AlbertRemmo Geplaatst 11 maart 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 maart 2016 ben blij dat ik niet Marco ben Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2016 moeten er nu al meteen weer afvallen? ken de regels niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 11 maart 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 maart 2016 2 van de 5 kiezen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2016 (bewerkt) ja die was ook blond Jootje 11 maart 2016 bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2016 deze gaat door Selany ofzo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mikki Geplaatst 11 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2016 Wat is dit kind belachelijk goed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2016 gaan er maar 2 door van de 5 Wat frustrerend zeg Bij de volwassenen gaat het veel langzamer, toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 11 maart 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 maart 2016 degene die `i will always love you`zong gaat wel door. Sorry heb nog niks met de namen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 11 maart 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 maart 2016 gaan er maar 2 door van de 5 Wat frustrerend zeg Bij de volwassenen gaat het veel langzamer, toch? volgens mij klopt dat Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 11 maart 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 maart 2016 wat vind jij HappyDays? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2016 die Sammy lijkt me een oude ziel in een piepjong lijfie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mikki Geplaatst 11 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2016 Nou inderdaad jane. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2016 Marco smelt van Julie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2016 beetje schreeuwerig Bodine nu en nog steeds jammer van haar Engelse uitspraak Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2016 en nu moet zeker het publiek kiezen ook? dit kan Marco nooit alleen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mikki Geplaatst 11 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2016 Ja vind het ook wat schreeuwerig. Dan ga ik voor dat getinte meisje en julie lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2016 ik had Julie gekozen naast Selanay Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mikki Geplaatst 11 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2016 Bodin past ook beter in t plaatje schat ik in Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2016 waarom zitten wij niet in de jury he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 11 maart 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 maart 2016 Sennai? verwachtte ik wel, Bodien? ja mooie stem. Zoals ik al zei, blij niet in de schoenen te staan van Marco Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2016 nou het was weer gezellig thnx en tot de volgende Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 11 maart 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 maart 2016 Dank jullie hartelijk voor een gezellig samenzijn fijne avond nog of truste lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mikki Geplaatst 11 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2016 Bedankt voor de gezelligheid! Fietste ik toch mooi zo door de avond heen met al dat lekkers en goed gezelschap. Volgende week weer :musicnote: lady jane en AlbertRemmo reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 11 maart 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 maart 2016 zéker Mikki mikki reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2016 Ik kom even zeggen dat ik niet kom ga een inhaal volley-avondje houden. veel plezier! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden