als je weer super gemotiveerd aan de slag wil! Dus ik kom hier ook regelmatig es kijken om je sterkte te wensen. Normaal gezien zal het 14 dagen duren, dag 5 zit er alweer op. Bijna in de helft. Sterkte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 4 september 2012 Rapport Share Geplaatst 4 september 2012 Volgens mij zit je al over de 7 dagen Marcel nog niets van je gehoord dus ik ga ervan uit dat het nog steeds goed gaat en dat je het nog steeds alleen redt nog even en je kunt zelf hier weer schrijven laten we vandaag eens gek doen.... we gaan voor de rivella Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 4 september 2012 Rapport Share Geplaatst 4 september 2012 Marcel Ook weer even vanaf hier een weltrusten en weer alle succes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 5 september 2012 Rapport Share Geplaatst 5 september 2012 Nog even Marcel goedemorgen wensen voor ik de deur uit ga fijne dag tot latersssssss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 5 september 2012 Rapport Share Geplaatst 5 september 2012 Fijne dag Marcel! De moed niet verliezen he!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 5 september 2012 Rapport Share Geplaatst 5 september 2012 Hoi Marcel, hoe gaat het vandaag? aan deze kant nog aan de decafè straks een lekker frisje er gaat tenslotte niets boven morgen weer fris en fruitig opstaan nog een fijne droge avond gewenst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 september 2012 Rapport Share Geplaatst 5 september 2012 we hangen de eerste slinger maar vast op voor je eerste week marcel :light::rose:;):light::rose:;):light::rose:;):light::rose:;):light::rose:;):light::rose:;):light::rose:;):light::rose:;) beetje zonnig, net als het weer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 6 september 2012 Rapport Share Geplaatst 6 september 2012 Kiekeboe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 september 2012 Rapport Share Geplaatst 6 september 2012 Ha marcel, vandaag geen zonnig weer dus moeten we maar wat extra moeite doen het vanbinnen zonnig te maken zo droog als een woestijn, was Niwi's uitdrukking en ja bij een woestijn hoort dus automatisch die:rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcelK1970 Geplaatst 6 september 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 september 2012 Hoi allemaal, mag weer moeken hier:angry: Harstikke bedankt voor degene die de moeite namen om hier dagelijks een berichtje voor me te schrijven, heb ze dankbaar gelezen:heart: Nog steeds nuchter, hier en daar wel even moeite gehad op kleine momenten, bijvoorbeeld toen ik afgelopen zondag de kleine naar haar moeder bracht na een dagje opa en oma samen, toen had ik op de terugweg naar huis wel even (lees heel veel) moeite om niet naar de appie te rijden (ja die zijn hier zondag open) Niet gedaan en na een minuutje of tien fanatiek opruimen in huis was ik het al weer kwijt en was ik retetrots op mezelf:D Ben nu op dag 9 en ik voel me echt goed. Geen pijn in mijn rug meer, geen tintelingen in de vingers/voeten/gezicht, s´ochtends om half 5 als de wekker gaat meteen wakker, gewoon heerlijk om zo te leven. En alles is echt en puur, de goeie en de nare ervaringen. En ik kan nu weer echt lachen als er een grapje gemaakt wordt op het werk, ik wist niet dat drank zo verschrikkelijk afstompte. Ook kan ik zonder schaamte en wegdraaien weer met iemand praten, hoef niet meer bang te zijn voor mijn kegel. Tot zover mijn belevingen van deze week, veel meer gebeurd, maar moet wat bewaren voor later he;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 6 september 2012 Rapport Share Geplaatst 6 september 2012 Ah hoi Marcel! Ik had al een berichtje maar zie net dat je terug bent! Goed zo! Wat ik wilde zeggen vandaag, Marcel, ik weet niet waar jij woont maar hier in het zuiden nog steeds genieten van een geweldige indian summer. Dus ik hoop dat ook jij kan genieten van een heerlijk zonnetje, letterlijk en figuurlijk. Liefs! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcelK1970 Geplaatst 6 september 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 september 2012 De zon scheen hier ook heerlijk VM, alleen weinig van gezien en genoten aangezien ik op de bank plofte en in slaap viel bij thuiskomst van mijn werk;) Ochtenddienst blijft toch zwaar, zeker als je 45 minuten heen en 45 minuten terug moet rijden. Dank je Miranda;) ben ook trots op jou! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 6 september 2012 Rapport Share Geplaatst 6 september 2012 Hai Marcel, helemaal top dat je het droog hebt gehouden kan me indenken dat zondag moeilijk voor je was maar klasse dat je de zucht naar drank hebt weten te weerstaan en met recht mag je dan trots op jezelf zijn! dag 9 vandaag dat klinkt goed fijn dat je blij bent met je nuchterheid hou dat maar goed voor ogen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 september 2012 Rapport Share Geplaatst 6 september 2012 Marcel, geweldig wat een test heb jij al doorstaan nu een 10 met een griffel! en morgen dag 10:musicnote: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 10 september 2012 Rapport Share Geplaatst 10 september 2012 voor 13 droge dagen vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcelK1970 Geplaatst 10 september 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 september 2012 Dank u;) Zit nu in de avonddienst, normaal de dienst waarin ik het meeste dronk als ik thuiskwam en het bij de laatste keer stoppen ook fout ging... Maar we gaan er voor, deze week door en ik weet voor de volgende keer dat ik het kan. Ik denk gewoon aan die mooie grote blauwe ogen van mijn kleine meid, zou genoeg moeten zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 11 september 2012 Rapport Share Geplaatst 11 september 2012 Vandaag 2 weken Marcel en op het moment dat je weer kwam meteen al een ban goed gedaan hoor!! :present::present::present: ik bedoel natuurlijk die 2 weken geen alcohol niet die ban hè Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 29 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2012 Marcel, mijn oog viel net op jouw datum bij het weekpact gisteren was het de 28ste wel een dag te laat maar alsnog kom ik je feliciteren 2 maanden droog, ga door zoals je nu gaat :light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light: top Marcel!! je gaat goed op naar de volgende maand en weer succes gewenst! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2012 Van 2 weken naar 2 maanden? Wat een reuzesprong: Marcel van harte zo stilletjesaan ga je als een TGV :present::present::present::present::present::present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden