lady jane Geplaatst 11 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2016 en mij AR en wie nog maar meer Jootjehhh!!!! lus je n nootjehhhh? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2016 Mikki, die snoep moet je delen hier he (heb ik expres niet eerder gezegd dus hoop dat je veel hebt) de virtuele huiskamertafel is héél groot leg maar naast mijn pinda's Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 11 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2016 Ik kom om n nootjuhhhh Jane! Lekkuh! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2016 gezellig nou laat maar komen die kids! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 11 maart 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 maart 2016 Zo hé Ik heb zin in vanavond mét jullie moet wel effe snel naar ah voor hulzen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2016 hulzen heb je een pistool dan?☺☺ of ga je sjekkies draaien (viespeuk) wel de andere kant uitblazen he AlbertRemmo reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 11 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2016 Hier is AH maar open tot 20.00 uur. Maar heb mijn sigaretjes al in huis. Rook alleen in t weekend Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 11 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2016 T begint Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mikki Geplaatst 11 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2016 Haha. Gezellig! Uiteraard deel ik mijn drop, chocola en bak ben & jerry s ijs met jullie. AlbertRemmo reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 11 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2016 Heb net per ongeluk twee donuts op van diezelfde supermarkt. Pfffff valt beetje zwaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 11 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2016 Maar een dropje gaat er altijd in mikki Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mikki Geplaatst 11 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2016 Wat een poepie dat kereltje Joep. Smelt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mikki Geplaatst 11 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2016 Heb ook een kopje groene thee voor je Jootje. Kan je over een half uurtje weer verder snacken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2016 ik ben dropverslaafd heb een zak pinpassen zoet leg ik er ook maar bij dan en ijs, jammie. lang geleden alweer, oh ja en voor "het gezonde idee heb ik Pink Lady lekkere appels Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2016 dit zijn wel 3 scheetjes he zo heerlijk jong nog Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 11 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2016 Jaaa echt een liefie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 11 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2016 Hij is wel klein Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mikki Geplaatst 11 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2016 Ja. Een ukkie he. Hoorde een eerdere aflevering dat hij wordt gepest op school. Alleen daarom gun ik hem al een paar rondes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2016 ja ik ook maar Charlotte vind ik wel het mooiste zingen toch Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 11 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2016 Toch straalt hij zelfvertrouwen uit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mikki Geplaatst 11 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2016 Jammer voor job. Maar ze zingt idd mooi! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 11 maart 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 maart 2016 ben er bij hoor, met truffelsalami en tortillachips Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2016 oh lekker wat worden we weer verwend Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2016 zo hee dit wordt moeilijk kiezen blij dat ik Marco niet ben Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 11 maart 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 maart 2016 de buitenlandse heeft de mooiste stem vind ik, ik weet niet hoe ze heet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden